Dpo10 ja hätähousuissani testasin 4 tunnin päiväpissasta CB early detectionilla tällaisen:
https://aijaa.com/zxKs7n
Onko mitään toivoa?
https://aijaa.com/zxKs7n
Onko mitään toivoa?
Toi on kyl tosi selkee haamu! Toivottavasti vahvistuu <3Mulla oli kaapissa rfsu n testejä niin testasin sellaisella. Tuli taas räikee viivanpaikka. Mul oli varmaan aikainen ovulaatio. Nyt ehkä dpo 10 - dpo 12. Milloinkohan sitä sais oikeen haamun. Mekkoihin on vielä aikaa reilusti. Tässä vielä kuva testistä.
https://aijaa.com/I476wC
Olen ehkä nökemässä, mutta voi olla myös viivanpaikka. Odottele pari päiväänIltaa kaikki himotestailijat! Oon vähän aikaa seuraillut teidän viestiä ja testailuja, onnittelut plussan saaneille!
Anteeksi suoraan omanapailu, mutta näättekö testissä jotain vai onko ihan tyylipuhdas nega? Dposta ei varmuutta, veikkasin 8-10 välillä.
Vaikuttas kyllä raskaudekta vaik kuvasta mitää nähnytkää. Mulla edellises raskaudes (meni kesken 7/18) oli kans nii et ei tullu ees tuhrua vaik sitä yleesä 3-4 pv enne menkkoja. Ootko tänää tehny testiä?Lisäsin tosiaan eilen kuvan ( löytyy sivulta 858 ) ja tänään kp29 eikä mitään vuotoa eikä tuhrua! Mulla ei ainakaan viimiseen vuoteen ole ollut kp29 LAINKAAN KOSKAAN sellaista päivää että tähän aikaan ei olisi jo kuukautiset alkanut, tai tuhrua mitä mulle tulee jopa 3 päivää ennen kuukautisia. Jänskää 8)
Ja olen pyyhiessä mennyt kyllä suht syvällekkin katsomaan jos sieltä tuhrua tulisi, mutta ei mitään. Muuten kyllä masussa kiertelee, ja ollut vähän huonoa oloa. Joka tosin voi johtua myös kuukautisista
Mun mielestä se on ovisplussasta seuraavan 24h sisällä se ovulaatio. Eli voi olla mielestäni käynnissä negatikun aikaan. Se lh hormonihuippuhan on vaan se munan irroittaja käsittääkseni.@Tiinaliina1 todennäköisesti sulla oli ovisplussa noiden testien välissä. Oletko mitannut vielä uudestaan seuraavana päivänä, että oliko viiva jo kadonnut ihan kokonaan?
ON: yk5kp12, digitaalinen cb kaksoishormoniovulaatiotikku vilkkuu hymynaamaa neljättä päivää, eli odottelen edelleen pysyvää hymynaamaa.Peittoja on heilutettu kp9 ja kp11.
Tarvitsen apua liuskaovulaatotestien tulkintaan. Eli kun saa ensin ovulaatioplussan, niin onko se ovulaatio ohi silloin, kun plussan jälkeisinä päivinä ovulaatiotesti näyttää haalenevaa/puhdasta negaa? Vai voiko se ovulaatio olla vielä negatikun aikaan, kunhan on alle 48h plussatikusta.
Eikös jossakin lukenu, että siittiöt on parempia jollei joka päivä pupuile. Mä kahden lapsen äitinä iteki en pystyis kuvittelemaan edes joka toinen päivä. Te ootte kyllä rautaa!CB digi ovulaatiotestin hymynaama vilkuttaa nyt viidettä päivää. On jo epätoivoinen olo, että tuleeko se ovis edes eli naaman vilkunta loppuu ja tulee pysyvä hymynaama. Lisäksi rinnalla tehty frsu ovistestiliuska näyttää edelleen negaa (haamua).Peittoja on heilutettu kp 9 lähtien joka toinen päivä ja tänään on kp13. Meistä ei vaan kumpikaan jaksa harrastaa seksiä joka päivä. Eilen yritettiin peräkkäisinä päivinä, mutta kesken aktin keskeytettiin kun ei onnistu. Miehen mukaan vaikuttaa se olo, kun ns. on pakko niin ei pysty. Itsekin olin eilen illalla aivan kuolemanväsynyt ja olisin vaan halunnut nukkua. Tätä se tekee kahden pienen lapsen äitinä. No, tänään sitten uudestaan peitttojen heiluntaa päivän tauolla. Oon syönyt myös greippejä, kun aikaisemmilla kerroilla raskauduin greippikierroista.