Halloo Naantali! Onko siellä hyviä kirppiksiä?

  • Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti
kipi
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Alkuperäinen kirjoittaja kipi:
Tääl on vaan toi surkee Lähetystori vai mikä onkaa, ihan turha.
Ei sitäkään enää ole
Juu ei ole ollut muutamaan viikkoon enää, kun se talo on remontissa tjtn.

Lähin kirppis löytyy nyt Raision keskustasta ja se on kyllä aika surkea :/
Oho, viimeks vielä oli ku kävin neuvolassa. Nojuu, ei olis tullu asioitua vaikka oliskin :D
 
satu
Alkuperäinen kirjoittaja kipi:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Alkuperäinen kirjoittaja kipi:
Tääl on vaan toi surkee Lähetystori vai mikä onkaa, ihan turha.
Ei sitäkään enää ole
Juu ei ole ollut muutamaan viikkoon enää, kun se talo on remontissa tjtn.

Lähin kirppis löytyy nyt Raision keskustasta ja se on kyllä aika surkea :/
Oho, viimeks vielä oli ku kävin neuvolassa. Nojuu, ei olis tullu asioitua vaikka oliskin :D
Joo, mäkin neuvola reissulla katoin että sitä taloo rempataan... ja eihän se mikää hyvä kirppis ollukkaan!
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:D Kahville hyvässä seurassa?? Muumimaailmaan kävelemään (muumit kyllä nukkuu)? Täällä on kyllä aika kuollutta talvisin. :/

:D

Onkohan siellä lelukauppaa?

Paljon siitä olikaan Turkuun. En yhtään muista, koska viimeksi kun matkustin sen välin kuljin polkupyörällä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:D Kahville hyvässä seurassa?? Muumimaailmaan kävelemään (muumit kyllä nukkuu)? Täällä on kyllä aika kuollutta talvisin. :/

:D

Onkohan siellä lelukauppaa?

Paljon siitä olikaan Turkuun. En yhtään muista, koska viimeksi kun matkustin sen välin kuljin polkupyörällä :xmas:
No ei ole kyllä lelukauppaakaan...ei täällä taida olla oikeen mitään. Tai on täällä sentään Seppälä :LOL:

Pienoisen shokin koin kun tänne muutin sillä mulle oli aika kova pala asua niin kaukana kauppakeskuksista ja isoista marketeista. Mutta kaikkeen tottuu :D

Turkuun about 15-20 kilometriä.
 
metsänpeitto
Täytyy sit varmaan ostaa tuliaiset vasta kotimatkalla, kun menin lupaamaan lapsille että tuon jotain tullessani. Ei ne sitä tiedä, onko ne Naantalista vai Tampereelta :D
 
kipi
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No ei ole kyllä lelukauppaakaan...ei täällä taida olla oikeen mitään. Tai on täällä sentään Seppälä :LOL:

Pienoisen shokin koin kun tänne muutin sillä mulle oli aika kova pala asua niin kaukana kauppakeskuksista ja isoista marketeista. Mutta kaikkeen tottuu :D

Turkuun about 15-20 kilometriä.
Mullekin oli melkoinen shokki tänne muutto, kun ei täällä ole mitään! Paitsi Tiimari ja Seppälä :D Olis edes joku vapari tms säläkauppa. Mut säästyypähän rahat ku ei oo mitään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipi:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No ei ole kyllä lelukauppaakaan...ei täällä taida olla oikeen mitään. Tai on täällä sentään Seppälä :LOL:

Pienoisen shokin koin kun tänne muutin sillä mulle oli aika kova pala asua niin kaukana kauppakeskuksista ja isoista marketeista. Mutta kaikkeen tottuu :D

Turkuun about 15-20 kilometriä.
Mullekin oli melkoinen shokki tänne muutto, kun ei täällä ole mitään! Paitsi Tiimari ja Seppälä :D Olis edes joku vapari tms säläkauppa. Mut säästyypähän rahat ku ei oo mitään :)
Pöh ne mitään säästy kun sitten pitää lähteä Turkuun tuhlaamaan ja menee vielä bensaankin rahaa :whistle:

Mä olen kyllä nyt jo "maalaistunut" sikäli että haaveilen että päästäis vielä syrjemmälle seudulle Naantalia asustamaan. Välttämättä tuo satama (voimakatu tms.) ei ihan ole sitä mitä haluan, mutta muutoin mitä syrjempi seutu, sen parempi.
 
vieraana vaan
Alkuperäinen kirjoittaja LINNEA:
Ei kai täällä ole ns. mitään, jos sen "mitään"-mittarina on kaupat.
Onneks meille muille täällä on vaikka mitä.
Juu täällä "saaristo-osassa" on vielä vähemmän, mutta silti en olisi kaivannut liitosta Naantaliin :D Tosin kaikkihan täältä sitten väheni liitoksen myötä... Prkl.
 

Yhteistyössä