Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kuitenkaan PC ei näytä mitään... :D :( Olikos jollain täällä vauvalan testejä? Esim dipattuna samaan pissaan PC:n kanssa? Oliko eroja?
Muoks. Heitin testin roskiin ja soitin töistä miehelleni joka on vapaalla, että voisitko katsoa näkyykö testissä mitään. Ei kuulemma katso kun ei roskista sitä saa enää katsoa. Prkl :D
 
  • Tykkää
Reactions: bejpi
Pc:stä tykkään, tulee vahva viiva aikaisin!

Apteekin oma antaa mun näkemyksen mukaan aikaisin viivan, mutta se pysyy vaaleana pitkään. Hieno viiva!

Mun piti lopettaa testailu, mutta jatkoin koska tuli VERTA. :(
Viivat ei kuitenkaan ole hävinneet mihinkään. Tässä tämän aamun testit, kaikki samasta näytteestä. Eikö tuo RFSU olekin ihan paska testi? :O Nyt olis 4+2 vissiin.
http://aijaa.com/RFVhu8
 
Pc:stä tykkään, tulee vahva viiva aikaisin!

Apteekin oma antaa mun näkemyksen mukaan aikaisin viivan, mutta se pysyy vaaleana pitkään. Hieno viiva!

Mun piti lopettaa testailu, mutta jatkoin koska tuli VERTA. :(
Viivat ei kuitenkaan ole hävinneet mihinkään. Tässä tämän aamun testit, kaikki samasta näytteestä. Eikö tuo RFSU olekin ihan paska testi? :O Nyt olis 4+2 vissiin.
http://aijaa.com/RFVhu8
RFSU on ihan kakka kyllä. Tuliko paljon verta? Pidän kyllä peukut ja varpaat pystyssä, että teillä kävisi kaikki hyvin (y)
 
tuba factor tarrasukkia kyytiläiselle!

Napailua..
Tänään on rinnat alkaneet vähän aristella. Massussa alavasemalla myös jtn pistoksia tuntunu pitkin päivää. Järki taas koittaa saada ääntään kuuluviin ja sanoa että tämä on tavallista tässä kohtaa oli pikkuelämä alkanu tai ei... mutta sitäko itteään kuulostelee taas suurennuslasilla ni kaikkee taas kuuluu ja tuntuu.
Ovistestiin pissin ihan huvin vuoks ja antohan hailakkaa testiviivaa vaan kun sekin voi olla ihan normia.. ...
http://aijaa.com/rsD8Xf

Kp 17 dpo 4
 
Töppönen, ei tullut paljoa, ja se vähä oli rusehtavaa eikä kirkasta. Toistaiseksi näyttäisi loppuneen...

Vällin testeissä näkyy jotain hentoista, mutta mulla ei myöskään ole kokemusta tuosta merkistä. Itse en ole tässä kymmenen vuoden hoitotaipaleen aikana saanut yhtään väärää haamua, puhtaita negoja vain (ja sitten ne pari todellista plussaa <3) Ja testejä on kulunut ns. paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Pc:stä tykkään, tulee vahva viiva aikaisin!

Apteekin oma antaa mun näkemyksen mukaan aikaisin viivan, mutta se pysyy vaaleana pitkään. Hieno viiva!

Mun piti lopettaa testailu, mutta jatkoin koska tuli VERTA. :(
Viivat ei kuitenkaan ole hävinneet mihinkään. Tässä tämän aamun testit, kaikki samasta näytteestä. Eikö tuo RFSU olekin ihan paska testi? :O Nyt olis 4+2 vissiin.
http://aijaa.com/RFVhu8
Toivottavasti verta ei tule enempää. Itse en tykkää Rfsusta yhtään, enkä luota. Ennemmin tota Pc:tä ja digiä :)
 
Töppönen, ei tullut paljoa, ja se vähä oli rusehtavaa eikä kirkasta. Toistaiseksi näyttäisi loppuneen...

Vällin testeissä näkyy jotain hentoista, mutta mulla ei myöskään ole kokemusta tuosta merkistä. Itse en ole tässä kymmenen vuoden hoitotaipaleen aikana saanut yhtään väärää haamua, puhtaita negoja vain (ja sitten ne pari todellista plussaa <3) Ja testejä on kulunut ns. paljon.
Lisäsin vielä samaan uuden kuvan, kun vahvistin kontrastia :)
 
Menee kohta silmät kieroon. :D
Välli, ihan kuin jotain olisi, peukut pystyyn että on todellista. Sullahan oli vasta dpo8(?), niin on kyllä hyvin aikaista iltanäytteestä testailla. Todennäköisimmin alkio olis kiinnittynyt eilen, jos olet oviksesta varma. Mulla näkyi dpo8 aamunäytteessä jotain tuontapaista (testi oli sofin herkkä one step). Negaksi tulkitsin, mutta kuitenkin vähän herätti toiveita.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Menee kohta silmät kieroon. :D
Välli, ihan kuin jotain olisi, peukut pystyyn että on todellista. Sullahan oli vasta dpo8(?), niin on kyllä hyvin aikaista iltanäytteestä testailla. Todennäköisimmin alkio olis kiinnittynyt eilen, jos olet oviksesta varma. Mulla näkyi dpo8 aamunäytteessä jotain tuontapaista (testi oli sofin herkkä one step). Negaksi tulkitsin, mutta kuitenkin vähän herätti toiveita.
Otitko kuvaa sillon, olisi hauska nähdä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Välli

Yhteistyössä