Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Mulla tuli mukamas menkat ja testasin vielä niin tuli tällainen toinen viiva. Et mitä ihmettä. Livenä näkyy paremmin ja punertaa. Toi on ihan Selkee viiva livenä. Ei tarvi yhtään siristellä kun katsoo.

Tässä vielä kuva testistä. Onkohan mä nyt vuodosta huolimatta raskaana? Apua.

 
Mulla tuli mukamas menkat ja testasin vielä niin tuli tällainen toinen viiva. Et mitä ihmettä. Livenä näkyy paremmin ja punertaa. Toi on ihan Selkee viiva livenä. Ei tarvi yhtään siristellä kun katsoo.

Tässä vielä kuva testistä. Onkohan mä nyt vuodosta huolimatta raskaana? Apua.

On siinä kaks viivaa. :) Mulla aikanaan alkionsiirron jälkeen oli testipäivä 14 päivän kuluttua, mutta edellisenä päivänä oli pientä vuotoa niin päätin testata ja tulikin plussa.
 
Mulla tuli mukamas menkat ja testasin vielä niin tuli tällainen toinen viiva. Et mitä ihmettä. Livenä näkyy paremmin ja punertaa. Toi on ihan Selkee viiva livenä. Ei tarvi yhtään siristellä kun katsoo.

Tässä vielä kuva testistä. Onkohan mä nyt vuodosta huolimatta raskaana? Apua.

Selkeä viiva on! Jos "menkat" olikin kiinnitysvuotoa? Testaisin uudelleen jollain muulla testillä ja jos siinä viiva niin hyvältä näyttää!
 


Mulla piti olla tänään dpo 6 mahakipujen perusteella, enkä tiedä itsekään, miksi testasin nyt tässä vaiheessa. Vähän yllätti tuo ovis+ , koska esikoista yrittäessä käytin samoja testejä ja ne eivät näyttäneet turhia plussia. Luulen, että mun kierto on nyt vielä sekaisin pillereiden ja imetyksen takia. Harmi, jos ovis onkin vasta nyt tulossa. Ei päästä tallettamaan ja edellisestä on jo 4 päivää.
 
vierailija
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Zeetah






Viivanpaikka vai haamu, kumpaa veikkaatte? Kierto 26/24-28

Eli max pari päivää myöhässä menkat. Menkkajomoa on. Uskaltaisko ostaa uuden testin vai odpttelisko että vuoto alkaa.. Aina se alkaa kun tänne jotain kirjoittaa :'D

Tämä testi rfsu herkkä, tein koska ajattelin sen jo näyttävän selvästi jos raskaana olis ja tulos tällainen.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
vierailija
Viivanpaikka vai haamu, kumpaa veikkaatte? Kierto 26/24-28

Eli max pari päivää myöhässä menkat. Menkkajomoa on. Uskaltaisko ostaa uuden testin vai odpttelisko että vuoto alkaa.. Aina se alkaa kun tänne jotain kirjoittaa :'D

Tämä testi rfsu herkkä, tein koska ajattelin sen jo näyttävän selvästi jos raskaana olis ja tulos tällainen.
Viivanpaikka, mutta voi muuttua plussaksi.
 

Yhteistyössä