Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Täällä yks panikoija! Nyt viikkoja suunnilleen 5+2 ja viimeiset testit ollu jo tasavahvoilla viivoilla. Tänään tein testin (syystä mitä en tiedä) päiväpissasta joka oli silminnähden laimeaa ja testit viiva oli hailakka.

onko muilla tämmöistä ollu? Help!
Onko laittaa kuvia?
Yleensähän jos liikaa hcg virtsassa niin voi olla, ettei enää näytä vahvaa.
 
vierailija
Näkeekö kukaan mitään näissä kuvissa?

Dpo on joko 14, tai vasta 9 jos ovulaatio olikin myöhemmin. Joka tapauksessa perjantaina dpo 11/6 oli menkkamaisia kipuja ja vähän tuhrua, luulin jo menkkojen alkavan luteaalituen läpi. Tuhrua ei kuitenkaan ole enää tullut vaikka noita menkkamaisia kipuja on tullut ja mennyt pitkin viikonloppua. Muuten ei ole oikein oireita, paitsi välillä tulevat palelukohtaukset on outoja minulle. Itse tietenkin olen näkevinäni oikein haalean haamun, ja sen vuoksi pohdin että jatkanko kuitenkin luteaalitukea vielä...
 
Onko tämä haamuviiva, viivanpaikka vai mikä? :O
Apteekin oma testi. Netistä luin ettei antaisi viivanpaikkaa, mut itse muistelen joskus tällä saaneeni viivanpaikan.
Tiedätkö sun dpo tai millon pitäis menkkojen alkaa? Viivanpaikalta näyttää mun silmään ainakin tässä vaiheessa. Toisissa testeissä se paikka korostuu muita herkemmin, mutta kyllähän kaikissa testeissä on olemassa se kohta viivalle mikä sitten värjääntyy.
 
vierailija
Dpo 11 tehty positiivinen raskaustesti, viiva ihan selvästi näkyvillä, mutta haalea. Dpo 12 ja 13 sama tilanne ei tummumista 🙁 Saakohan tässä jo heittää hanskat tiskiin vai voisiko olla, että ihan normaalisti tästä jatkuisi? Ei aikaisempaa kokemusta tähän aikaan testaamisesta.
 
Dpo 11 tehty positiivinen raskaustesti, viiva ihan selvästi näkyvillä, mutta haalea. Dpo 12 ja 13 sama tilanne ei tummumista Saakohan tässä jo heittää hanskat tiskiin vai voisiko olla, että ihan normaalisti tästä jatkuisi? Ei aikaisempaa kokemusta tähän aikaan testaamisesta.
Itsellä ainakin oli tuulimuna vastaavanlainen tapaus.
DPOsta ei ollut tietoa, mutta viivat ei ikinä vahvistuneet tasavahvoiksi viikon aikana ja lopulta alkoi vuoto.

Kaikilla toki nousee HCG yksilöllisesti eli tekisin vielä parin päivän päästä uuden testin että näkee mihin viiva kehittyy. Tsemppiä! :giggle:
 
Mulla on tunne niin vahva että olen raskaana. Mutta onkohan se edes mahdollista. Oman tuntemukseni mukaan ovis oli 31. päivä ja siitä asti vatsaa on koskenut enemmän ja vähemmän sekä turvottaa. Eilen tuli ruskeaa tuhrua eli vanhaa verta. Ehkäisyn lopetuksen jälkeen ei tullut kuukautisia.... Oon todella ihmeissäni 😅 Vähän on huono olo ja huimausta kun nousen kyykystä töissä nopeasti. Viimeisen raskauden ensimmäinen oire oli röyhtäily, sitä on nytkin. Ja hengästyttää... Seksiä oli juuri ennen ovista kahtena päivänä. Ihan sekaisinko? 🙈😁
 
vierailija
Mulla on tunne niin vahva että olen raskaana. Mutta onkohan se edes mahdollista. Oman tuntemukseni mukaan ovis oli 31. päivä ja siitä asti vatsaa on koskenut enemmän ja vähemmän sekä turvottaa. Eilen tuli ruskeaa tuhrua eli vanhaa verta. Ehkäisyn lopetuksen jälkeen ei tullut kuukautisia.... Oon todella ihmeissäni Vähän on huono olo ja huimausta kun nousen kyykystä töissä nopeasti. Viimeisen raskauden ensimmäinen oire oli röyhtäily, sitä on nytkin. Ja hengästyttää... Seksiä oli juuri ennen ovista kahtena päivänä. Ihan sekaisinko?
Milloin sulla on ehkäisy jäänyt pois?
Voisko se vuoto kuitenkin olla alkavat menkat?
 
vierailija
vierailija

Yhteistyössä