Hallitus panee lapsilisät verolle ja nostaa ruoan verotusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fantastista!:-)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terveydenhuollon tila on jo paikoitellen täysi katastrofi. Jos onnistut saamaan ajan ties kuinka monen kuukauden päähän, lääkärikäynti saattaa olla yhtä tyhjän kanssa. Joillakin paikkakunnilla on vain ulkomaalaisia lääkäreitä, jotka eivät osaa edes suomea. Kyllä siinä potilasturvallisuus vaarantuu, kun yhteistä kieltä ei ole. Itse kävin tällaisen kunnallisen hammaslääkärin takia monta kertaa yksityisellä korjauttamassa työn jälkiä.
Vastaan on tullut myös "mitä itse arvelet mistä oireet johtuu" , "tämä pitää ultrata, mutta voisitko käydä yksityisellä, kun meillä on niin pitkä jono", " määrätään buranaa vatsahaavaan" ja " katson googlesta" lääkärit. Onneksi olen harvoin tarvinnut terveyskeskuksen palveluita ja luojan kiitos lapsilla on se kallis, maksettu vakuutus.

[QUOTE="Nee";29694074]Terveydenhuollon tila on jo paikoitellen täysi katastrofi. Jos onnistut saamaan ajan ties kuinka monen kuukauden päähän, lääkärikäynti saattaa olla yhtä tyhjän kanssa. Joillakin paikkakunnilla on vain ulkomaalaisia lääkäreitä, jotka eivät osaa edes suomea. Kyllä siinä potilasturvallisuus vaarantuu, kun yhteistä kieltä ei ole. Itse kävin tällaisen kunnallisen hammaslääkärin takia monta kertaa yksityisellä korjauttamassa työn jälkiä.
Vastaan on tullut myös "mitä itse arvelet mistä oireet johtuu" , "tämä pitää ultrata, mutta voisitko käydä yksityisellä, kun meillä on niin pitkä jono", " määrätään buranaa vatsahaavaan" ja " katson googlesta" lääkärit. Onneksi olen harvoin tarvinnut terveyskeskuksen palveluita ja luojan kiitos lapsilla on se kallis, maksettu vakuutus.[/QUOTE]

Sama homma hammashuollon kanssa, mulla on hampaat siinä kunnossa että yhtäkään täysin tervettä hammasta ei suusta löydy, kipu on paikoitellen sietämätöntä, uuden ajan saa aina johonkin puolen vuoden päähän, siinä ajassa taas yleensä ilmaantuu aina vaan lisää ja lisää paikkailtavaa. Yksityistä ehdottivat. Miten työttömällä olisi varaa maksaa niitä laskuja? Halvemmaksi tulee repiä kaikki vaan pois ja hommata kolmevitosena tekarit suuhun.

Töitä olis jokaiselle suomalaiselle, kunhan yritykset palkkaisi niitä työntekijöitä, lopettaisivat "harjoittelijoiden" käytön kokonaan ja lopettaisivat nykyisten työntekijöiden raastamisen ja repimisen menojen säästämiseksi, palkkaisivat lisää työvoimaa.

Menoja valtio voi leikata useasta kohteesta ilman että kukaan huomaa yhtään mitään, sekä sijoittaa nämä rahat vahvasti ulkomaankaupan kehittämiseen, työpaikkojen luomiseen ja niiden tukemiseen.

Nykyhallitus on koko maamme historian suurin floppi, maanpetturilauma, joka on lähestulkoon tuhonnut yhden maailman parhaimmista maista elää, hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.

Se sama Suomi, jota sotiemme sankarivainajat, veteraanit, lotat ja siviilit puolustivat verellänsä. Se sama Suomi, jota jälkipolvi rakensi vuosikymmeniä, luodakseen tästä valtiosta sen hyvinvointivaltion, joksi me vielä hetken sitä saamme nimittää.

Sitä ei kohta enää ole. Valitettavasti.

Kataisen hallitus on Terijoki II ja Katainen on itse O. W. Kuusinen!

Yhteistyössä