Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt on kp30/27-32 eikä menkat ole vielä alkanut kp27 ja kp28 tuli haaleaa toista viivaa. Eilen ja tänään ei mielestäni ole tullut kun puhtaita negoja rfsu nega ja tänään tein apteekin oman sekin nega. Mitä tää nyt oikein on? Kp21 ja kp22 tuli pari tippaa verta pyyhittäessä ihan kun olis ollut haava alapäässä ajattelin että olis voinut olla kiinnittymisvuotoa ja kp29 tuli kans pari tippaa verta pyyhittäessä samanlaista kun kp21 ja kp22. Ja valkovuotoa on tullut jonkin verran. Mutta missä kunnon punainen menkka vuoto jos kerran en olekaan raskaana? Miks parina päivänä testissä oli haaleaa toista viivaa ja nyt täysin puhtaita negoja pari päivää? Onko mulla teidän mielestä mahkut vielä saada plussa testiin?
Voisiko olla kiinnittymisyritys?
En osaa sanoa, jos ei menkat ala sinuna testaisin uudelleen..
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja Minni-83
Voisiko olla kiinnittymisyritys?
En osaa sanoa, jos ei menkat ala sinuna testaisin uudelleen..
Voishan se olla kiinnittymisyritys. Nyt on kp 30/27-32 eli voi vielä alkaa menkat. Kyl mä jatkan vielä testailua. Sit lopetan jos menkat alkaa.

Mulla on ollut alavatsa kipuilua jo monta päivää. Yleensä kun mul tulee alavatsa kipua niin menkat alkaa melkein heti sen perään.
 
Voishan se olla kiinnittymisyritys. Nyt on kp 30/27-32 eli voi vielä alkaa menkat. Kyl mä jatkan vielä testailua. Sit lopetan jos menkat alkaa.

Mulla on ollut alavatsa kipuilua jo monta päivää. Yleensä kun mul tulee alavatsa kipua niin menkat alkaa melkein heti sen perään.
Josko olis sitten vaan aikaset päivät ja pissa ollu vaan vahvempaa noina päivinä kun haaleet viivat sait.. Pidetään paukkuja että seuraavaan testiin piirtyis viiva :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Nyt ois parit PC:t ostettu. :D Huomenna testaan heti aamusta. Jos vielä näyttää negaa eikä täti palaa, niin teen sen toisen viikonloppuna.
Yks viikkonäytöllinen on kaapissa, mut senhän lupasin tehdä vasta, kun saan johonki halvempaan kaks viivaa. :LOL:
Mieskin oli kovasti ettimässä kaupan hyllystä testiä ja sehän sen paketin sieltä bongas. ;)
Pakko nyt kertoo, kun tässä nyt n. 4v oltu yhessä ja ekat 2v sano, ettei halua omia lapsia. Seuraavan vuoden sano, et saattashan se olla joskus kiva se omakin saada. Vuosi sitte alko kaveripiiriin tupsahdella plussia ja vauvoja, niin sano, että jokohan meillekin vois laittaa tilaukseen. :love: Nyt malttamattomana odottelee, et milloin se oma ilmottelis tulostaan ja kun alko läheneen vuosi yritystä, niin oli valmis lähteen tutkimuksiin.
 
Hitaasti matelee aika.. Ovulaatiosta noin viikko. Yleensä olen testannut viimeistään tänään Mutta tässä kierrossa iski "en jaksa enää rikkoa itseäni negatesteillä/kaikkiin 25iu testeihin tulevilla haamuilla enää ikinä" -mieliala. Testaan vasta jos päivän myöhässä, muka. :D Katsotaan mikä mieliala huomenna. Keskenmenosta/ainoasta raskaudesta tulee jouluna vuosi. Vetää vähän mielen matalaksi, mutta yritän järkeillä ettei sen jatkuva miettiminen auta mitään. :D Alkaa puuduttaa. Sorry marina, mutta tuntuu onnistuvan kyllä niiltä, jotka ei halua. :D Toki se ei ole multa pois, mutta en ajatellut tän olevan ihan näin tuskan takana. :D
 
