Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Lisäsin tosiaan eilen kuvan ( löytyy sivulta 858 ) ja tänään kp29 eikä mitään vuotoa eikä tuhrua! Mulla ei ainakaan viimiseen vuoteen ole ollut kp29 LAINKAAN KOSKAAN sellaista päivää että tähän aikaan ei olisi jo kuukautiset alkanut, tai tuhrua mitä mulle tulee jopa 3 päivää ennen kuukautisia. Jänskää 8)

Ja olen pyyhiessä mennyt kyllä suht syvällekkin katsomaan jos sieltä tuhrua tulisi, mutta ei mitään. Muuten kyllä masussa kiertelee, ja ollut vähän huonoa oloa. Joka tosin voi johtua myös kuukautisista
 
Iltaa kaikki himotestailijat! Oon vähän aikaa seuraillut teidän viestiä ja testailuja, onnittelut plussan saaneille!

Anteeksi suoraan omanapailu, mutta näättekö testissä jotain vai onko ihan tyylipuhdas nega? Dposta ei varmuutta, veikkasin 8-10 välillä.
Olen ehkä nökemässä, mutta voi olla myös viivanpaikka. Odottele pari päivään :)

Itse ajattemin hyonenba tehdä seuraavan testin, koska sillon kuukautiset päivän myöhässä
nm
 
Moi, pakko tulla tänne taas piinaileen.
Aiemmin oonki kertonu et sain km 11+ viiikoilla, nyt uus yritys. Tänää dpo7-8 ihan tarkkaan en tiedä. Vahvoja vauvaunia oon nähnykolmena yönä. Eilen ja tänää alamaha ollu kipee, mut en tiedä onko se kohtu mikä kipee..

Eilen illalla puristettaessa toisesta nännistä tuli kirkasta nestettä. Ja eilen rt oli nega, mut onpahan nyt vertalupohjaa tuleville testeille.

Iha hirveetä tää piinailu varsinki km jälkeen...
 
Lisäsin tosiaan eilen kuvan ( löytyy sivulta 858 ) ja tänään kp29 eikä mitään vuotoa eikä tuhrua! Mulla ei ainakaan viimiseen vuoteen ole ollut kp29 LAINKAAN KOSKAAN sellaista päivää että tähän aikaan ei olisi jo kuukautiset alkanut, tai tuhrua mitä mulle tulee jopa 3 päivää ennen kuukautisia. Jänskää 8)

Ja olen pyyhiessä mennyt kyllä suht syvällekkin katsomaan jos sieltä tuhrua tulisi, mutta ei mitään. Muuten kyllä masussa kiertelee, ja ollut vähän huonoa oloa. Joka tosin voi johtua myös kuukautisista
Vaikuttas kyllä raskaudekta vaik kuvasta mitää nähnytkää. Mulla edellises raskaudes (meni kesken 7/18) oli kans nii et ei tullu ees tuhrua vaik sitä yleesä 3-4 pv enne menkkoja. Ootko tänää tehny testiä?
 
Heippa täällä haaveillaan melkein kaks vuotiaalle sisarusta. Juhanneksana testi jo näytti plussaa mutta heinäkuun alussa alkoi vuoto. Nyt sitten eka yrityskierto sen jälkeen dpo ois ehkä 10. Lääkkeellinen pas on hoitona joten ovulaatiota ei oikeasti tapahdu.. mutta rv 3+3 ois nyt menos jos tää on sitä. Olen näkevinäni super haileen haamun ,kuvan kontrasteja muokkaamalla siinä jo paremmin jotain näkyy, eihän se siihen tyhjästä ilmesty vaik muokkais, eihän :D
https://aijaa.com/G3R77Q
 
@Tiinaliina1 todennäköisesti sulla oli ovisplussa noiden testien välissä. Oletko mitannut vielä uudestaan seuraavana päivänä, että oliko viiva jo kadonnut ihan kokonaan?:whistle:

ON: yk5kp12, digitaalinen cb kaksoishormoniovulaatiotikku vilkkuu hymynaamaa neljättä päivää, eli odottelen edelleen pysyvää hymynaamaa.Peittoja on heilutettu kp9 ja kp11.

Tarvitsen apua liuskaovulaatotestien tulkintaan. Eli kun saa ensin ovulaatioplussan, niin onko se ovulaatio ohi silloin, kun plussan jälkeisinä päivinä ovulaatiotesti näyttää haalenevaa/puhdasta negaa? Vai voiko se ovulaatio olla vielä negatikun aikaan, kunhan on alle 48h plussatikusta.
 
Itsellä tuli haaleaakin haaleampi plussa tänään, ja kuukautiset jo siis päivän myöhässä. Plus pientä tihruvuotoa alkoi tulemaan. Uskoisin että on jotain tapahtunut, mutta ei sitten ole kiinnittynyt kunnolla, kemiallinen yms. Ei auta muu kun toivota että ens kierrosta onnistuisi :) Silloin olisi YK7 sitten. MIkä kuulostaa isolta luvulta, mutta ei varmaan maailmanloppu vielä.
 
@Tiinaliina1 todennäköisesti sulla oli ovisplussa noiden testien välissä. Oletko mitannut vielä uudestaan seuraavana päivänä, että oliko viiva jo kadonnut ihan kokonaan?:whistle:

ON: yk5kp12, digitaalinen cb kaksoishormoniovulaatiotikku vilkkuu hymynaamaa neljättä päivää, eli odottelen edelleen pysyvää hymynaamaa.Peittoja on heilutettu kp9 ja kp11.

