Relaatio 1125

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
1.2
vasen yläkulma röl 10 (vasemmalle ylöspäin) asuinpaikka
oikea alakulma 9,4,3,12 , vihje kyl annettu, kumpaan viittaa prät hiir vins vai vins ja vin ?

1.3
pääsanasta ylös 5 barbien "kilpailija" (cloe, yasmin, sasha)
barb alas 5 ja ylös oikealle 7,9,7 Euroopan valtio, toinen on kenen mukaan nimetty

2.1
tur vasemmalle 8 ja lals 14 väliviivallinen

vierailija
3.1
vasen yläkulma je sib 14 väliviivallinen=wikistä löytyy (hänen mukaan nimettyjä asioita)
lee mad 6,5=wikistähän se tämäkin löytyy, sävellys/teos ja 17 väliviivallinen=v.1988 alkaen ansioituneille muusikoille
pääsanasata alas oikealle 10,10 =suomalainen säveltäjä (mies)

vierailija
3.2
lieks 7,5=wikistä löytyy, aviisi ja 8,6=wikistähän se tämäkin löytyy, nähtävyys
joe suu 3,8=vaikea vinkata, mies kuitenkin, tämä selvinnee, kun pääset tosta nurm 9+5 eteenpäin 10,4=museo
nurm alas 9,5 =ja edelleen wikistä löytyy, seura

vierailija
2.1
eläin alas 16=löytyy kor saa nettisivuilta, eläin
eläin-kork 10=tämä puuttuu multakin ja 7=löytyy kor saa nettisivuilta, eläin
2.3
tenni alas 15 =viheliäinen vaiva

vierailija
3.1
vasen yläkulma je sib 14 väliviivallinen=wikistä löytyy (hänen mukaan nimettyjä asioita)
lee mad 6,5=wikistähän se tämäkin löytyy, sävellys/teos ja 17 väliviivallinen=v.1988 alkaen ansioituneille muusikoille
pääsanasata alas oikealle 10,10 =suomalainen säveltäjä (mies)
3.1
ee mad 6,5=wikistähän se tämäkin löytyy, sävellys/teos / oon kahlannut sen jo muutamaan otteeseen eikä vaan ota silmään

vierailija
Nämä oli nyt korjattu, kiitokset laatijalle! Vielä
1.2 se ohjelma Hu-tu kirjoitetaan yhteen
2.1 uskonnollinen paikka Te-ki krjoitetaan erikseen
2.3 Mö ylös se juhla kirjoitetaan väliviivalla

Lopuksi jos saisi pientä vinkkiä
1.3 Kä-le ylös 10 7
2.1 Va Ka ylös 10 5
Nämäkin oli nyt korjattu, kiitos! Vielä vihjeet noihin viimeisiin olisivat enemmän kuin tervetulleita, kiitos!

vierailija
Nämäkin oli nyt korjattu, kiitos! Vielä vihjeet noihin viimeisiin olisivat enemmän kuin tervetulleita, kiitos!
Siis laatija korjannut virheensä eikä vinkannut noita loppuja? Taitaa jäädä mun osalta tämä sitten tähän (kissojen ja koirien kanssa hakenut päivätolkulla noita viimeisiä, eikä mikään natsaa) ja vielä vinkiksi laatijalle: ei kannata itse ratkoa ekana, jää väärä kuva ratkojille vaikeustasosta ja muutenkin...

vierailija
Tekijä täällä en osaa oikein antaa muuta vinkkiä kuin että alkaa O-kirjaimella ja toinen sana alkaa l-kirjaimella siihen 10 7. Ja voin sanoa etten ole itse tehnyt sitä relaatiota ollenkaan.

Yhteistyössä