Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Vielä mä utelen antaako pc puikko helposti viivanpaikkaa? kiitti taas :)
yritys aikana sekä että.
Mä luulen että mun kohdalle osui silloin loppuvuodesta joku pska erä, koska kun annoin tärppikierrossa pc liuskoille uuden mahisken, niin ei moitittavaa.
Mulla oli one stepin "erittäin herkkiä" liuskoja, mutta pc olikin eka joka alkoi antamaan värillistä haamua.:ROFLMAO:
Mulla oli yk7 josta plussa tuli, joten silmä toki oli jo harjaantunut erottamaan haaleimman haamun viivanpaikasta.
Nyt on menossa rv22+2 että pysyvänlainen plussa tuli.:)

Ja niin, nuo rsfu:n testit anto viivaa tosi kitsaasti myös, mutta käytin niitä ns.rajapyykki testeinä että ihan varmasti hormoonit kohoaa jos nuo liuskat antoi päivä päivältä parempaa viivaa vaikka pc oli jo kirkuva plussa.:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: babygreen
yritys aikana sekä että.
Mä luulen että mun kohdalle osui silloin loppuvuodesta joku pska erä, koska kun annoin tärppikierrossa pc liuskoille uuden mahisken, niin ei moitittavaa.
Mulla oli one stepin "erittäin herkkiä" liuskoja, mutta pc olikin eka joka alkoi antamaan värillistä haamua.:ROFLMAO:
Mulla oli yk7 josta plussa tuli, joten silmä toki oli jo harjaantunut erottamaan haaleimman haamun viivanpaikasta.
Nyt on menossa rv21+2 että pysyvänlainen plussa tuli.:)

Ja niin, nuo rsfu:n testit anto viivaa tosi kitsaasti myös, mutta käytin niitä ns.rajapyykki testeinä että ihan varmasti hormoonit kohoaa jos nuo liuskat antoi päivä päivältä parempaa viivaa vaikka pc oli jo kirkuva plussa.:)
Mulla on ollut sama kokemus rfsu:sta että niihin ei ennen helposti viivaa tullut. Nyt niihin tulee melkein aina viivanpaikka :mad:
 
@Naturamama Olen pahoillani. Toipumisia tuohon tautiin ja tsemppiä :love:

Päivän kevennys. Olikin se aamun testi sarjassamme "siniset viivat ym outoudet" :D. Kaikkee tullu nähtyä noissa tikuissa, mutta en vielä tähtiä kuitenkaan :ROFLMAO::ROFLMAO:. En heittäny aamulla sitä roskiin, katoin sit äsken vielä, miltä näyttää kuivana :LOL:
https://aijaa.com/jQ9riu
No huh huh! Toi on jo aika huippu :ROFLMAO:

Pitäsköhän niistä rfsu:ista tehdä joku joukkovalitus....
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
  • Tykkää
Reactions: Mutsi72
Täällä saatu ovisplussa pc:llä, digin kaksoishormoni vilkkuu edelleen. Tuo ei kyllä toimi mulla sitten yhtään :cautious: edelliset raskaudet tärpänneet ”negatesteistä”. Nyt alottelen taistelun juhliako pyöreitä vai odotella synttäriplussaa :LOL:
Tällä kertaa tallettelut ainakin onnistui suht ok.

Mitäs muille kuuluu? :) Ootteko testannu @kiirula ja @ooti ?
Mulle tuli tänäänkin aamulla suunnilleen samanalainen toinen viiva kuin eilen, ei ainakaan oo vahvistunut, näyttää ehkä jopa vähän haaleemmalta (n) Huomenna aamulla uudelleen, jos oon raskaana niin sit pitäis kyllä jo huomenna olla selkeämpi viiva.
 
Heippa taas. Hiljennyin viikoksi kun meni fiilikset täysin. Menkat alkoivat samana iltana kun olin just tota tk asiaa kysynyt. Nyt taas uuteen nousuun ja pian testailemaan kun nää menkat näyttäis jo loppuvan.
Alan siis taas teijän juttuja seurailemaan ja toivottavasti kohta kans pääsen laittelee teille ovis kuvia.
 
https://aijaa.com/HZpGYG

Siis onko tää viivanpaikka? Vai onko tässä väriä?
Jos tää on David merkkinen herkkä (10mIU) niin kipasehan hakee PC:n liuskatestipaketti kaupasta.
Noi raskauskeijun tai mammaksin muka erittäin herkät on kaikkea muuta kuin herkkiä.
Mulla nuo ei inahtanukkaan dpo10 kun taas pc liuska anto haamun ja kun jatkoin testailua, pc oli jo reilusti plussa kun nuo muka herkät anto haljua viivaa.:D

Muoks.
Tää oli pc liuska dpo10 illalla. Ihan huvikseni tein ja koska testejä oli yritystaipaleella tultu tehtyä satoja, tiesin heti että tää on real deal viiva.:LOL:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä