Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Tässä mun rivi testejä tältä päivää. Ei loppua hullulle näy.
:LOL::ROFLMAO::whistle:
Ja tuo Rfsu meni pieleen ja värit levisi,koska ei ehtinyt lämmetä kai tarpeeksi (huoneenlämpöön kun hain vasta hetki ennen testausta),Pregcheck on otettu salamalla. On parempia kuvia siitä vielä.Jotain haamuilua näkyy. Tarkoitan että nyt alkoi Pregcheck näyttää kun ennen ei ole näyttänyt ja se mulla aina reagoi hCG:en viimeisenä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
vierailija
Tässä mun rivi testejä tältä päivää. Ei loppua hullulle näy.
Ja tuo Rfsu meni pieleen ja värit levisi,koska ei ehtinyt lämmetä kai tarpeeksi (huoneenlämpöön kun hain vasta hetki ennen testausta),Pregcheck on otettu salamalla. On parempia kuvia siitä vielä.Jotain haamuilua näkyy. Tarkoitan että nyt alkoi Pregcheck näyttää kun ennen ei ole näyttänyt ja se mulla aina reagoi hCG:en viimeisenä.
Valitettavasti kaikki ovat Negoja
 
Tässä mun rivi testejä tältä päivää. Ei loppua hullulle näy.
Ja tuo Rfsu meni pieleen ja värit levisi,koska ei ehtinyt lämmetä kai tarpeeksi (huoneenlämpöön kun hain vasta hetki ennen testausta),Pregcheck on otettu salamalla. On parempia kuvia siitä vielä.Jotain haamuilua näkyy. Tarkoitan että nyt alkoi Pregcheck näyttää kun ennen ei ole näyttänyt ja se mulla aina reagoi hCG:en viimeisenä.
onpa kyllä hämääviä testejä, kaikissa minä näen jotain kyllä. Onko sulla hajuakaan millon ovulaatio olis ollut?
 
onpa kyllä hämääviä testejä, kaikissa minä näen jotain kyllä. Onko sulla hajuakaan millon ovulaatio olis ollut?
Ei ole hajuakaan... en halunnut enää ovulaatiotesteihin tuhlailla.
Nyt on outoja alavatsakipuja. Sellaista lievää jomotusta. Veristä vuotoakin tuli(menkat oletin),mutta se oli löhinnä vain pyyhkiessä ja limaista. Mene ja tiedä kyllä tämä alkaa itseäkin vaivaamaan kun jotain noissa näkyy,mutta.... on mulla vielä pari pc pakettia ja yksi RFSU varhainen.
 
Ei ole hajuakaan... en halunnut enää ovulaatiotesteihin tuhlailla.
Nyt on outoja alavatsakipuja. Sellaista lievää jomotusta. Veristä vuotoakin tuli(menkat oletin),mutta se oli löhinnä vain pyyhkiessä ja limaista. Mene ja tiedä kyllä tämä alkaa itseäkin vaivaamaan kun jotain noissa näkyy,mutta.... on mulla vielä pari pc pakettia ja yksi RFSU varhainen.
niin, toisaalta kuulostaa taas ihan ovulaatio oireilta , jos vuoto ei ole ollut runsasta tai sitten kiinnittymisvuotoa?? Mene ja tiedä, mutta varmasti häiritsee, en vaan ole itse ikinä törmännyt siihen että tuli minkäänlaista haamua jos ei olis ollut raskaus kyseessä... Mutta toivottavasti viivat pian selvästi vahvistuisi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Ai niin, sellaista olen kyllä joskus nähnyt että raskaustesti reagoisi ovulaatioon. Että jos on ovistikussa ollut plussa niin on r-testikin näyttänyt haamua. Mutta en sitten tiedä onko nämä oikeasti totta, jotkin testi asiantuntijathan sen tietäisi tai jonkun pitäs kokeilla ihan mielenkiinnosta mitä tapahtuu kun tekee raskaustestin ovulaatiopäivänä :unsure:
 
