Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Minua kiinnostaa tietää mitkä oireet lapsielle tuli ensin?missä järjestyksessä oireet tuli?ja kuinka nopealla vahdilla ne koveni / lisääntyi? Lasten oireet kiinnostaa,näin äitinä.
Lisäksi kysyisin kuinka sairaala suhtautunut teihin ja onko hoito ollut hyvää ja oletteko saaneet tietoA/TUKEA koko ajan?
Toivotan sinulle voimaa ja kiitos kun jaat kokemuksen meillekkin.
Meillä oli vuosi sitten talvella paha influenssa myös. Se kesti jokaisella lapsella melkein 2 viikkoa. Lapset olivat täysin petipotilaita pitkään. Nyt tämä sikatauti osoittatui ainakin meidän perheessä todella lieväksi verrattuna tuohon normi kausi-influenssaan. Oireet voivat näköjään vaihdell suuresti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti ap:n perheessä voidaan hyvin.
Meillä oli 2003 vuonna tosi paha influenssa, siis ihan tavis sellainen. Kuumeineen tauti kesti 7-11 päivään itse kullakin. Mullakin oli kuume 41 asteessa kolmena päivänä, vaikka en yleensä yli 39 asteen kuumeita sairastele. Tuolloinen kuopus oli 8kk ja hänelläkin kuume yli 40 asteessa. Isommilta lapsilla, varsinkin öisin, oli rajuja nenäverenvuotoja kovan kuumeen takia. Kolme meidän perheestä, minä mukaan lukien, saatiin antibiootit lopulta, kun tuli pahat korva-ja poskiontelotulehdukset.
Tosi kurja tauti, enpä haluaisi meille saada tuota sikaversiota. Varsinkin , kun laskettu aika on marraskuun lopulla, niin siiinä on jo vauvakin vaarassa.
Isommat lapset käyvät koulua, niin ei voi taudilta eristäytyäkään.
Mutta rokotteen otatan kyllä lapsille ainakin, jos sellainen tulee. Itse en taida raskauden takia tuota saada.
Kyllä näillä muutamilla ihmisillä on sympatiat huipussaan... Ap:n perhe taistelee voimiensa äärirajalla sairauden kanssa ja toiset vain miettivät erittäin pientä ja teoreettista mahdollisuutta, että onko MINUT / MEIDÄT tartutettu. Arghhh!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:missä ap asutte, asumme myöskin pietarsaaren lähellä. Ja tauti näköjään pohjanmaalle rantautunut.
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Kyllä näillä muutamilla ihmisillä on sympatiat huipussaan... Ap:n perhe taistelee voimiensa äärirajalla sairauden kanssa ja toiset vain miettivät erittäin pientä ja teoreettista mahdollisuutta, että onko MINUT / MEIDÄT tartutettu. Arghhh!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:missä ap asutte, asumme myöskin pietarsaaren lähellä. Ja tauti näköjään pohjanmaalle rantautunut.
Ja näin siis ajattelee itse riskiryhmään kuuluva, raskaana oleva ihminen, jolle luoja on onneksi jonkin verran sympatiakykyä suonut.
Kaikilla ihmisillä ei ole älliä Toivottavasti voitte siellä pietarsaaressa oikein hyvin, ja kerroppa kuulumisa kun kykenetAlkuperäinen kirjoittaja Tamiflu -kuurilainen :Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Kyllä näillä muutamilla ihmisillä on sympatiat huipussaan... Ap:n perhe taistelee voimiensa äärirajalla sairauden kanssa ja toiset vain miettivät erittäin pientä ja teoreettista mahdollisuutta, että onko MINUT / MEIDÄT tartutettu. Arghhh!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:missä ap asutte, asumme myöskin pietarsaaren lähellä. Ja tauti näköjään pohjanmaalle rantautunut.
Ja näin siis ajattelee itse riskiryhmään kuuluva, raskaana oleva ihminen, jolle luoja on onneksi jonkin verran sympatiakykyä suonut.
Alkuperäinen kirjoittaja gnladjlgf:Kaikilla ihmisillä ei ole älliä Toivottavasti voitte siellä pietarsaaressa oikein hyvin, ja kerroppa kuulumisa kun kykenetAlkuperäinen kirjoittaja Tamiflu -kuurilainen :Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Kyllä näillä muutamilla ihmisillä on sympatiat huipussaan... Ap:n perhe taistelee voimiensa äärirajalla sairauden kanssa ja toiset vain miettivät erittäin pientä ja teoreettista mahdollisuutta, että onko MINUT / MEIDÄT tartutettu. Arghhh!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:missä ap asutte, asumme myöskin pietarsaaren lähellä. Ja tauti näköjään pohjanmaalle rantautunut.