PlussaRfsun:n viivanpaikkako
PlussaRfsun:n viivanpaikkako
Näyttäis plussalta mun mielestä.Viiden lapsen äitinä en voi kuin ihmetellä onko rfsu testit aina jättäneet tälläisen viivanpaikan? En osaa sanoa onko väriä mutta mielestäni todella törkeä viivanpaikka ainakin. Rfsu herkkä testi kyseessä.
https://aijaa.com/ZyltDv Kp 22/29 taitaa olla vaan se viivanpaikka. RFSU varhainen ( 6 päivää ennen kuukautisia ) testillä.
Teen tänään uuden laitan sit kuvan jos vielä näkyy jotain!Hieman näkyy jotain. Voisiko paremmassa valossa ottaa vielä kuvan niin näkisi paremmin
Veikkaan ko. Testi 6 viivanpaikkaa. Mut toiv lähtee vahvistumaanhttps://aijaa.com/ZyltDv Kp 22/29 taitaa olla vaan se viivanpaikka. RFSU varhainen ( 6 päivää ennen kuukautisia ) testillä.
Voi olla kumpi vain. Mulla ei luottoa rfsu testeihin juurikaan.Haamu vai viivan paikka vaan? Kp 24/27. Meen ostaa apteekista tänää jonkun toisen testin vielä.
Veikkaan ko. Testi 6 viivanpaikkaa. Mut toiv lähtee vahvistumaan
Oho siis tämä piti laittaa..
tämän aamun haamuviivat paljastui nyt illalla plussaksiHaamu vai viivan paikka vaan? Kp 24/27. Meen ostaa apteekista tänää jonkun toisen testin vielä.
On siinä kaks viivaa. Mulla aikanaan alkionsiirron jälkeen oli testipäivä 14 päivän kuluttua, mutta edellisenä päivänä oli pientä vuotoa niin päätin testata ja tulikin plussa.Mulla tuli mukamas menkat ja testasin vielä niin tuli tällainen toinen viiva. Et mitä ihmettä. Livenä näkyy paremmin ja punertaa. Toi on ihan Selkee viiva livenä. Ei tarvi yhtään siristellä kun katsoo.
Tässä vielä kuva testistä. Onkohan mä nyt vuodosta huolimatta raskaana? Apua.
Selkeä viiva on! Jos "menkat" olikin kiinnitysvuotoa? Testaisin uudelleen jollain muulla testillä ja jos siinä viiva niin hyvältä näyttää!Mulla tuli mukamas menkat ja testasin vielä niin tuli tällainen toinen viiva. Et mitä ihmettä. Livenä näkyy paremmin ja punertaa. Toi on ihan Selkee viiva livenä. Ei tarvi yhtään siristellä kun katsoo.
Tässä vielä kuva testistä. Onkohan mä nyt vuodosta huolimatta raskaana? Apua.
Vaikka millaista viivaa. Itselläni ollut eri kierrossa joko ihan tyhjää tai tositosi haalea viiva ja toisinaan ovisplussa tai lähes. Ei raskautta missään näistä.Millaista viivaa ovistesti antaa juuri ennen kuukautisia? Viikonloppuna tulisi alkaa. Mutta fiilisten mukaan saattoi olla ovis n.viikko sitten.
Ei erotu kuvasta selkeää viivaa, mutta voihan se olla. Jos huomenna on vahvempi niin eiköhän se sitten ollut!Voisiko olla haamu? Tuli testiajan sisällä.
Voisiko olla haamu? Tuli testiajan sisällä.
Tuo on ihan selvä plussa! Onnea!Mites kokemuksia antaako Pregcheck törkeitä viivanpaikkoja vai miltä näyttää? Mies myönsi myös näkevänsä viivan, mutta itse en usko millään vaikka jotain näkevinäni olenkin, ajattelin huomenna tehdä digin. Tänään DPO10 Pahoittelut pimeästä kuvasta.
Viivanpaikka, mutta voi muuttua plussaksi.Viivanpaikka vai haamu, kumpaa veikkaatte? Kierto 26/24-28
Eli max pari päivää myöhässä menkat. Menkkajomoa on. Uskaltaisko ostaa uuden testin vai odpttelisko että vuoto alkaa.. Aina se alkaa kun tänne jotain kirjoittaa :'D
Tämä testi rfsu herkkä, tein koska ajattelin sen jo näyttävän selvästi jos raskaana olis ja tulos tällainen.