Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Jaaha. Kannatti jatkaa testaamista.
Noi halpistestit näytti tuollaista "plussaa" jo pari päivää sitten. Clearbluen digitaalinen näytti tyhjää ympyrää noilla testikerroilla, ja perustelin sen itselleni sillä että digi on epäherkempi eikä siksi näytä muuta kuin sen ihan LH huipun. Tänään one step liuska näytti vielä tummempaa plussaa kuin parina edellisenä päivänä, ja digitesti hymyili. Laitan kuvan koko testisarjasta referenssiksi, jos joku muu arpoo ovistestien tulkinnan kanssa.


Tein siis niin, että aloin testata pelkillä liuskoilla ja vasta oletetun ovulaation lähestyessä ja liuskatestissä viivan vahvistuessa aloin testata myös digillä.


Kas, postasin eilen kirjautumatta epähuomiossa.
No, ei ollut eilen plussaa, koska tänään on ja sen huomaa selvästi.

 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Tänään on kp23 ja dpo9 tunsin ovulaation ja silloin peittoa heiluteltiin. Eilen tuli muutama tippa verta ja valkovuodossakin oli vähän verta. Ei ollut valkoista. Eli ajattelisin sitä kiinnittymisvuodoksi. Tänään testasin rfsu n liuskatestillä. Pahamaineisella testillä. Ja aiemmin ne on ollut negoja. Tänään tuli haalea toinen viiva joka punertaa hieman. Ja se viiva näkyy livenä tihrustamatta testiä ja joka valosuunnassa näkyy. Oon meinaan huomannut et viivanpaikat ei näy joka valosuunnasta.

Mä niin toivon että tuo lähtisi vahvistumaan. Hajuaisti on muuttunut ja oon ollut tosi ärtynyt. Kaikki pienetkin asiat helposti ärsyttää. Sit on ollut huonoa oloa.

Kuva on vielä tässä.

 
Tänään on kp23 ja dpo9 tunsin ovulaation ja silloin peittoa heiluteltiin. Eilen tuli muutama tippa verta ja valkovuodossakin oli vähän verta. Ei ollut valkoista. Eli ajattelisin sitä kiinnittymisvuodoksi. Tänään testasin rfsu n liuskatestillä. Pahamaineisella testillä. Ja aiemmin ne on ollut negoja. Tänään tuli haalea toinen viiva joka punertaa hieman. Ja se viiva näkyy livenä tihrustamatta testiä ja joka valosuunnassa näkyy. Oon meinaan huomannut et viivanpaikat ei näy joka valosuunnasta.

Mä niin toivon että tuo lähtisi vahvistumaan. Hajuaisti on muuttunut ja oon ollut tosi ärtynyt. Kaikki pienetkin asiat helposti ärsyttää. Sit on ollut huonoa oloa.

Kuva on vielä tässä.

Kyllä siellä viiva pilkistää! Toivottavasti vahvistuu :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
vierailija
IMG 20210428 075621

1 IMG 20210428 075641

IMG 20210428 075606

Miltä näyttää? Toinen testi raskauskeijun herkkä. Dpo 9 nyt. Digitaalinen näyttää ei raskaana. Jännittää!! Testailu jatkuu..
Selvä plussa tuo first response!
Nuo "herkät" liuskat Raskauskeijulta ja kotitestiltä on ehkä maailman surkeimpia. Niillä joko ei saa viivaa vaikka epäherkkä on plussa tai sitten niihin tulee viivaa vaikkei ole raskaana.

Tavallinen digitaalinen ei ole niin herkkä kuin viikkonäyttöinen. Viikkonäyttöisen kanssa voi mennä vielä 1-2 päivää ennenkyin on plussa. Yleensä sillä saa dpo 10-11 raskaana 1-2.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Selvä plussa tuo first response!
Nuo "herkät" liuskat Raskauskeijulta ja kotitestiltä on ehkä maailman surkeimpia. Niillä joko ei saa viivaa vaikka epäherkkä on plussa tai sitten niihin tulee viivaa vaikkei ole raskaana.

Tavallinen digitaalinen ei ole niin herkkä kuin viikkonäyttöinen. Viikkonäyttöisen kanssa voi mennä vielä 1-2 päivää ennenkyin on plussa. Yleensä sillä saa dpo 10-11 raskaana 1-2.
Joo noi herkät vaan niin halpoja että niillä oon nytte testannu ensin ja jos en oikeasti näe yhtään mitään niin en oo tuhlannu kalliimpia testejä. Tänään tuossa raskauskeijun testissä näin todella hailakan viivan niin päätin tuhlata first responsen ja digin joka näyttää raskaana tai ei raskaana. Viikkonäytöllisetkin on jemmassa mutta odotellaa ainaki se 2-3 päivää. Huomenna jatkan noilla raskauskeijun ni katotaa mihin ne kehittyy. :sneaky:
 
vierailija
vierailija
  • Tykkää
Reactions: happis
vierailija
  • Tykkää
Reactions: happis

Yhteistyössä