Ai niin, sellaista olen kyllä joskus nähnyt että raskaustesti reagoisi ovulaatioon. Että jos on ovistikussa ollut plussa niin on r-testikin näyttänyt haamua. Mutta en sitten tiedä onko nämä oikeasti totta, jotkin testi asiantuntijathan sen tietäisi tai jonkun pitäs kokeilla ihan mielenkiinnosta mitä tapahtuu kun tekee raskaustestin ovulaatiopäivänä
Joo mulle jsk näytti sellainen kiinantesti plussaa samaan aikaa kun ovistestiin tuli vahva viiva. Mutta nyt ei kyllä ole ovulaation aika kulmilla. Siihen pitäisi olla viikko. Siis jos nuo testit on negoja.
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
vierailija
Hyvä kun sä olet täällä aina kommentoimassa hetimiten että on negoja kaikki. Niin säästyy digitestin rahat.
Täh? Onpa töykeä vastaus. Mielestäni ne on negatiivisia. Se, että en ole rekisteröitynyt, ei tarkoita että viestini oli millään tavalla pahantahtoinen. Ennemminkin sinun viestisi on.

Harmi ettet ole vieläkään raskaana. Olen oikeasti siitä pahoillani.
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
vierailija
Ai niin, sellaista olen kyllä joskus nähnyt että raskaustesti reagoisi ovulaatioon. Että jos on ovistikussa ollut plussa niin on r-testikin näyttänyt haamua. Mutta en sitten tiedä onko nämä oikeasti totta, jotkin testi asiantuntijathan sen tietäisi tai jonkun pitäs kokeilla ihan mielenkiinnosta mitä tapahtuu kun tekee raskaustestin ovulaatiopäivänä
Ovulaation aikana pieni määrä hcg:tä erittyy elimistössä ja se voi näkyä raskaustesteissä jos testaa oikeaan aikaan. Kts. Laittamani taulukko.

 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Täh? Onpa töykeä vastaus. Mielestäni ne on negatiivisia. Se, että en ole rekisteröitynyt, ei tarkoita että viestini oli millään tavalla pahantahtoinen. Ennemminkin sinun viestisi on.

Harmi ettet ole vieläkään raskaana. Olen oikeasti siitä pahoillani.
Anteeksi mutta en tarkoittanut töykeydellä vaan hyvällä. En ymmärrä miten niin helpolla sekunnissa vastaat negoja kaikki vaikka selkeästi niissä jotain näkyy jos näyttö näyttää. Mutta eihän se haittaa vaan sitä varten tänne laitoin että saan vastauksia monelta. Joo sitähän täällä kaikki yrittää mutta ihme ettet ole rekisteröitynyt jos täällä usein kirjoittelet myös. Enkä nyt tarkoita etteikö vierailijat saisi kommentoida. Ja miksi otit töykeänä viestini?
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
vierailija
Anteeksi mutta en tarkoittanut töykeydellä vaan hyvällä. En ymmärrä miten niin helpolla sekunnissa vastaat negoja kaikki vaikka selkeästi niissä jotain näkyy jos näyttö näyttää. Mutta eihän se haittaa vaan sitä varten tänne laitoin että saan vastauksia monelta. Joo sitähän täällä kaikki yrittää mutta ihme ettet ole rekisteröitynyt jos täällä usein kirjoittelet myös. Enkä nyt tarkoita etteikö vierailijat saisi kommentoida. Ja miksi otit töykeänä viestini?
Mä oon samaa mieltä, että jos on tuollaiset kameraan tulevat punaiset haamut, ne on mulla olleet aina plussan alkuja. Siitä yleensä sit vahvistuneet. Joku olis varmaan negoiksi nekin tuominnut, mutta oon aina alkanut testata varhain ja sillon alussa plussa on kyllä melkoinen tihrustettava.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Emili, nään haamut.
Mutta, oon myös saanut samanlaisia ovulaation aikana, testasin tätä viime kierrossa. Koska mulla usein haamuilee/antaa viivanpaikkoja. Ja oon miettinyt mistä johtuu.. Suosittelisin sulle digi testiä tiistai aamuksi vaikka, niin on kerenny hcg tuplaantua. Ehkä sillon sit ois jo täys positiivinen!
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
vierailija
Auttakaa vauvakuumeista naista mäessä. Testi on ihan asianmukaisesti tehty jne. Olen aika monia testejä tehnyt eikä tämmöistä kummallisuutta koskaan ole eteen tullut..

Testiviiva tuli heti näkyviin, kovin haaleaksi jäi vain viivat ja punertava tausta. Testiajalla siis tämä.

