Halailusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäluuloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Selän takana naureskelua on monen sävyistä. Kaikki ei ole niin ilkeää, kuin luulet. naureskelu voi olla myös hyväntahtoista, tai oman hämillisyyden aiheuttamaa, kun salaa halailusta on vaikk ayllätetty ja molemmat halaavat osapuolet tajuavat sen.

ps. Meidän liittomme ei ole kariutumassa naureskelun tai muunkaan asian takia.

Ei ole olemassa paria, joidenka kaikki mielipiteet ja asenteet olisivat samanlaisia. Voi olla myös hienotunteisuutta toista kohtaan ettei hänen nenänsä edessä tee sellaisia asioita, joista toinen pahoittaisi mielensä. On liikaa vaatia kumpaakaan ihmistä muuttumaan itsensä takia. Me rakastuimme ja rakastamme toisiamme sellaisina kuin olemme, emmekä yritä muokata toista mieleiseksemme.

Toisen muokkaaminen omaan muottiin on ensiaskel liiton kariutumiselle, tai ainakin onnen loppumiselle, katkeroitumiselle.

""jasså"" :lle
Täällä on yksi halailija ja kähmijä, joka ei älyä jättää rauhaan edes sukulaisia ja ystäviä, vaan itsepintaisesti halailee, halailee vaan. Ja sitä paitsi, en muuten edes halaile tuntemattomia.
Halailen vain niitä, jotka tunnen läheiseksi. Tuntemattomien kanssa halailu on nimenomaan sitä ihan jotain muuta halailua, paremminkin se on ""hakkailua"".

No sitten asiat ovat sun kohdallasi ihan ok. Ei minullakaan ole vilpitöntä halailua vastaan mitään, jos se kohdistuu siis tasapuolisesti kaikkiin läheisiin, siis tässä ap:n tapauksessa myös häneen.

Noh:""ole onnellinen että miehesi osaa/uskaltaa näyttää tunteensa"". Kato kun en tajunnutkaan miten hienoo on, jos mieheni osaa/uskaltaa kapakassa näyttää tunteensa ja muutoin ei. Niin ja vieläpä muille naisille. Kyllä mä olen nyt onnellinen!

Miehesi on ihan hullu flirtti! Ei varmasti kyllä tarkoita sillä mitään kummempaa. Mutta. Voisit muistuttaa häntä kultaisesta neuvosta, että älä tee mitään toiselle, mitä et haluaisi itselle tehtävän! Yksinkertaista!

halaa AINA KAIKKIA naisia? Mahtaa baarissakäynti olla työläs tapahtuma. Ap:lle, sinuna en jankuttaisi ja kitisisi, jos mies todella sanoo, ettei se tarkoita mitään. Tosin, kyllä molemmille pitäisi samat säännöt olla. Muuten, se että hän halailee sinun nähtesi näitä muita on aika selvä viesti, ettei hän todella tarkoita mitään sellaista....muuten hän kai halailisi ym. piilossa, kun sinä et ole paikalla ;)?

Siis mä en tajua! Kuinka sä siedät moista! Ihan sika mies. Kiva tekosyy päästä muiden naisten muotoja mittailemaan.

Kuule, seuraavalla kerralla paijaile jotain miestä. Hipaise vaikka pieni, näkymätön roska olkapäältä pois ja oikaise kaulusta tai suorista solmiota, viaton hymy huulilla.

Sitä saa, mitä tilaa.

jasså:

Tajusin, mitä tarkoitit. Kyllä sen huomaa joistakin ihmisistä, kun niillä on tapana vaan omaa ihanuuttaan ilmituodakseen halailla jokaista helvetin puolituttuaan. Sehän näyttää siltä, että he ovat TOSI hyviä ystäviä ja TOSI suosittuja.

Ja nämä puolitutut voivat olla vaikka sellaisia, joiden kanssa nähdään vaan jossakin ryyppyporukassa. Ja kas kummaa, kun ne mielihalailtavat sattuvat vielä olemaan niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia, joiden kanssa pitää saada näyttää, että miten rakkaita ystäviä me tässä olemmekaan, kun yhdessä ryypätään.

Itse kyllä halailen mielelläni lähimpiä ystäviäni, varsinkin jos näkemisestä on aikaa. Sekin kyllä yleensä tapahtuu kahden kesken, koska minusta on jotenkin tosi epäkohteliastakin kanssaihmisiä kohtaan, kun jotkut keskenään halailevat joka käänteessä ja näyttävät MITEN läheisiä ovat toisilleen muihin verrattuna.

Joidenkin miestenkin kanssa olen ystävystynyt oikein henkiselläkin tasolla ja muualla kuin baarissa. Siltikään en heitä ole jatkuvasti halailemassa, enkä varsinkaan missään baarissa tai ainakaan kumppanin läsnäollessa.