Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Hei kaikille! Itsellä ensimmäinen ivf/icsi ohi (alkion siirto oli 5.6.) ja ajattelin liittyä piinailijoiden joukkoon, jos vain suinkin sopii!

Tuntuu että olen todella tietämätön monesta asiasta ivf-hoitoihin liittyen ja tämä tuntemus on vain vahvistunut, kun olen näitä eri ketjuja seuraillut. Tuntuu että kaikilla on kamalasti tietoa esimerkiksi omien alkioidensa laadusta (itselläni hoito julkisella, eikä minulle ole kerrottu mitään muuta kuin alkioiden määrä). Mistä te muut olette saaneet tietää omien alkioidenne laadun?

Minulle siis siirrettiin yksi tuorealkio viime maanantaina (punktio oli viime perjantaina) ja yksi alkio saatiin ilmeisesti tänään pakastettua. Kokonaisuudessaan saatiin kerättyä vain 5 munasolua, joista 2 lähti hedelmöittymään normaalisti. Tämä oli itselleni suuri pettymys, sillä odotin paljon parempaa tulosta. Meillä käytettiin miehen pakastettuja siittiöitä (jotka lääkärin mukaan hyvälaatuisia) ja oma AMH-arvo oli ihan ok (yli 4), AFC yht. 19. Mutta eipä auta, täytyy vaan toivoa, että näillä vähillä onnistuisi.

Nyt siis piinaillaan! Pahoittelen jos en puhu hyvää ivf-kieltä, sillä tämä kaikki on itselleni niin kovin uutta :D
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi

Saisinko jotain mielipiteitä näistä testeistä? Alin on nyt juuri tehty pc. Oon siis saanut ihmeellisiä haamuja, mutta muuten kaikki muut testit olleet täysin puhtaita negatiivisia. Oon menossa verikokeisiin, koska en ymmärrä yhtään mistä on kyse.

Vielä aamulla aamupissasta tehty testi oli negatiivinen. Eilen illalla tehty sofi oli myös negatiivinen, mutta eilen aiemmin päivällä tehty pc ja sofi oli haamuja (1. kuva).
 

Saisinko jotain mielipiteitä näistä testeistä? Alin on nyt juuri tehty pc. Oon siis saanut ihmeellisiä haamuja, mutta muuten kaikki muut testit olleet täysin puhtaita negatiivisia. Oon menossa verikokeisiin, koska en ymmärrä yhtään mistä on kyse.

Vielä aamulla aamupissasta tehty testi oli negatiivinen. Eilen illalla tehty sofi oli myös negatiivinen, mutta eilen aiemmin päivällä tehty pc ja sofi oli haamuja (1. kuva).
Miltä ajala (dpo) nää on? Kyllähän tuo viimeisin plussaa näyttää. Pc on aika herkkä, sillä näkyy paljon aiemmin kuin herkillä testeillä. Tosin sillä näkyy myös kemialliset herkästi. Mulla oli selkeä haamu, selkeämpi kuin noi sun muttei yhtä vahva kuin viimeisin ja veritestissä tulos 6,8 🤷🏻‍♀️ se oli kemiallinen. Jotkut on saaneet haamuja jo jopa dpo8-9, mulla ekat viivat pysyvistä plussista tullut vasta dpo12, että paljon vaihtelee. Toi sun alin vastaisi mulla ehkä dpo13-14 suunnilleen joten jos sulla sama niin muut testit ei vielä kunnolla mitään näyttäisikään. Ja jos lasket että pitäisi olla enemmän niin ehkä ovis on ollut myöhemmin kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: papurinsessa
Miltä ajala (dpo) nää on? Kyllähän tuo viimeisin plussaa näyttää. Pc on aika herkkä, sillä näkyy paljon aiemmin kuin herkillä testeillä. Tosin sillä näkyy myös kemialliset herkästi. Mulla oli selkeä haamu, selkeämpi kuin noi sun muttei yhtä vahva kuin viimeisin ja veritestissä tulos 6,8 🤷🏻‍♀️ se oli kemiallinen. Jotkut on saaneet haamuja jo jopa dpo8-9, mulla ekat viivat pysyvistä plussista tullut vasta dpo12, että paljon vaihtelee. Toi sun alin vastaisi mulla ehkä dpo13-14 suunnilleen joten jos sulla sama niin muut testit ei vielä kunnolla mitään näyttäisikään. Ja jos lasket että pitäisi olla enemmän niin ehkä ovis on ollut myöhemmin kuitenkin.
Jotain dpo 16-17 eli aika pitkällä jo ja silti haaleeta.. Ja ihmetyttää kun välillä myös negoja. Mietin kans et voiko mikää muu näkyä raskaustestissä ku itse raskaus mutta tuskin D:
 
vierailija

Mitä mieltä?

