Oletetusta ovis oli jo.. Menkkojen pitäis alkaa huomenna. Todella jännä kipu, oviksen aikaan on ollu myös mutta tää on aivan erilaista kovuudeltaan.
Voi toki olla viallinen mutta yleensä se kyllä näyttää sitä viallisen merkkiä. Jokaiseen testierään toki niitä viallisia eksyy vaikka kuinka tarkkoja ovat.Digiin olin pidättänyt useamman tunnin ja tuohon liuskaan 1,5 tuntia, eli sekään ei selitä tätä. Voiskohan digi olla viallinen? Melko kallis testi kyllä jos viallisiakin eksyy mukaan...
Oletetusta ovis oli jo.. Menkkojen pitäis alkaa huomenna. Todella jännä kipu, oviksen aikaan on ollu myös mutta tää on aivan erilaista kovuudeltaan.
Oisko sellasta repäsykipua?Pakko kysyä että onko teillä kellään koskaan ollut todella kovia vihlasuja vasemmalla tai oikealla puolella alavatsaa rttä tuntuu tooooooodella ilkeältä ja tekisi mieli huutaa kivusta? Kipu kestää siis muutaman sekunnin ja tulee useasti päivän aikana? Mulla ollut tällästä jo muutaman päivän ja tää on järkyttävää..
Tuttua... Pc on herkempi kuin digi. Itse sain myös pc selvän värillisen viivan. Mutta päiväpissasta väitti ei raskaana. Seuraavana aamuna tein aamusta niin näytti raskaana 1-2.Hei te Himotestaajat <3 Teil kun on taatusti kokemusta ihan K-A-I-K-I-S-T-A testeistä, niin kertokaa miksi cb:n digi sanoo "Ei raskaana" vaikka pc:n liuskat näyttää mun silmään jo plussaa?? Nyt olis kp 26/28 ja liuska näyttää tän iltapäivän osalta tältä:
Mulla on ollu yhdet kuukautiset,19.12, kuopuksen syntymän jälkeen tammikuu 2015...Äiti xx: mitkä sun dpo:t on?
En oikein tiedä miltä repäisykipu tuntuu mut jos esim. Venytin tavaraa kauempaa pöydältä se kipukohtaus iski ja tälläsissä tilanteissa niitä tullut mm.Oisko sellasta repäsykipua?
Mulle ainakin tyypillistä ihan alkuraskaudessa...
Mikä dpo teit tuon positiivisen digin? Mietin et kannattaisko mun odotella vielä vaikka maanantaihin kun menkkojen vasta pitäis alkaa silloin.Tuttua... Pc on herkempi kuin digi. Itse sain myös pc selvän värillisen viivan. Mutta päiväpissasta väitti ei raskaana. Seuraavana aamuna tein aamusta niin näytti raskaana 1-2.
Mulla on tollasta kipua, ja sellasta on nyt raskaana ollessa. Et jokohan meinais sitä?Oletetusta ovis oli jo.. Menkkojen pitäis alkaa huomenna. Todella jännä kipu, oviksen aikaan on ollu myös mutta tää on aivan erilaista kovuudeltaan.
Se on just sellasta. Äkkinäisissä liikkeissä, esim. Aivastaessa, yskiessä, asennon vaihtamisessa.. Mulla kyllä välillä muutenkin sattuu.En oikein tiedä miltä repäisykipu tuntuu mut jos esim. Venytin tavaraa kauempaa pöydältä se kipukohtaus iski ja tälläsissä tilanteissa niitä tullut mm.
Näkyy ja hyvin näkyykin..kunnon plussa se siellä
Kyllä tätä yli vuosi tehtiinkin <3 kunhan vain nyt pysyisi menossa mukana. Pelko on suuri kun plussaa on kovasti odottanutNäkyy ja hyvin näkyykin..kunnon plussa se siellä
Voi kun sais itsekin tuollaisen mistä ei ole mitään epäselvyyksiä
Tiedän tuon tunteen, itsekin pelkään koko ajan kaikkea mahdollista..haamu siis testattu tänään aamulla..ja meillä yritystä takana yli 3vuotta..johon mahtuu yksi keskeytynyt keskenmeno ja spontaani keskenmeno..niin ei tässä luota mihinkään vielä..Kyllä tätä yli vuosi tehtiinkin <3 kunhan vain nyt pysyisi menossa mukana. Pelko on suuri kun plussaa on kovasti odottanut
Voi, toivottavasti viiva siellä vahvistuu ja kaikki menee hyvin <3 Olette pienen ansainneet <3 tämä alku varsinkin on kamalaa aikaa kun pelkää ihan koko ajan!Tiedän tuon tunteen, itsekin pelkään koko ajan kaikkea mahdollista..haamu siis testattu tänään aamulla..ja meillä yritystä takana yli 3vuotta..johon mahtuu yksi keskeytynyt keskenmeno ja spontaani keskenmeno..niin ei tässä luota mihinkään vielä..
Tää eka kierto kun mittailen, mutta alkukierrosta oli semmosta 35,8 - 36.1, ovispäivänä (oletettuna ) dippi 35,8 (edellisinä just 36.1) ja sen jälkeen 36,3 / 36,4 eli n. 0.2 asteen luokkaa muutos (mikä just ton Fertility Friendin mukaan keskiarvonousu ) , 0.6 oli dipin ja sitä seuraavan päivän ero. Mielenkiintoista nähdä, miten kehittyy tästä ja mielenkiintoista oikeasti oppia lisää siitä, miten keho toimii, kaikkea sitä saakin selville!dandelion: millaset lämmöt sulla on ollu? Paljonko noussu ovulaation jälkeen?
Dpo tais olla 11 tai 12 ja rv 3+5. Ei ole ehkä kuitenkaan niin herkkä tuo digi.Mikä dpo teit tuon positiivisen digin? Mietin et kannattaisko mun odotella vielä vaikka maanantaihin kun menkkojen vasta pitäis alkaa silloin.
Digiä siis tarkoitin. Mikä dpo aamu oli kun sait raskaana 1-2?Dpo tais olla 11 tai 12 ja rv 3+5. Ei ole ehkä kuitenkaan niin herkkä tuo digi.
Just silloin dpo 11 tai 12. Tarkistin kalenterista. Luota pc tikkuun. Kyllä se digikin kohta herää.Digiä siis tarkoitin. Mikä dpo aamu oli kun sait raskaana 1-2?
No himotestaajana sanoisin että alat testata n.10 päivää sen oletetun ekan oviksen jälkeenHeippa! Toivottavasti ei mene ihan liian offtopiciksi, mutta taustalla seuranneena tuntuu, että täällä ainakin on oviksen ja testailun asiantuntijoita
Eli siis nyt on meneillään yk1, kp?.
Aloitin siis pillerit 26.2., mutta koska päädyttiinkin sittenkin yrittämään toista lasta, niin lopetin ne pian 3.2.
Kyseessä oli siis minipillerit.
Menkoista laskettuna ovis olis siis ollut 10.-12. ja silloin jotain kipuja oli. Mutta jos lasketaan se 3-5.2. tienoille kp1, niin ovis oliskin ollut tänään. Ja tänäänkin oli jonkinmoisia kipuja! Osaako joku siis sanoa kumpi olisi todennäköisempi ovispäivä ja milloin kannattaisi testailla? Kierto on siis yleensä +-30 päivää..