Predictor earlylla testattu tänään nega, joten eilinen oli viivanpaikka.. Eiköhän ne menkat kohta ala.
Apteekista meiltä löytyy.Mistä te noita predictor early ostatte. Ei täältä pikku kaupungista löydy kuin rfsu,precheck ja clearblue.
Varmaan parin päivän sisällä tulee ovisplussa.Ovisplussa lähellä?
Niin ajattelin että siltä näyttää. Joskus minulla ollut samana päivänä tämä ja muutamaa tuntia myöhemmin jo ilman toista viivaa.Varmaan parin päivän sisällä tulee ovisplussa.
Kannattaa muistaa, että varsinkin näillä halvoilla liuskoilla ei välttämättä saa kunnollista plussaa vaikka olisikin ovisplussa.
Apteekista, mutta ole huomannut että erilaista valikoimaa on meillä päin näissä apteekeissa. On tullut koluttua kaikki lähiapteekit r testien osaltaMistä te noita predictor early ostatte. Ei täältä pikku kaupungista löydy kuin rfsu,precheck ja clearblue.
Predictoriin luottaisin.En tiedä mikä pöljyys iski kun oli pakko vielä ostaa ja testata uusi rfsu. Ja sama juttu taas. Onkohan tuo just joku surkea erä!! Tai sitten minulla ollut myöhempi ovis ja tämä johtuu raskaudesta. Tai edes jokin kiinnittymisyritys...??Mutta miksi rfsu haamuilis ja predictor early ei, vaikka hintansa puolesta sen pitäis olla laadukkaampi.. ??Tunne on kyllä että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Aina sitä kiusaa itteensä.. :/
64F20A8F-4122-4E8A-988C-FBD67C330D5E.
oon saanu viikon tällästä viivaa, samanlainen ollu koko ajan. Viiva ilmestyy testiin heti. Kellään ollu vastaavaa?
https://aijaa.com/DSsIq864F20A8F-4122-4E8A-988C-FBD67C330D5E.
oon saanu viikon tällästä viivaa, samanlainen ollu koko ajan. Viiva ilmestyy testiin heti. Kellään ollu vastaavaa?
Sanoisin että on viivan paikka. Noihin testeihin tulee ihan törkeitä viivan paikkoja
Viivanpaikka. Näissä testeissä yleistä.
Minulla tullut pinkkiä haaleaa viivaa vaikka ollut nega. Muutama vuosi sitten ei koskaan tullut mutta nykyään näköjään tulee.
Minä tekisin toisella testillä! Jollei niissä mitään näy niin luultavasti viivanpaikka
näin aattelinkin, että viivanpaikka luultavasti. Tein muutama päivä sitten puhtaan negan toisella testillä. Oon vaan kuullu kauhutarinoita kohdunulkoisesta jolloin ollu viikkoja haalee viiva testissä, siks aloin liikaakin panikoimaan… menkat uupuu, tissit tosi kipeet yms… ehkä mä nyt vaan lopetan noitten testien tekemisenMinä tekisin toisella testillä! Jollei niissä mitään näy niin luultavasti viivanpaikka
No kyllä silti varmistaisin vielä toisella uudelleen! Nuo one stepit antaa viivanpaikka mutta myös huonosti plussaa. Varsinkin jollei menkat ala niin tekisin kyllä nyt vielä esim PC:llä testinnäin aattelinkin, että viivanpaikka luultavasti. Tein muutama päivä sitten puhtaan negan toisella testillä. Oon vaan kuullu kauhutarinoita kohdunulkoisesta jolloin ollu viikkoja haalee viiva testissä, siks aloin liikaakin panikoimaan… menkat uupuu, tissit tosi kipeet yms… ehkä mä nyt vaan lopetan noitten testien tekemisen
Haamu, varsinkin jos tuli ajallaan. Onnea!
viivanpaikka vai haamu?
Minun silmään plussa. Kannattaa ehkä tarkistaa vielä huomenna tai ylihuomenna.
Mitä ootte mieltä tästä? Aamulla näkyi niin haalea viiva että ajattelin viivanpaikaksi. Töissä nipisteli mahaa niin paljon että ajattelin testata vielä illalla... Menkkojen piti alkaa eilen tai tänään.
Ja ihan kun se olis vaaleanpunanen vaikka kuvassa ei ihan niin hyvin näy!
Joo, plussalta näyttää. Mun viime viikon vastaavat (dpo 9) on nyt (dpo 17) kirkuvan punaiset. Toki ihmisillä nousee eri tahdissa hcg.
Mitä ootte mieltä tästä? Aamulla näkyi niin haalea viiva että ajattelin viivanpaikaksi. Töissä nipisteli mahaa niin paljon että ajattelin testata vielä illalla... Menkkojen piti alkaa eilen tai tänään.
Ja ihan kun se olis vaaleanpunanen vaikka kuvassa ei ihan niin hyvin näy!
Uskoisin kyllä! Noi pc:n testithän vaatii korkeamman hormonipitoiduuden kuin CB:n viikkonäytöllinen. Mulla oli viime viikon torstaina tota tätä päivästä hailumpi ja perjantaina tuli apteekin herkällä testillä selkeä plussaviiva ja CB:llä 1-2.
Alempi tältä aamulta ja ylempi eilinen. Paljaalla silmällä molemmissa väriä. Jos näissä liuskoissa näkyy noin haaleat viivat niin voiko clearbluen viikkonäytöllinen näyttää jo jotakin? En haluais turhaan ostaa mutta en voi uskoa näihin viivoihin