Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En tiiä onko sattumaa, mutta tässäkin kierrossa oli aspiriini käytössä aivan kuin edellisessäkin plussakierrossa (y) Sitä ennen kahdeksan yrityskiertoa ilman haamun haamua.
uskaltaiskohan sitä itekkin ottaa seuraavaan kiertoon? Eli miten kannattaisi ottaa? Mulla ei tietoa mistään hemoglobiineistani tai mistään :D

Haaveilija, ei voi sanoa kun voisimpa tehdä teille taikatempun. <3 :(
 
Hiukka off-topic mutta
Mites Prismaspanin käyttäjät, ootteko huomannu jtn sivuvaikutuksia? Ilm. joillakin käy munuaisiin tai pahentaa astmaa.. itse miettiny kokeilua myös mutta en tiedä uskallanko ilman valvontaa koittaa.
 
Hiukka off-topic mutta
Mites Prismaspanin käyttäjät, ootteko huomannu jtn sivuvaikutuksia? Ilm. joillakin käy munuaisiin tai pahentaa astmaa.. itse miettiny kokeilua myös mutta en tiedä uskallanko ilman valvontaa koittaa.
En ole huomannut mitään eroa. Ei edes tule mustelmia herkemmin että kai mun kroppa tuon ohenteen kaipasi. Mutta mulla ei oo astmaa.
 
  • Tykkää
Reactions: oudsi
uskaltaiskohan sitä itekkin ottaa seuraavaan kiertoon? Eli miten kannattaisi ottaa? Mulla ei tietoa mistään hemoglobiineistani tai mistään :D

Haaveilija, ei voi sanoa kun voisimpa tehdä teille taikatempun. <3 :(
Minä aloitin tosiaan kp1 sillä 50mg annoksella ja dpo1 nostin 100mg. Eihän sitä tietenkään kannata ylimääräisiä lääkkeitä napsia noin yleensä. Mutta ajattelin, että terveellä ihmisellä siitä tuskin haittaa on, jos muutamaan kiertoon ottaa. Ilmeisesti aspiriiniä käytetään myös raskausmyrkytyksen estoon pienellä annoksella.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Mä kans alotin ominpäin aspiriinin. Aluks 50mg ja sit nostin oviksen jälkeen 100mg. Heti tärppäs, alotin siis heti km jälkeen. Mut mulla olis alotettu se muutenkin rv 12 raskausmyrkytyksen estoon, tosin en oo vielä polilla käynyt. :) mut jatkan varmaan 36 viikolle asti. Ei oo sivuvaikutuksia, annos on kuitenkin niin pieni :) mulla siis kem, tm ja spontaani km takana. Ja tänään taas pääsin ultraan kurkkaamaan pientä kun eilen ei saatu niskaturvotusta mitatuttua vauvan asennon takia.
 
Haaveilija Olen pahoillani. Ihan tulee suru puseroon itselleenkin sun puolesta. Hali.

Minä otin kans km:n ja tuulimunan jälkeen omin päin 50mg disperiniä, omegat ja foolihappolisän käyttöön ja siitä kierrosta sai kuopus alkunsa. Mulla myös alhainen RR ja korkea hb.. Itekin luin kokemuksia ja sen perusteella menin. En nostanut sitä annosta ja lopetin jossain vaiheessa alkuraskautta. Neuvolassa sanoin asiasta, mitään kantaa eivät ottaneet. Mutta toki, kaikki ylimääräinen lääkitys kannattaisi keskustella lääkärin kanssa ennen aloittamista. Mutta itselle ei tullut mitään sivuoireita ja annos todella pieni.
 
Pisamapeikko voimia, kaikki voi olla silti ihan hyvin!
nelHM kiitos <3

Mä käytin tässä kierrossa disperiiniä, kierron alusta asti..eipä siltä näytä että olis apua ollut. Mulla hb ollut niin kauan kuin muistan korkea, viimeksi oli joku 160.

Oireita on ja vaikka mitä, edelleen ja ne voimistuu, oi miksi? :(
 
Pisamapeikko On erilaisia laitteita ja erilaisia ultraajia. Pieni on vielä niin pieni, että parin millin heitto näkyy heti alkion viikoissa ultratessa .. Jospa nyt olisi semmoinen kyseessä? Ja jos vaan on sellainen pieni sissi siellä kyydissä. Mutta en vähättele sun tuntemuksia. Samanlaisia varmasti tulisi itsellekin heti mieleen. Milloin menet uudestaan? Halit sullekin ja voimia :love:
 
Onnea plussista!!

