Eilen ittekki mietiskelin, että tässä kierrossa on sit tullu käytettyä 7 rfsu:n ovistestiä ja 5 cb digiä ovulaation bongaamiseen. Sit eilen yks rfsu:n ovistikku, tänään yks apteekin herkkä r-testi. Huomenna mitä todennäköisimmin joku herkkä r-testi (dpo6). Sit dpo7 eteenpäin varmaan kaks jotain testiä per päivä, ni kyllähän niitä menee. Onneks noi ny ei oo niin hirveen hintasia ja en tiiä mitä ihme tyydytystä tosta testailusta saa.
Mä jotenkin perustelen tätä sillä, että opin tuntemaan omaa kehoani
Oviksen bongailussa se varmaan pitää paikkaansa, mutta nää oviksen jälkeiset on sit kyl iha eri juttu.
Mut onneks mä ny en tartte mitää järkisyytä tähän, kiva testata ja katella mitä missäkin näkyy milloinkin. Ehkä mä nyt otan kiinni ton esikoisen täysin väliin jääneet testaukset, ku silloin en tajunnu mistään mitään, ku luulin kaiken johtuvan pillereiden lopettamisesta. Jälkeenpäin ajatellen merkit oli joskus dpo10 iha selkeet ja testinhän mä tein vasta dpo 17 suoraan digillä.
Eilen illalla puol ysin maissa ku makoilin sängyssä ni oli sellai jännä lämmin sydämen sykkeen tahtiin menevä sykähtely alavatsalla. Se oli varmaan elohiiri tms. Kesti jonkun minuutin-pari. Mut hauskalta tuntui.