Tässä ehkä parempi kuva taas.
Attachments
-
789 KB Luettu: 68
Onko näin? Tässä on kohta vuosi yritetty ja nyt viimeinkö.... en vielä viitsi iloita.. jos se onkin vain vittuileva viivanpaikka. Tässä vielä kuva aika kuivasta luonnonvalossa.@Iiduliinu no ei voi. Haamu se on!!
Kyllähän se haamulta näyttää! ootko muuten laittanu testit aina vessapaperin päälle? Niitä ei suositella laitettavaksi sellaiselle alustalle joka imee kosteutta, en kylläkään muista perusteita tälle "suositukselle" , jotenkin se kai liittyy siihen värin leviämiseen tai imeytymiseen taitai..Onko näin? Tässä on kohta vuosi yritetty ja nyt viimeinkö.... en vielä viitsi iloita.. jos se onkin vain vittuileva viivanpaikka. Tässä vielä kuva aika kuivasta luonnonvalossa.
Mistä näistä rfsuista tietää..@Iiduliinu ei tuo oo vp, varovasti onnea
Tänään tuntui voimakas kramppi mahassa ja toispuoleinen tissikipu lähes sietämätön dpo 6 vasta..
Oon laittanut.. no tiedän tämän jatkossa kiitos vinkistä.Kyllähän se haamulta näyttää! ootko muuten laittanu testit aina vessapaperin päälle? Niitä ei suositella laitettavaksi sellaiselle alustalle joka imee kosteutta, en kylläkään muista perusteita tälle "suositukselle" , jotenkin se kai liittyy siihen värin leviämiseen tai imeytymiseen taitai..
Kiitos nopeasta vastauksesta sulla on upeat viivat jo o-testeissä!!! Minkä merkkisiä käytät? Voi hitsi, täältä kanssa sinne plussapuhuria@aavalvar vaikuttaa lupaavalta tässä ketjussa on kuvia mun tämän kierron pc ovistesteistä jotka todella voimakkaita. Kuvat löytyy viimeisiltä parilta sivulta. Olen tasan yhdessä aiemmassa kierrossa testannut ovistesteillä loppukierrossa ja vain haamua tullut. Plussatuulta!
Kiitos nopeasta vastauksesta sulla on upeat viivat jo o-testeissä!!! Minkä merkkisiä käytät? Voi hitsi, täältä kanssa sinne plussapuhuria
Niin määkin sen tulkitsin huhhuh, onpas tää kyllä melkosta! Hirveesti tsemppiä muille, päivittelen uudesta testistä kuvaa sitku vielä testaan.Tuo on jo plussa @Lasithuurussa , onnea!!