1.2
vasen yläkulma röl 10 (vasemmalle ylöspäin) asuinpaikka
oikea alakulma 9,4,3,12 , vihje kyl annettu, kumpaan viittaa prät hiir vins vai vins ja vin ?
1.3
pääsanasta ylös 5 barbien "kilpailija" (cloe, yasmin, sasha)
barb alas 5 ja ylös oikealle 7,9,7 Euroopan valtio, toinen on kenen mukaan nimetty
2.1
tur vasemmalle 8 ja lals 14 väliviivallinen
eläi 10 löytyy niiden sivuilta monikkomuodossa, muut puuttuu.Laitanpa nyt omat puuttuvat:
2.1.
eläi 10 kork
Ja onks näitä viel kukaan hoksannut:
1.3.
käpy 10+7
2.2.
va ka 10+5
3.13.1
vasen yläkulma je sib 14 väliviivallinen=wikistä löytyy (hänen mukaan nimettyjä asioita)
lee mad 6,5=wikistähän se tämäkin löytyy, sävellys/teos ja 17 väliviivallinen=v.1988 alkaen ansioituneille muusikoille
pääsanasata alas oikealle 10,10 =suomalainen säveltäjä (mies)
hepskutti, tuota oli jo kerran yrittänyt....3.1.
Tarkenna katseesi Kantaatteja kohtaan![]()
Loput puutteet:
1.3
käp leh 10,7
2.2
van kaiv 10,5
2.3
pääsanasta oikealle 11 väliviivalla ja 4 iso kilpailu ja liitto
3.1
lee mad 6,5 jeesuksen äidin "suru"
ei juh rau 10 teos
Nämäkin oli nyt korjattu, kiitos! Vielä vihjeet noihin viimeisiin olisivat enemmän kuin tervetulleita, kiitos!Nämä oli nyt korjattu, kiitokset laatijalle! Vielä
1.2 se ohjelma Hu-tu kirjoitetaan yhteen
2.1 uskonnollinen paikka Te-ki krjoitetaan erikseen
2.3 Mö ylös se juhla kirjoitetaan väliviivalla
Lopuksi jos saisi pientä vinkkiä
1.3 Kä-le ylös 10 7
2.1 Va Ka ylös 10 5
Siis laatija korjannut virheensä eikä vinkannut noita loppuja? Taitaa jäädä mun osalta tämä sitten tähän (kissojen ja koirien kanssa hakenut päivätolkulla noita viimeisiä, eikä mikään natsaa) ja vielä vinkiksi laatijalle: ei kannata itse ratkoa ekana, jää väärä kuva ratkojille vaikeustasosta ja muutenkin...Nämäkin oli nyt korjattu, kiitos! Vielä vihjeet noihin viimeisiin olisivat enemmän kuin tervetulleita, kiitos!
Kukkamaisia polttavia2.1. eläi 10 kork
eläi 10 löytyy niiden sivuilta monikkomuodossa.
Nyt kyllä tunnen itteni ihan tolloksi, kun en löydä...rautalankaa kiitos!
Kiitos tuosta ja varmasti olin kyllä tuotakin kokeillut... vielä puuttuu se 1.3 Kä-le 10 7Voihan jösses, se 2.2. va ka 10+5 on LUKIO!!!!