Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Viimeisimmästä ovistestien kanssa säätämisestä on aikaa, ja nää halpistestit tuntuu jotenkin todella onnettomilta. Onko tuo alimmainen (24.) ovisplussa? Yhdeltä laidalta näyttää vahvalta, toiselta hailakalta.

 
vierailija
vierailija
vierailija
Hei! Mikä dpo on järkevää alkaa testaamaan digitaalisella? Mulla dpo12, haamua tullut jo useampi päivä rfsu:n varhaistestillä. Jokohan kannattaisi kokeilla digitestillä? Pelottaa, että putoaa korkealta. Siksi en liian aikaisin haluaisi.
 
vierailija
Hei! Mikä dpo on järkevää alkaa testaamaan digitaalisella? Mulla dpo12, haamua tullut jo useampi päivä rfsu:n varhaistestillä. Jokohan kannattaisi kokeilla digitestillä? Pelottaa, että putoaa korkealta. Siksi en liian aikaisin haluaisi.
Digitaalinen on herkkä, 10mlU.
Rfsun testeihin kyllä suhtautuisin varauksella, antavat vääriä viivoja.
 
[
Mistä syystä testialue menee näin värilliseksi. Mielestäni ihan oikein tehty. Ylempi eilen alempi tänään. Tänään Dpo 13-15 tuntemukset vs. Flo tiedolla.


Testiajan jälkeen viivanpaikkaa ei enää erottanut mutta pinkki sotku jäi testin kuivuttuakin
Minulla sama ongelma,virtsan koostumus pakko olla syy. Kyllähän mä näen tuossa alemmassa viivan,ja ihan punertavan.
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah

Yhteistyössä