Mikä dpo sulla on?Tykkäys testaukselle! mä sinnittelen vielä..otestiä uittanut testin nälkään. Mutta sulla alkaa olee dpot sellaiset että kohta vois näkyäkin
Mikä dpo sulla on?Tykkäys testaukselle! mä sinnittelen vielä..otestiä uittanut testin nälkään. Mutta sulla alkaa olee dpot sellaiset että kohta vois näkyäkin
uskaltaiskohan sitä itekkin ottaa seuraavaan kiertoon? Eli miten kannattaisi ottaa? Mulla ei tietoa mistään hemoglobiineistani tai mistäänEn tiiä onko sattumaa, mutta tässäkin kierrossa oli aspiriini käytössä aivan kuin edellisessäkin plussakierrossa Sitä ennen kahdeksan yrityskiertoa ilman haamun haamua.
En ole huomannut mitään eroa. Ei edes tule mustelmia herkemmin että kai mun kroppa tuon ohenteen kaipasi. Mutta mulla ei oo astmaa.Hiukka off-topic mutta
Mites Prismaspanin käyttäjät, ootteko huomannu jtn sivuvaikutuksia? Ilm. joillakin käy munuaisiin tai pahentaa astmaa.. itse miettiny kokeilua myös mutta en tiedä uskallanko ilman valvontaa koittaa.
Dpo 4 vaikkakin munis irtosi to-pe välisenä yönä että epätoivoisena voisi laskea dpo 5. Mutta eka on tod. Näk.Mikä dpo sulla on?
Minä aloitin tosiaan kp1 sillä 50mg annoksella ja dpo1 nostin 100mg. Eihän sitä tietenkään kannata ylimääräisiä lääkkeitä napsia noin yleensä. Mutta ajattelin, että terveellä ihmisellä siitä tuskin haittaa on, jos muutamaan kiertoon ottaa. Ilmeisesti aspiriiniä käytetään myös raskausmyrkytyksen estoon pienellä annoksella.uskaltaiskohan sitä itekkin ottaa seuraavaan kiertoon? Eli miten kannattaisi ottaa? Mulla ei tietoa mistään hemoglobiineistani tai mistään
Haaveilija, ei voi sanoa kun voisimpa tehdä teille taikatempun. <3
Mullakaan ei oo korkea hb, ihan normaali tosin mut silti alotin sen disperiinin jo heti km jälkeen. Mä oikeesti uskon siihen todella. se lääkäri ketä mulle alotti sen tm tyhjennyksen ni sanoi et aspiriini voi aiheuttaa keskenmenoja mut miks ihmeessä sitä sit lapsettomuuspuolelta määrättäis?Onnea plussista!!
Ja Pisamapeikko, kaikki on varmasti hyvin, mittavirheitä varmasti sattuu suuntaan ja toiseen. Ymmärrän silti kyllä huolesi!!
Täällä on tyhjennytty tämän päivän kivuista kärsien ja kuiviin vuotaen kera kaikenmaailman klimppien, mut nyt oon pari tuntia ollu kivuton enkä oo vuotanu. Eli hengissä selvittiin eivätkä kivutkaan olleet sietämättömiä, yhden Buranan otin loppurutistuksen aikaan.
Testejä jo tilattu iso määrä et pääsee tikuttaa r-hormonin poistumista ja sit ovilaation tulemista, sit vaan uutta yritystä putkeen.. Uskaltaiskohan itekki kokeilla tota primaspania 50mg, mulla matala verenpaine mut ei korkee hb..
Mä jotenkin arvasin et noikaan herkät ei oo kovin herkkiä vs pc. Kiitti kun laitoit vertailevaa kuvaa.
Mulla sanoi vaan että jos alkio kiinnittyy niin mikrotukokset voivat kriittisissä paikoissa aiheuttaa km. Tuosta muusta en osaa sanoa. En ole nyt perehtynyt netin ihmeelliseen maailmaan.Voisin hakea tänään 50mg primaspania kun muutenkin käyn apteekissa.. Eikai siitä haittaakaan ole. Ja jatkan edelleen noiden äitiysvitamiinien syömistä missä on sitä foolihappoa. Auttoko se primaspan jotenkin kiinnittymiseen vai miten?
Viivahan se siellä Eikö tosiaan näy enää mitään?http://aijaa.com/lAsv6t
Vauvalan testiin ilmestyi selkeä viiva, ehdin miehelle jo huutaan apua apua apua tuu kattoon! Mutta hävis yhtä nopeesti kun tuli. Wtf? Kokemuksia moisesta? Nyt dpo 8.