Tarvitsen apua liuskaovulaatotestien tulkintaan. Eli kun saa ensin ovulaatioplussan, niin onko se ovulaatio ohi silloin, kun plussan jälkeisinä päivinä ovulaatiotesti näyttää haalenevaa/puhdasta negaa? Vai voiko se ovulaatio olla vielä negatikun aikaan, kunhan on alle 48h plussatikusta.
Mun mielestä se on ovisplussasta seuraavan 24h sisällä se ovulaatio. Eli voi olla mielestäni käynnissä negatikun aikaan. Se lh hormonihuippuhan on vaan se munan irroittaja käsittääkseni.
En ole mitannut vielä tänään...menen seuraavaksi mittaamaan. Kuvaa tulossa...:whistle:


@haaveilija92 Voihan se tiputella vaikka kaikki olisi hyvin? Älä heitä vielä toivoa <3

@haaveilija-31 Pahoittelut negasta.

@kiia-s Näkyy! Onnea!
 
@haaveilija92 vielä on tähänkiertoonkin toivoa :) YK7 saattaa tuntua jo kamalan pitkältä yrittämiseltä, mutta pyyhettä ei saa heittää kehään !
muistan itse miten ensimäiset kaksi vuotta itku silmässä joka kuukautisten alkaessa, mutta edelleen jaksan uskoa että se plussa vielä meille kaikille tulee :)
 
Jotenkin usko on kyllä ihan nollassa nyt tämän kierron suhteen, koska haamu oli oikeasti niin hailea, että ei postiviisen kanssa kyllä mitään tekemistä :D

Mutta kuukautisetkin tietty hyvä merkki siitä, että kroppa toimi. Ja jonkinlainen hedelmäittyminen ilman kiinnittymistäkin merkki siitä että ainakin se on mahdollista miehellä ja minulla.

Ei muuta kun tulta päin ens kierrossa :)

Ja tsemppiä muillekkin !
 
Aika jännä että kp 11 ja 12 https://aijaa.com/AeFuR7 näytti niin tummaa viivaa ja nyt kp 13 ja 14 on tämmöstä https://aijaa.com/0ly29N
Siis mun ovishan ei oo voinut olla tollon kp12 koska mulla on normaalisti 32 päivän kierto. Lyhyimmillään ollu 28 päivää ja se on tapahtunut siis kerran mun elämässä. Luteaali 14vrk. Eli eli... joko se ovis on sit viel tulossa tai sit vaan ei...en tiedä. Jos se tulee niin se tulee seuraavan 2 päivän sisään. Toivottavasti tulis, kun tallettelutkin hoidettiin viimeyönä:whistle:
Menee usko vaihteeks. Mä oon niin huono odottaan...:cautious:
 
CB digi ovulaatiotestin hymynaama vilkuttaa nyt viidettä päivää. On jo epätoivoinen olo, että tuleeko se ovis edes eli naaman vilkunta loppuu ja tulee pysyvä hymynaama. Lisäksi rinnalla tehty frsu ovistestiliuska näyttää edelleen negaa (haamua).Peittoja on heilutettu kp 9 lähtien joka toinen päivä ja tänään on kp13. Meistä ei vaan kumpikaan jaksa harrastaa seksiä joka päivä. Eilen yritettiin peräkkäisinä päivinä, mutta kesken aktin keskeytettiin kun ei onnistu. Miehen mukaan vaikuttaa se olo, kun ns. on pakko niin ei pysty. Itsekin olin eilen illalla aivan kuolemanväsynyt ja olisin vaan halunnut nukkua. Tätä se tekee kahden pienen lapsen äitinä. No, tänään sitten uudestaan peitttojen heiluntaa päivän tauolla. Oon syönyt myös greippejä, kun aikaisemmilla kerroilla raskauduin greippikierroista.
 
Viimeksi muokattu:
CB digi ovulaatiotestin hymynaama vilkuttaa nyt viidettä päivää. On jo epätoivoinen olo, että tuleeko se ovis edes eli naaman vilkunta loppuu ja tulee pysyvä hymynaama. Lisäksi rinnalla tehty frsu ovistestiliuska näyttää edelleen negaa (haamua).Peittoja on heilutettu kp 9 lähtien joka toinen päivä ja tänään on kp13. Meistä ei vaan kumpikaan jaksa harrastaa seksiä joka päivä. Eilen yritettiin peräkkäisinä päivinä, mutta kesken aktin keskeytettiin kun ei onnistu. Miehen mukaan vaikuttaa se olo, kun ns. on pakko niin ei pysty. Itsekin olin eilen illalla aivan kuolemanväsynyt ja olisin vaan halunnut nukkua. Tätä se tekee kahden pienen lapsen äitinä. No, tänään sitten uudestaan peitttojen heiluntaa päivän tauolla. Oon syönyt myös greippejä, kun aikaisemmilla kerroilla raskauduin greippikierroista.
Eikös jossakin lukenu, että siittiöt on parempia jollei joka päivä pupuile(n). Mä kahden lapsen äitinä iteki en pystyis kuvittelemaan edes joka toinen päivä. Te ootte kyllä rautaa!:rolleyes:
Tai no ehkä jos olis joku James Fraser miehenä ni sitte:ROFLMAO::ROFLMAO:o_O:whistle:
 

Yhteistyössä