Olenkohan vihdoin raskaana ❤

 
Auttakaa vauvakuumeista naista mäessä. Testi on ihan asianmukaisesti tehty jne. Olen aika monia testejä tehnyt eikä tämmöistä kummallisuutta koskaan ole eteen tullut..

Testiviiva tuli heti näkyviin, kovin haaleaksi jäi vain viivat ja punertava tausta. Testiajalla siis tämä.

Olenkohan vihdoin raskaana ❤

Voit olla raskaana mutta kannattaa varmistaa toisella testillä vielä kun tuossa ei tuo testiviivakaan näy kunnolla.
 
Auttakaa vauvakuumeista naista mäessä. Testi on ihan asianmukaisesti tehty jne. Olen aika monia testejä tehnyt eikä tämmöistä kummallisuutta koskaan ole eteen tullut..

Testiviiva tuli heti näkyviin, kovin haaleaksi jäi vain viivat ja punertava tausta. Testiajalla siis tämä.

Olenkohan vihdoin raskaana

Näyttää vialliselta testiltä
 
Teitkö tänään?
Onko toi liuska ollut kosketuksissa toisen testin kanssa, näyttää just siltä toi alaosa että on imaissut väriä itseensä?
Mutta siis näkyy viivan kohdan alhaalla jotain väriä muttei koko viivaa näy.
Ei oo ollu kosketuksissa, mut jotai hämärää siinä viivas on.. Ei ole sellain normi.. Loppuu kesken niinku, tuo kummajainen tuli noin 1minsa testin teon jälkeen. Tänää en o testannut, kiirettä pidelly :D eikä ole sellasta tunnettakaa enää, että ois tärpän. :D
 
vierailija
Ei ole hajuakaan... en halunnut enää ovulaatiotesteihin tuhlailla.
Nyt on outoja alavatsakipuja. Sellaista lievää jomotusta. Veristä vuotoakin tuli(menkat oletin),mutta se oli löhinnä vain pyyhkiessä ja limaista. Mene ja tiedä kyllä tämä alkaa itseäkin vaivaamaan kun jotain noissa näkyy,mutta.... on mulla vielä pari pc pakettia ja yksi RFSU varhainen.
Nyt olisi ehkä syytä käydä lääkärissä jos kuukausikaupalla menkat ovat paljon normaalia niukemmat, hyvin vähäiset, lähinnä pyyhkiessä tulee ja muistuttaa joka kerta kiinnittymisvuotoa. Koska sinulla on viimeksi ollut kunnon normaalit kuukautiset? Jos hormonit ovat jotenkin sekaisin niin lääkärin kautta voisi löytyä apua, joka voisi samalla avittaa tätä raskautumisprojektia.
 
vierailija
Auttakaa vauvakuumeista naista mäessä. Testi on ihan asianmukaisesti tehty jne. Olen aika monia testejä tehnyt eikä tämmöistä kummallisuutta koskaan ole eteen tullut..

Testiviiva tuli heti näkyviin, kovin haaleaksi jäi vain viivat ja punertava tausta. Testiajalla siis tämä.

Olenkohan vihdoin raskaana

Jos kontrolliviiva ei tule kunnolla näkyviin, niin testi on todnäk viallinen.

Näitä omituisuuksia tulee joskus, sain joskus aikoinaan rtestiin puolikkaan testiviivan :D en ollut raskaana, herätti kyllä ikävästi tietysti heti toiveet se puolikas.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Vierailija12345
Ei ole hajuakaan... en halunnut enää ovulaatiotesteihin tuhlailla.
Nyt on outoja alavatsakipuja. Sellaista lievää jomotusta. Veristä vuotoakin tuli(menkat oletin),mutta se oli löhinnä vain pyyhkiessä ja limaista. Mene ja tiedä kyllä tämä alkaa itseäkin vaivaamaan kun jotain noissa näkyy,mutta.... on mulla vielä pari pc pakettia ja yksi RFSU varhainen.
Mitä jos kävisit ihan verikokeessa määrittämässä hcg:n?
Itselläni oli joku aika sitten epämääräinen tilanne kun testit haamuili, niin varasin yksityiseltä verikokeen ja sain vastauksenkin vielä saman päivän aikana. Hintaa tälle tuli muistaakseni n. 60 euroa.
 

Yhteistyössä