Nyt ois parit PC:t ostettu. :D Huomenna testaan heti aamusta. Jos vielä näyttää negaa eikä täti palaa, niin teen sen toisen viikonloppuna.
Yks viikkonäytöllinen on kaapissa, mut senhän lupasin tehdä vasta, kun saan johonki halvempaan kaks viivaa. :LOL:
Mieskin oli kovasti ettimässä kaupan hyllystä testiä ja sehän sen paketin sieltä bongas. ;)
Pakko nyt kertoo, kun tässä nyt n. 4v oltu yhessä ja ekat 2v sano, ettei halua omia lapsia. Seuraavan vuoden sano, et saattashan se olla joskus kiva se omakin saada. Vuosi sitte alko kaveripiiriin tupsahdella plussia ja vauvoja, niin sano, että jokohan meillekin vois laittaa tilaukseen. :love: Nyt malttamattomana odottelee, et milloin se oma ilmottelis tulostaan ja kun alko läheneen vuosi yritystä, niin oli valmis lähteen tutkimuksiin.
Ihanaa että mies on mukana noin hyvin :) en malta odottaa aamua ja sun testiä :D
 
Täällä on sitten loppuviikosta jännät paikat eessä. Mulla oli edellinen kierto kovin kummallinen, 36 vai peräti 38 pv, tuhrua oli jo parina päivänä joten en oo ees varma että mikä kp nyt menossa.

Mutta dpo 8 taitaa olla menossa. Enkä ole tikuttanut ovista

Koska testaaminen olis fiksua aloittaa..
 
Täällä on sitten loppuviikosta jännät paikat eessä. Mulla oli edellinen kierto kovin kummallinen, 36 vai peräti 38 pv, tuhrua oli jo parina päivänä joten en oo ees varma että mikä kp nyt menossa.

Mutta dpo 8 taitaa olla menossa. Enkä ole tikuttanut ovista

Koska testaaminen olis fiksua aloittaa..
Mä sain dpo10 ihan puhtaan negan vielä! Dpo11 haalean viivan..
 
Kovasta yrittämisestä ja täydellisestä kierrosta huolimatta mulla alkoi menkat kolme päivää sitten:cry: On itkettäny ja harmittanu aika paljon ja vasta nyt raahauduin asiasta tänne kertomaan. Kierron pituudeksi tuli 33 päivää. Ei tässä kuitenkaan kannata jäädä murehtimaan,uutta yritystä vaan kehiin. Jotenkin vaan kuvittelin että mä raskautuisin helposti..
Nyt starttasi siis yk3:( ja kp.3/28-35
p.s kolmas kerta toden sanoo, eiks je? :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Täällä yk on jotakin about 30-40 :D
Kolme on vasta tosi vähän ja täysin normaalia, etenkin jos olet käyttänyt hormonaalista ehkäisyä.
Älä huoli turhia. Tiedän että on helppo sanoa. Mutta itse raskauduin sen ainoan kerran viime vuonna kun lakkasin tikuttamasta ja laskemasta. :)
 
Kovasta yrittämisestä ja täydellisestä kierrosta huolimatta mulla alkoi menkat kolme päivää sitten:cry: On itkettäny ja harmittanu aika paljon ja vasta nyt raahauduin asiasta tänne kertomaan. Kierron pituudeksi tuli 33 päivää. Ei tässä kuitenkaan kannata jäädä murehtimaan,uutta yritystä vaan kehiin. Jotenkin vaan kuvittelin että mä raskautuisin helposti..
Nyt starttasi siis yk3:( ja kp.3/28-35
p.s kolmas kerta toden sanoo, eiks je? :X3:
zemppejä seuraavaan kiertoon.
Samoilla luvuilla mennään.
Mulla menkka pv 3 menossa tänään.ja yk 3 alkamassa.

Pillereiden jälkeen ekat viralliset menkat ja oon tottunut runsaisiin tyhjennysvuotoihin. Nää on niukahkot kuitenkin et jotain tulee. Eilenkin vaihdoin aamulla rätin ja seuraavan kerran yöks uuden jos yöllä alkaa kova vuoto mut eipä ollut yölläkään paljon tullut.Saa nähä kauanko kestävät.
 
Niin ja menin sitten ja tein sen viikko testin....edelleen 2-3 :( ja vihloo välistä kovasti alamahaa ja esim kääntyessä sängyssä pitää miettiä miten kääntyy ja äkkiliikkeitä ei pysty tehä (n) edellisen viikko digin tein viime torstaina.
 

Yhteistyössä