Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

haaveilija24: oliko sulla mikä dpo menossa?
Sun ovistikku näyttää melko samalta ku mun tänään (dpo6) ja näytti se tuolta toissapäivänäkin :sneaky:

Mä en nää helposti viivoja raskaustesteissä, ni en kommentoi niihin siksi mitään. Sit ku on jo ihan selkee, niin minäki näen.
 
Kääk.. tajusin vasta että täällä on kaks haaveilijaa. Ilmankos välillä olin ihan pihalla :ROFLMAO:

Haaveilija24..tosiaaan ovistikku olis ollu kyl iha lupaava :)

Itsellä o.tikussa on ihan himmeä viiva. Yllättävän tummia saatte noihin :)!

Välli peukut! Kyl mulla ainaki on jos ja mitä nipistelyä oviksen jälkeen

Haaveilija 31.. :(!!

Catharinia jännitän :)!
 
Haaveilija 31 ❤

Muillekin pettyneille tsemppiä. ❤

Catharin kuitenkin montakin esimerkkiä siitä että digi ei ole oikein näyttänyt vaikka esim. Hcg olisi ollut riittävästi veressä. Tai vaikka oikein näyttäisi mutta viikot ei ole vaihtunut vielä. On silti kaikki hyvin. Ettet nyt saa sitä vatsahaavaa stressistä. ❤
 
Haaveilija-31 :cry: mutta älä luovuta. Kyllä se sielläkin tärppää jos ei vielä!

Täällä opetellaan elämään pikkusen ehdoilla. Esim ennen en syönyt aamupalaa mutta nyt opettelen sen syömään. Lisännyt vihanneksia ja yritän nukkua enemmän jne. Ei helppoa kun tottunut olemaan vain minä :D
 
Välli: oikeestiko meinasit olla testaamatta :)
Menee monet hyvät pissat ihan hukkaan :LOL:
No toisaalta tekis mieli, kun niin niin niiiiiin monet testit on mennyt hukkaan ja mieli maahan. (Niinkun monilla muillakin). Vauvalasta tilasin 25 herkkyys testejä 30kpl ja raskauskeijusta tuli vielä ot:stien kanssa mukana. Joten testejä olis kyllä se 32kpl:ROFLMAO::eek: mutta eikös nuo ole juuri niitä jotka ei aikasin edes näyttäisi..:poop:
 
haaveilija24: oliko sulla mikä dpo menossa?
Sun ovistikku näyttää melko samalta ku mun tänään (dpo6) ja näytti se tuolta toissapäivänäkin :sneaky:

Mä en nää helposti viivoja raskaustesteissä, ni en kommentoi niihin siksi mitään. Sit ku on jo ihan selkee, niin minäki näen.
En oikein tiedä, 4.2-10.2 digi vilkku ja sit ne loppu ja käytin toisia digejä ja niihin ei tullut hymynaamaa. Voihan se olla et mulla olis ovis ollu 14.2 kun sillon tuli todella kipeitä vihlasuita muniksista ja jatkuneet sen jälkeen. Eli toivoa on vielä :D

Kääk.. tajusin vasta että täällä on kaks haaveilijaa. Ilmankos välillä olin ihan pihalla :ROFLMAO:

Haaveilija24..tosiaaan ovistikku olis ollu kyl iha lupaava :)

Itsellä o.tikussa on ihan himmeä viiva. Yllättävän tummia saatte noihin :)!

Välli peukut! Kyl mulla ainaki on jos ja mitä nipistelyä oviksen jälkeen

Haaveilija 31.. :(!!

Catharinia jännitän :)!
Katsotaan mihin suuntaan se muuttuu. Itsekkin ollut todella sekasin kun lukenut näitä ja ihmetelly miten tää vastaus nyt vastas mun kysymyksee kunnes tajunnu et nii tääl oli toinenki :D
 
Mariani, siinähän on haamu! Ja Piupulalla sekä haaveilija -31 näkyy kanssa molemmilla jotain!

testasin kanssa illalla ja ei mitään :( ihan semmonen olo, että menkat alkaa just, juilii ja särkee. Lämmöt on tässä kierrossa ollut toivoa herättävät, mutta eipä ne riitä jos siihen testiin ei sitä hiton viivaa tule.

http://aijaa.com/ehJZTF

tässä vielä toi lämpökäyrä
http://aijaa.com/fXlUoe
En tiedä oikein voiko siihen luottaa kun tuntuu että taas tulee negaa (n) dpo 10 menossa eli sikäli aikaa vielä odotella

Piupula, mulla menee ja tuollai että ei meinaa aamulla antaa mitään ja illalla saattaa näkyä "jotain" :giggle:
 
Haaveilija :( teilläkin ollu rankka tie :( Ootteko käynyt missään tutkimuksissa tai suunnitelleet hoitoja? Kuulostaa sille että raskaaks tulet kyllä, mutta jossakin muussa klikkaa..voisko siihen löytyä jotain apuja? On muuten tosi rankkaa!
 
Mitä mieltä olisitte, jos tehtäis tänne lisätestejä odotellessa joku esittely? Ei tietenkään henkilöllisyys julkiseks/tunnistettavaks vaan esim. Mones yritys kk menossa, mones lapsi, ikä ja oma elämän motto? :) Ja mua kiinnostais jos aiempia lapsia niin mones yrityskk niistä tärppäsi.

Haaveilija 31, en osaa sanoa mitään muuta kun että älä luovuta. Voi sua :( <3
 
Mitä mieltä olisitte, jos tehtäis tänne lisätestejä odotellessa joku esittely? Ei tietenkään henkilöllisyys julkiseks/tunnistettavaks vaan esim. Mones yritys kk menossa, mones lapsi, ikä ja oma elämän motto? :) Ja mua kiinnostais jos aiempia lapsia niin mones yrityskk niistä tärppäsi.

Haaveilija 31, en osaa sanoa mitään muuta kun että älä luovuta. Voi sua :( <3
Meillä tärppäsi 4 yrityskierrosta ja ensimmäinen lapsi kyseessä. Ikää minulla 28 ja miehellä 35. Ei ole oikeastaan mottoa.
 
Elkää luovuttako, kova on toivo että kaikki halukkaat saisivat pikkuisensa :love:

On kyl pitkävetistä tää oottelu :p kp9/28 menossa ja tuntuu ikuisuudelta tämä odottelu :ROFLMAO:
Nii ja, oon 32v, mulla on kaksi tytärtä entuudestaan, 9v ja 11v, molemmat raskaudet alkanu yhdestä kerrasta, päivänki tiesin ku oli niin harvakseltaan toimintaa heidän isän kans :D olin jokusen vuoden tässä yksinhuoltajana ja nyt oon tuon nykysen tuntenu noin 2v. Hänellä ei aikasempia lapsia. Meillä nyt yk2 meneillään ja seuraillaan ny tilannetta mitä tässä tapahtuu :)
 

Yhteistyössä