Haluaako joku kysyä jotain? Koko perheellä sikainfluenssa. Diagnoosi varmistui juuri.

• Viestiketjun aloittaja buleria
  • Ensimmäinen viesti
välitä tytöstäsi olet hänen ainoa isä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pysyn Suomessa toistaiseksi:
Tietenkään sinun ei kuulu kärsiä huonoa omaatuntoa muiden kansalaisten sairastelusta, mutta kuulostaa uskomattoman itsekkäältä, kun sanoit ettet kadu yhtään teidän mukavaa matkaanne, jolta siis saitte tartunnan.

Esikoisenne oireet ja sairastelu on kamalaa, kivut, korkea kuume ja hallusinaatiot - ja samaan hengenvetoon toteat että matkaa et kadu. Tarkoitatko tosiaan että pienen lapsen vakava sairastelu, joka vaatii sairaalahitoa, on ok hinta kivasta matkasta?!?!
sanoit että hallusinaatioita, halvantuneet jalat, todella kovat vatsakivut. Omalla tytölläsi!!! miten on mahdollista ettet kadu matkaasi?

ap
Mäki olin reissussa ja tulin kotii viime viikolla, ja eikä todellakaan kaduta vittuakaan :D Jos mulle olis iskeny toi, tulisin nimenomaan teille syyllistäjille tartuttamaan, ja nauraisin päälle. Hei haloo apinat, järjenkäyttö sallittu!

....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mäki olin reissussa ja tulin kotii viime viikolla, ja eikä todellakaan kaduta vittuakaan :D Jos mulle olis iskeny toi, tulisin nimenomaan teille syyllistäjille tartuttamaan, ja nauraisin päälle. Hei haloo apinat, järjenkäyttö sallittu!
Ei vittuakaan kaduta vaikka tytär tosi huonona ollut? Outo.
Tartuttaisit toisiin ja nauraisit päälle? Sairas.

..
rokotus ei ole mikään pelastus.Suoja arvioiden mukaan jopa vain 30-70%.Ja rokotteesta voi myös joutua sairaalaan tai kuolla.Kaikki eivät tautia saa ja suurimmalle osalle niistä jotka saavat sen, se tulee lievänä.Koko kansan rokottaminen tuntuu siis aika oudolta!

Yhteistyössä