Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

En tiedä mikä pöljyys iski kun oli pakko vielä ostaa ja testata uusi rfsu. Ja sama juttu taas. Onkohan tuo just joku surkea erä!! Tai sitten minulla ollut myöhempi ovis ja tämä johtuu raskaudesta. Tai edes jokin kiinnittymisyritys...??Mutta miksi rfsu haamuilis ja predictor early ei, vaikka hintansa puolesta sen pitäis olla laadukkaampi.. ??Tunne on kyllä että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Aina sitä kiusaa itteensä.. :/
 
vierailija
En tiedä mikä pöljyys iski kun oli pakko vielä ostaa ja testata uusi rfsu. Ja sama juttu taas. Onkohan tuo just joku surkea erä!! Tai sitten minulla ollut myöhempi ovis ja tämä johtuu raskaudesta. Tai edes jokin kiinnittymisyritys...??Mutta miksi rfsu haamuilis ja predictor early ei, vaikka hintansa puolesta sen pitäis olla laadukkaampi.. ??Tunne on kyllä että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Aina sitä kiusaa itteensä.. :/
Predictoriin luottaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_






Ei mitään muuta järkeä muokkauksessa kuin se, että ei mun silmät näe väärin,Viiva siinä on. Joko viivanpaikka tai haamu. Alkoi ilmestyä heti kastamisen jälkeen ja tummentui kuivuttuaan. Aluksi niin haalea että en kuvaan saanut vaikka yritin.

Elikä jos tämä nyt "väärää haamua" ni varoituksena muille ainakin toimii nämä kuvat! :D
 
64F20A8F-4122-4E8A-988C-FBD67C330D5E.

oon saanu viikon tällästä viivaa, samanlainen ollu koko ajan. Viiva ilmestyy testiin heti. Kellään ollu vastaavaa?

64F20A8F-4122-4E8A-988C-FBD67C330D5E.

oon saanu viikon tällästä viivaa, samanlainen ollu koko ajan. Viiva ilmestyy testiin heti. Kellään ollu vastaavaa?
https://aijaa.com/DSsIq8

jospa nyt olis kuvakin mukana…
 
vierailija
Minä tekisin toisella testillä! Jollei niissä mitään näy niin luultavasti viivanpaikka
näin aattelinkin, että viivanpaikka luultavasti. Tein muutama päivä sitten puhtaan negan toisella testillä. Oon vaan kuullu kauhutarinoita kohdunulkoisesta jolloin ollu viikkoja haalee viiva testissä, siks aloin liikaakin panikoimaan… menkat uupuu, tissit tosi kipeet yms… ehkä mä nyt vaan lopetan noitten testien tekemisen
 
näin aattelinkin, että viivanpaikka luultavasti. Tein muutama päivä sitten puhtaan negan toisella testillä. Oon vaan kuullu kauhutarinoita kohdunulkoisesta jolloin ollu viikkoja haalee viiva testissä, siks aloin liikaakin panikoimaan… menkat uupuu, tissit tosi kipeet yms… ehkä mä nyt vaan lopetan noitten testien tekemisen
No kyllä silti varmistaisin vielä toisella uudelleen! Nuo one stepit antaa viivanpaikka mutta myös huonosti plussaa. Varsinkin jollei menkat ala niin tekisin kyllä nyt vielä esim PC:llä testin
 
vierailija

Mitä ootte mieltä tästä? Aamulla näkyi niin haalea viiva että ajattelin viivanpaikaksi. Töissä nipisteli mahaa niin paljon että ajattelin testata vielä illalla... Menkkojen piti alkaa eilen tai tänään.
Ja ihan kun se olis vaaleanpunanen vaikka kuvassa ei ihan niin hyvin näy!
Minun silmään plussa. Kannattaa ehkä tarkistaa vielä huomenna tai ylihuomenna.
 

Mitä ootte mieltä tästä? Aamulla näkyi niin haalea viiva että ajattelin viivanpaikaksi. Töissä nipisteli mahaa niin paljon että ajattelin testata vielä illalla... Menkkojen piti alkaa eilen tai tänään.
Ja ihan kun se olis vaaleanpunanen vaikka kuvassa ei ihan niin hyvin näy!
Joo, plussalta näyttää. Mun viime viikon vastaavat (dpo 9) on nyt (dpo 17) kirkuvan punaiset. Toki ihmisillä nousee eri tahdissa hcg.
 

Alempi tältä aamulta ja ylempi eilinen. Paljaalla silmällä molemmissa väriä. Jos näissä liuskoissa näkyy noin haaleat viivat niin voiko clearbluen viikkonäytöllinen näyttää jo jotakin? En haluais turhaan ostaa mutta en voi uskoa näihin viivoihin
Uskoisin kyllä! Noi pc:n testithän vaatii korkeamman hormonipitoiduuden kuin CB:n viikkonäytöllinen. Mulla oli viime viikon torstaina tota tätä päivästä hailumpi ja perjantaina tuli apteekin herkällä testillä selkeä plussaviiva ja CB:llä 1-2.
 
  • Tykkää
Reactions: Kataaaan

Yhteistyössä