Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onhan näitä esim lämmöt koholla, rintoja kivistellyt ja jäätävä väsymys. Alavatsa/selkä kuumottelua, mutta hyvin pientä sellaista.

Tänään aamulla maha sekaisin pyörrytti ja kuvotti tosin en tiedä oliko joku ruoka aiheuttanut sen, koska 2 jälkeen oli jo ok. Jotenkin vaan vahva fiilis että josko siellä masussa jokin pieni alku on..mutta siinä mennään varmasti taas metsään ja lujaa :giggle:

Jotain "valoa vasten näkyy viiva" :ROFLMAO: olen nähnyt mutta en luota siihen yhtään ennenkuin kunnolla näkyy jos näkyy..

Ps. Miten jakselet?
Minä pidän peukkuja että olisi NE oireet. :D mulla on kamala jännitys lisääntymässä kun ylihuomenna on ultra.. Kaikkea mahdollista oiretta vähän lykkäis mutta en usko ennen kuin näen omin silmin että elossa on. :)
 
Kiitos <3 Tsemppiä paljon ultraan, onhan se varmasti ihan mieletöntä kun näkee pienen siellä :love:

Testasin äsken, koska fiilis http://aijaa.com/mkgY78 olen näkevinäni siinä jotain..?:whistle:
Näkyy siellä pieni haamunen :love:


Kannattaisko mun taas testata kohta kun meen vessaan? :ninja:
koska mähän mielellään uitan joka vessareissulla tikkua virtsaan :ROFLMAO:
Mutta nyt en tiiä auttaako se vai pahentaako tilannetta..no en mä tiedä voiko pahentaa koska ei se nega ainakaan mitenkaan outoa olisi..mtta saattaahan siinä ehkä näkyä jotain..oon yrittäny juoda tänään vähemmän ja nytkin pidättäny kohta 4h..

Voikohan vaikuttaa ettei tuu aamulla haamua enää jos on edellisen päivän juonut tuplasti sen mitä yleensä ja varsinkin illalla/ennen nukkumaan menoa..jos se vaikka sen takia oli pelkkä viivanpaikka tänä aamuna :geek:
Eli elättelen tyhjiä toiveita..mutta mutta jotain..:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
jahas jahas Haamuja useammalla :D tulis nyt kunnon plussa aalto taas!

Täällä tosiaankin raskaana. Kylmä kuuma kylmä kuuma ja maha arka. Lisäksi vedin hurjat hormoni kilarit miehelle tänään ihan tyhjästä. Yleensä en moisia vedä :D

Saanhan sanoa..mutta mulla on aivan samanlainen olo..nytkin pyyhin kylmää hikeä otsalta kun heikottaa vaikka istun aloillani..yöllä hikoilen kun sika, mutta illalla jäädyn pystyyn.. mahassa outoja fiiliksiö, ei voi nukkua vatsallaan ollenkaan. Ihan kun siellä on pumpattu ilmapallo joka ahdistaa..ja ruoka ei maistu, vaikka just pari päivää sit söin KOKO ajan :D nyt oon syöny vaan vähän broileria ja juonu vettä muutaman litran..ei uppoo ei..:ninja:
 
Piupula, toivottavasti sylkiteti on oikeas :D!

Mun puh ei valitettavasti näy oikein kellään viivoja :( mut ei tarkoita sitä etteikö niis olis..

Mites Catharin. Testasitko sä?

Mä sain nyt illalla o.tikkuun olevinaan mikroskoopilla nähtävän viivan :ROFLMAO: aamulla vielä ei ollu mitään. Ihan selkeästi tarkoittaa jotain :rolleyes::ROFLMAO: (miks tässä ei oo sellasta "nauraa kyyneleet silmissä "-hymiötä :LOL:)
 

Yhteistyössä