V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
1. Jos mä kerron niin saan bannin koska mainostan, siks en voi edes materialeista puhua, jos joku halua pölliä idean, en voi mitään, mutta ei ole nyt tästä kysymys...
2. Kyllä myyn kokoajan allenuksilla tuotteet, mutta se ei ole perinteinen verkkokauppa. En halua tapella sun kanssa sen asian takia, koska sä et tiedä mistä on kysee. Mä soitin ennen perustamista lakimiehelle (omalle), koska yrittäjänä tiedän ettei saa kokoajan myydä alennuksella. Mutta tämä idea on aivan toinen
Mun mielestä on rohkeaa ja hienoa että tällaisia yritteliäitä yrityksenperustajia löytyyIdeoista en osaa sanoa juuta enkä jaata, mut ei se pelaa joka pelkää. Go for it! Milannalla on taloudellinen mahdollisuus pistää pystyyn yrityksiä ilman pelkoa oman elannon menettämisestä. Voihan se poikia onnistumisiakin!
Mistä sä voit tietä ettei ne mitään tuo? Jos oot ennustaja ja ennustit sen minulle, niin mä mietin
Luuletko että olen idiottihaha, mutta joo hassua
Hassun kateellista väkeä liikenteessä. Tsemppiä Milannalle! Vain rohkeat ja uudet ideat oikeasti menestyvät. Hyvä juttu, että Milannalla on varaa kokeilla kaikenlaista eikä ole maailmanloppu, jos jokin idea ei toimikaan!![]()
Hassun kateellista väkeä liikenteessä. Tsemppiä Milannalle! Vain rohkeat ja uudet ideat oikeasti menestyvät. Hyvä juttu, että Milannalla on varaa kokeilla kaikenlaista eikä ole maailmanloppu, jos jokin idea ei toimikaan!![]()
Mun mielestä on rohkeaa ja hienoa että tällaisia yritteliäitä yrityksenperustajia löytyyIdeoista en osaa sanoa juuta enkä jaata, mut ei se pelaa joka pelkää. Go for it! Milannalla on taloudellinen mahdollisuus pistää pystyyn yrityksiä ilman pelkoa oman elannon menettämisestä. Voihan se poikia onnistumisiakin!
Kalusteet on muutenkin aika arvokkaat, niin tuskin kellä on rahaa ei voi maksaa kuljetuksesta, sekä kaupaan tulee erilaiset kampanjat, että saa postikulut nollalla
Tämä kauppa ei ole tavallinen kauppa, tämä on aivan uusi idea, ei ihan sellaista vielä Suomessa ole
Minkälaiset mekot? Nyt ohi meni...