Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Saanhan sanoa..mutta mulla on aivan samanlainen olo..nytkin pyyhin kylmää hikeä otsalta kun heikottaa vaikka istun aloillani..yöllä hikoilen kun sika, mutta illalla jäädyn pystyyn.. mahassa outoja fiiliksiö, ei voi nukkua vatsallaan ollenkaan. Ihan kun siellä on pumpattu ilmapallo joka ahdistaa..ja ruoka ei maistu, vaikka just pari päivää sit söin KOKO ajan :D nyt oon syöny vaan vähän broileria ja juonu vettä muutaman litran..ei uppoo ei..:ninja:
Joo tasan sama täällä. Lisäksi järkyttävä väsymys. Että ainakin hyvää lupaa sun oireet!
 
Mulla on ollu menkkamaista jomotusta. Siksi itse ensin ajattelin etten ole raskaana kunnes se testi näytti että olen :D
Mulla tulee tollasia ihan sekuntteja kestäviä menkkajomotus kohtausta ja sit loppuu :D pitäis varmaa aamulla uskaltautua tekemää testiä.
Mulla oli menkkajomotuksia muutaman päivän ennen kun plussasin tästä, eikä tosiaan oo "normaalia" multa vaan menkkakivut alkaa sillä hetkellä kun vuotokin alkaa. Eli kuullostaa lupaavalle! ;)
mullakin yleensä kivut alkaa samalla kun vuotokin mutta tosiaan jomotukset kestää sekuntteja ja loppuu. Edelleenkää ei ole vuoto alkanut :D toivottavasti olis sitä eikä alkais menkat!

Tosin teroilla saatiin 3 menkat aikaseksi joka kuurin jälkeen ja nyt eka lääkkeetön kierto et saas nähdä miten käy, johtuuko raskaudesta vaiko että kroppa ei vaan toimi..
 
http://aijaa.com/Ahq3kt kerkesin ku kerkesinkin käymään pikaisesti kaupassa ennen töitä, kävin samalla myös sit apteekissa hakees taas digin! Tässä siis pc nyt iltapissasta, hyvin on vahvistunut! :love: Muut oon ehtiny heittää jo roskiin ni ei voi näyttää samalla. Nyt mietin et millon uskallan tehdä sen digin?? Ti ja pe näytti 2-3 viikkoa, eli siirränkö sitä tekemistä alkuviikkoon vai uskaltaisko vielä huomenna? Huomenna olis rv 5+3.
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula
Sori, mä huijasin. Nyt alkoi siis 5+4. Alan mennä jo ihan sekasin näissä päivissä ku vuorotyö sekottaa tätä mun pakkaani ihan huolella :whistle: mulla siinä tuulimunassa näytti 5+0 sen 3+ ni ehkä sit uskaltaisin kokeilla aamulla sen digin? Mut kyllä v*tuttaa jos se näyttää vieläkin sitä 2-3. Pieni omaisuus menny niihin :D
 
Ihania plussia täällä :love:(y)
Onnea kaikille.
Täällä alko nähtävästi just piinailut. Tsägällä kerettiin tallettaa jos oli kunnon Ovis. Oisko nyt dpo 3?
Lämpöjä en oo mitannu kun en tiiä miten se flunssa vaikuttaa.
 
Catharin! ???

Tää ei o mikää "katsokaa viivaa"-kuva vaan halusin näyttää miten nää "uusimmat" rfsu ovistikut antaa testuajalla viivan ja kuivuttua se katoaa :ROFLMAO: yleensähän, ainaki muissa tikuissa kuten PCssä niille käy niin et ne tummuu kuivuessa. Ja tää onki hyvä verrokki siihen et O.plussan aikaan näiden viiva ei katoa minnekää mut näissä muissa hevonhumppaviivoissa ne häviää. Ompa kätevää :D

Alin siis tän aamun märkä ja ylin eilisen. Siinäki oli samalainen viiva siis märkänä vaan katosi kuivuttua.

http://aijaa.com/tPJXv0

http://aijaa.com/fHuLp4

Wolt peukkuja :)
 
Viimeksi muokattu:
Jos raskaushormonia yritätte mitata, niin sen määrä periaatteessa lisääntyy hetki hetkeltä eli jos saman vahvuista pissiä saa aikaiseksi niin illalla sitä on enemmän kuin mitä oli samana aamuna. Seuraavana aamuna sitten on taas enemmän.

Lh-hormoni ovulaation aikaan on sellainen, että periaatteessa sitä erittyy enemmän päiväsaikaan.

Jos käyttää ovistestiä raskaustestinä, niin se mittaa sitä hcg:tä. Hcg ja lh-hormoni ovat niin lähellä toisiaan, että pelkkää lh:ta mittaava ovistesti ei niitä toisistaan erota. Eli kun käytätte ovistestiä raskaustestinä, niin älkää edes puhuko lh-hormonin mittaamisesta, koska sitä ei elimistössä juurikaan ole ja viivan vahvistuminen ei siitä johdu vaan siitä hcg:stä. Kaikilla ovistesti ei raskautta näytä, mutta kaikilla ei näytä kyllä tyyliin ne one stepiin herkätkään...

itse uitin ovistestin äsken ja se oli hailakkaakin hailakampi viiva. Nyt dpo 6. En tee tänään muita testejä, kun on niin epätodennäköistä niiden näyttävän yhtään mitään. Huomenna sitten aamusta varmaan joku taas. En oo vielä päättäny, että mikä. Sieltä dpo9 sit ehkä enemmän.

Lämmöt on koholla edelleen oviksen jälkeen.
Dpo1 36,7
Dpo2-4 37,0
Dpo5 36,9
Dpo6 37,1
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti x X
Helmi juu näinhän se onkin. Vaan tarkoitinkin sitä että mikäli ovistikku on selkeesti illalla tummempi ku aamulla niin saattaa olla että se reagoi siis siihen itse LHn mitä toislla erittyy kyllä läpi kierron silleen et tikkuu viiva tulee ;) eli joko hcgtä ei oo tai sitä ei vielä erity tarpeeks. Tottakai raskaana ovistikku reagoi nimenomaan hcg:n
Mut siis mä kuulun itse niihin kellä raskaustestissä näkyy tummempi viiva aina aamupissasta :) toisenlaisiakin ihmisiä taitaa olla
 

Yhteistyössä