Mehiläisessä. Ultras ja sanoi että ei näy mitää ja limakalvo on paksuKyllä oli tietämätön lääkäri . Onnea! Kävitkö sä missä? Siis tk:ssa?
Mehiläisessä. Ultras ja sanoi että ei näy mitää ja limakalvo on paksuKyllä oli tietämätön lääkäri . Onnea! Kävitkö sä missä? Siis tk:ssa?
Ihanaa onnea, ihan selkeä plussa!!!Mehiläisessä. Ultras ja sanoi että ei näy mitää ja limakalvo on paksu
No justiin mutta kyllä tuo selvä plussa on. Toivottavasti aiemmalle kipuilullr löytyy joku hyvä syyMehiläisessä. Ultras ja sanoi että ei näy mitää ja limakalvo on paksu
Mä täällä noita mun kipuja murehdin ja tuon yllä olevan testi kuvan säädin vähän kirkkautta, niin on se melko jännä viiva tikussa vielä eilen ollut.https://aijaa.com/sd29ht
Tein saman testin. Tuossa taas se haalea näkyy. Tai minä sen ainakin näen .
Mua ärsyttää kun tuosta puikkotestistä ei löydy mitään paskaa tietoa. Rfsu:n liuskasta vain on kaikki kokemukset. Googlella en löydä.
Erittäin mahdollista, kun mä sillon tarkistin ton et hcg lukema 5 on vielä normaali rv 3-4. Sä olit sillon kuitenkin vielä niin alussa! Onnittelut!Apua voiks tätä uskoo kun veressä dpo8 oli alle 5
NÄKYYHuomenta pitkästä aikaa! Dpo 10 tässä mennään ja RFSU:n puikolla aamulla testasin. Mitäs ootte tästä mieltä?
katso liitettä 4627
Toi on aikalailla verrattavissa mun haamuihin sillon ku ekat sellaset sain myöskin dpo10 joskin käytin pc testejä.Huomenta pitkästä aikaa! Dpo 10 tässä mennään ja RFSU:n puikolla aamulla testasin. Mitäs ootte tästä mieltä?
katso liitettä 4627