Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tää ei nyt anna vastata

Tässä siis tämän aamun testi
https://aijaa.com/ZZbBHb
IHANAA!! ONNEA :love: Mulla oli hyvä fiilis tästä siitä hcg 5 tuloksesta asti ja olin aikas varma, et nousee siitä ja vahvistuu vielä plussaksi!

Mä tosiaan olin siellä sairaalassa ti-ke yön oikean puolen vatsakipujen vuoksi ja ultratessa kohtu oli tyhjä, mutta ei merkkejä myöskään kohdun ulkoisesta ja hcg oli 954. Nyt perjantaina kävin hcg kontrollissa ja se oli 2060 eli hyvin oli tuplaantunut. Nyt jännään torstain ultraan, että onko siellä kohdussa mitään vai onko jossain väärässä paikassa kuitenkin!
Mä oon enljä vuotta ollut ilman pillereitä, niin kyllä mun mielestä ois jo meijän vuoro saada vauva syliin :love:
 
Moro pitkästä aikaa.. testihullu palaa sorvin ääreen :ROFLMAO:

Näättekö näissä mitään?? Dpot voi olla mitä vaan, mutta veikkaan niiden olevan 8-10..nuorin täytti juuri 1v ja neljäs on kovasti suunnitelmissa. 4kk yritystä rakana, mutta meiän historialla voi tulla pitkä odotus tai jopa lapsiluku on tässä.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Onko muuten mahdollista, että tikun LH-huipusta ovulaatioon olisi joskus vain pari tuntia 12-48h sijaan?(n)

Mulla on nyt toka päivä, kun kaksoishormoniovistikku vilkuttaa hymynaamaa. Eli pian on tulossa vilkkumaton hymynaama, joka tarkoittaa siis ovis lh-huippua. Sitä odotellessa pupuillaan ahkerasti. Eilen oli kierron eka pupuilu ja eka vilkkumaana.

@haavelija92 joo pupuilut kannattaa aloittaa muutamia päiviä ennen ovista, koska siittiöt elää yleensä ainakin sen pari päivää naisen sisällä.
 
Viimeksi muokattu:
Tulkintaapua kaivataan!

Eli dpo8 tuo missä minä näen itse ainakin viivan ja nyt tänään kaksi päivää myöhemmin täysin valkoinen taulu :(

Ahdistus ja epätoivo alkaa pikkuhiljaa ottaa valtaa.. onko muilla hätähousuilla tällaisia kokemuksia ?
Sain viime viikolla haamun kahden eri merkin testiin, vahvistui hetkellisesti kunnes hiipui pois ja vuoto alkoi. Mahdollinen kemiallinen.. :(
Teitkö testin samaan kellonaikaan? Toivottavasti viiva alkaa sinulla vahvistumaan! :)
 
@haaveilija92
@Miina-

Ovu on tikutettu, laitan varmaan toistaiseksi kemiallisen piikkiin pois päästä kummittelemasta ja yritän nyt sitten olla tuonne viikonloppuun asti hätäilemättä miten käy.

tosiaan tuo mitä luulin plussaksi on iltapäivällä tehty ja tuo toinen on aamusta.


Ei saisi olla näin hätäinen :unsure:
 

Yhteistyössä