Ja Pisamapeikko, kaikki on varmasti hyvin, mittavirheitä varmasti sattuu suuntaan ja toiseen. Ymmärrän silti kyllä huolesi!!

Täällä on tyhjennytty tämän päivän kivuista kärsien ja kuiviin vuotaen kera kaikenmaailman klimppien, mut nyt oon pari tuntia ollu kivuton enkä oo vuotanu. Eli hengissä selvittiin eivätkä kivutkaan olleet sietämättömiä, yhden Buranan otin loppurutistuksen aikaan.

Testejä jo tilattu iso määrä et pääsee tikuttaa r-hormonin poistumista ja sit ovilaation tulemista, sit vaan uutta yritystä putkeen.. Uskaltaiskohan itekki kokeilla tota primaspania 50mg, mulla matala verenpaine mut ei korkee hb..
 
Kiitos teille..
Katoin että oma gyne neuvolassa mitannut suoriltaan mitaksi 14,1mm ja nyt tämä gyne 13.6-14.4mm. Eli sikiö olisi jopa kuihtunut.

Ruskuaispussia oli vielä jäljellä.. eikös senki pitäis kuihtua pian..

Huomenna oon menossa ultraan jos töistä pääsen.. eri paikkaan tosin. ja toki soitan neuvolaan.
 
Pisamapeikolle tsemppiä ja uskoa siihen että pieni on sitkeä niinkuin sinäkin ;)
Mietin jo et pystyiskö olleskaa odottaa tonne sunnuntaihin et ois dpo 8. Nyt tuntuu ihan järkevältä, mut en itekään usko et jaksais oottaa niin kauaa.. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Onnea plussista!!

Ja Pisamapeikko, kaikki on varmasti hyvin, mittavirheitä varmasti sattuu suuntaan ja toiseen. Ymmärrän silti kyllä huolesi!!

Täällä on tyhjennytty tämän päivän kivuista kärsien ja kuiviin vuotaen kera kaikenmaailman klimppien, mut nyt oon pari tuntia ollu kivuton enkä oo vuotanu. Eli hengissä selvittiin eivätkä kivutkaan olleet sietämättömiä, yhden Buranan otin loppurutistuksen aikaan.

Testejä jo tilattu iso määrä et pääsee tikuttaa r-hormonin poistumista ja sit ovilaation tulemista, sit vaan uutta yritystä putkeen.. Uskaltaiskohan itekki kokeilla tota primaspania 50mg, mulla matala verenpaine mut ei korkee hb..
Mullakaan ei oo korkea hb, ihan normaali tosin mut silti alotin sen disperiinin jo heti km jälkeen. Mä oikeesti uskon siihen todella. :) se lääkäri ketä mulle alotti sen tm tyhjennyksen ni sanoi et aspiriini voi aiheuttaa keskenmenoja mut miks ihmeessä sitä sit lapsettomuuspuolelta määrättäis?
 
Voisin hakea tänään 50mg primaspania kun muutenkin käyn apteekissa.. Eikai siitä haittaakaan ole. Ja jatkan edelleen noiden äitiysvitamiinien syömistä missä on sitä foolihappoa. Auttoko se primaspan jotenkin kiinnittymiseen vai miten?
 
Voisin hakea tänään 50mg primaspania kun muutenkin käyn apteekissa.. Eikai siitä haittaakaan ole. Ja jatkan edelleen noiden äitiysvitamiinien syömistä missä on sitä foolihappoa. Auttoko se primaspan jotenkin kiinnittymiseen vai miten?
Mulla sanoi vaan että jos alkio kiinnittyy niin mikrotukokset voivat kriittisissä paikoissa aiheuttaa km. Tuosta muusta en osaa sanoa. En ole nyt perehtynyt netin ihmeelliseen maailmaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87
Mie nakkaan sorsia rfsu:n testeillä. :D Mut toivotaan, että sun viiva vahvistuu ja siellä ois matkalainen kyydissä. Muoks. On lisättävä, että en ole noin selvää viivaa ite saano noihin testeihin ellen ole ollut raskaana mutta en koske enää niihin testeihin vaikka ilmaseks annettas. (No varmasti tekisin jos ilmaseksi saisin mut you know).

Mun täytyy nyt ääneen ihmetellä, kun step onen ohjeessa sanotaan, että 5 minuutin jälkeen voi antaa virheellinen positiivisen tuloksen ja aina sanotaan ettei sitä viivaa tuu jos ei oo sitä hormoonia niin miten voi antaa virheellinen positiivisen tuloksen? :cautious:o_O
 

Yhteistyössä