Vaikea saada kuvaan, mutta selkeä haamu. Jämähti siihen kuivuttuaan, tuoreena oli selkeämpi ja miehenkin silmä erotti. Nyt kp 31/27. Aina ennen kp 25 alkanut tiputtelu, nyt ei mitään. Valkovuotoa holahtelee, poskia kuumottaa, häpykumpuun sattuu (😂). Jos tämä nyt on plussa, niin huh huh kyllä elämä yllättää!
 
vierailija

Mitä mieltä?

Vaikea saada kuvaan, mutta selkeä haamu. Jämähti siihen kuivuttuaan, tuoreena oli selkeämpi ja miehenkin silmä erotti. Nyt kp 31/27. Aina ennen kp 25 alkanut tiputtelu, nyt ei mitään. Valkovuotoa holahtelee, poskia kuumottaa, häpykumpuun sattuu (). Jos tämä nyt on plussa, niin huh huh kyllä elämä yllättää!


Tässä tämän aamun. Heti pärähti kaksi viivaa, toinen hieman haaleni kuivuttuaan. Mutta siinä se on. Eikö tämän voi jo plussaksi laskea?
 

Tässä tämän aamun. Heti pärähti kaksi viivaa, toinen hieman haaleni kuivuttuaan. Mutta siinä se on. Eikö tämän voi jo plussaksi laskea?
Kuvassa kyllä näkyy hailakka viiva. Mikä kiertopäivä /dpo menossa?

Ollaankohan ihan samoilla päivillä 😊 Minulla dpo 11

Tässä aamulta Normalin testi

Ja tässä iltapäivällä tehty Pregcheckillä.
Eilen muut testit täysin negoja paitsi Rfsu herkkä testi.

Tämä kuva siis testiajalla (alle 5min teosta) valoja ei säädetty.
 
vierailija

Hei! Outo haamu pc testillä, kp 26/28-30? Oviksesta ei varmaa tietoa. Mut siis testiajalla tuli tämmönen ja myöhemmin ku vilkasin oli hävinny kokonaan. Olikohan vaan testissä vikaa vai mitä ihmettä.. Kolmesti ollu raskaana ja varhasetki haamut aina jääny tikkuun ja pikemminki vahvistunu roskishaamuiksi. Kokemuksia?
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Tässä ovista ihmettelen. Eilen kp 7 illalla testi on tuo ylempi sofin.. eli ihan tavallinen, yleensä näihin sofin testeihin ei tule juuri mitään ennen kuin sit oikeesti on ovis. Mutta tämän aamun kp 8 testi tosi tumma. Miten voi olla jo nyy muka ovis? Mun edelliset testit 6kk sitten näytti yhtä tummaa viivaa vasta kp 17. Pelkään et ovuloin tosi aikasin tietämättäni. Mun kierrot on kuitenkin yleensä 30 päivää muutamaa poikkeusta laskematta.
 

Hei! Outo haamu pc testillä, kp 26/28-30? Oviksesta ei varmaa tietoa. Mut siis testiajalla tuli tämmönen ja myöhemmin ku vilkasin oli hävinny kokonaan. Olikohan vaan testissä vikaa vai mitä ihmettä.. Kolmesti ollu raskaana ja varhasetki haamut aina jääny tikkuun ja pikemminki vahvistunu roskishaamuiksi. Kokemuksia?
En ole koskaan saanut noihin mitään jos en ole raskaana ollut, väittäisin että plussaksi muuttuu..
 
vierailija

Hei! Outo haamu pc testillä, kp 26/28-30? Oviksesta ei varmaa tietoa. Mut siis testiajalla tuli tämmönen ja myöhemmin ku vilkasin oli hävinny kokonaan. Olikohan vaan testissä vikaa vai mitä ihmettä.. Kolmesti ollu raskaana ja varhasetki haamut aina jääny tikkuun ja pikemminki vahvistunu roskishaamuiksi. Kokemuksia?
Vastaan itse tähän että tämän jälkeen ei tullut haamun haamua ja menkat alko normaalisti kp29. Eli testissä oli jotaki vikaa, kemialliseen raskauteen en usko (olisi varmasti haamuillut muissakin testeissä)
 

Yhteistyössä