Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Karamellie
Voisiko olla ovis lähellä vaikka vasta kp8/30-33?
Mulla samoja ovistestejä ja saan tuollaisia monen päivän ajan ennen ovista, saattaa jopa tulla väliin vielä ihan puhdaskin nega, mutta ovis kuitenkin sit selvät kaksi viivaa. Näissä tuntuu siis olevan paljon haamuja, joilla ei tavallaan mitään "merkitystä", eli pakkauksen ohjeenkin mukaisesti nämä = nega.

Kandee siis jatkaa testailua, ovis antaa selkeät kaksi viivaa :) 30-33 kieropäivillä ovishan laskennallisesti on joskus kp 16-21 paikkeilla, joten voi vielä mennä yli viikkokin.
 
Täällä menossa KP 30/29 ja DPO 13, tässä testi n. 10 min jälkeen. Näettekö haamun? Pelottaa/jännittää/innostuttaa, KP 28 testasin puhtaan negatiivisen ja olin jo ihan varma, että menkat alkavat minä hetkenä hyvänsä.

Näyttää plussalle :) Kandee tehdä vielä varmuuden vuoksi joku toisen merkkinen testi myös ja jos siihenkin ilmestyy viiva niin eiköhän se sit oo varmaa :) Varovaiset onnittelut <3
 
  • Tykkää
Reactions: sofialiina
Täällä menossa KP 30/29 ja DPO 13, tässä testi n. 10 min jälkeen. Näettekö haamun? Pelottaa/jännittää/innostuttaa, KP 28 testasin puhtaan negatiivisen ja olin jo ihan varma, että menkat alkavat minä hetkenä hyvänsä.

Joo, kyllä tää plussa on! Jos on OneStep, niin tossa kohtaa mulla tuli apteekin herkällä testillä jo punertava viiva. Parin päivän päästä ei tarvinnut enää Onestepillakaan arpoa. Varovaiset onnittelut! :)
 
Hiipiivain
Joo, kyllä tää plussa on! Jos on OneStep, niin tossa kohtaa mulla tuli apteekin herkällä testillä jo punertava viiva. Parin päivän päästä ei tarvinnut enää Onestepillakaan arpoa. Varovaiset onnittelut!
On joo OneStepin testi! Ei vitsi, nyt uskaltaa ehkä jo vähän innostua mutta silti tuntuu uskomattomalta, varsinkin kun pari pv sitten oli niin nega kuin vain mahdollista. Teen huomenna aamulla toisen merkin testin ja palaan! Tulee pitkät 12 tuntia :')
 
  • Tykkää
Reactions: sofialiina
Oli pakko tulla jakamaan. Sain niin vahvan ovulaatioplussan eilen illalla klo 21.30 etten oo iki nähny luulin et ovulaatio oli jo ohi ja sit tulikin tällänen


Eilen ei valitettavasti tullu talleteltua mut tänää olis viel tarkoitus jos se enää "ehtii" to ja pe tuli talleteltua.

Sit alkaa piinaviikot

Toivotaan kunnon plussa aaltoa tänne kaikille
 
Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Reactions: Alinna86
Oli pakko tulla jakamaan. Sain niin vahvan ovulaatioplussan eilen illalla klo 21.30 etten oo iki nähny luulin et ovulaatio oli jo ohi ja sit tulikin tällänen


Eilen ei valitettavasti tullu talleteltua mut tänää olis viel tarkoitus jos se enää "ehtii" to ja pe tuli talleteltua.

Sit alkaa piinaviikot

Toivotaan kunnon plussa aaltoa tänne kaikille
No nyt on kyllä joku super ovis! Toivotaan että tärppää :)
Täällä dpo 1, aika matelee :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah ja Taikaakin

Yhteistyössä