Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

vaikka tossa omassa ei nyt oikein kuvaan asti näy mitään niin joku aika sitten oli puhetta siitä miten vaan tietää tärpänneen. Mulla on nyt jotenkin semmonen olo, että kyllä se viiva vielä tulee. Saas nähdä kuin käy.
 
Moikka kaikki! Oon vähän aikaa jo seuraillut teidän keskusteluja ja testailuja aktiivisesti, vasta nyt uskallan kirjoittaa tänne itsekkin! :) Miehen kanssa päätettiin luopua ehkäisystä joulukuussa ja siitä asti ollut vauvayritystä. Aluksi ajattelin, etten ala tikuttaa ovulaatiota tai stressaamaan asiasta sen enempää, vauva tulee sitten kun on tullakseen. En kuitenkaan ihan tasan tiedä vielä, miten pitkä kiertoni on. Pillereistä luopuessa tyhjennysvuoto alkoi heti ja sen jälkeen kierrosta tuli 25 päiväinen. Takana ei kuitenkaa ole kuin vasta yhdet luomumenkat, joten saa nähdä onko tämäkin kierto 25 päiväinen vai muuttuuko se (jos näin on, kuukautisten pitäisi alkaa 7 päivän päästä). En malttanut, vaan aloin tikuttaa 11 kiertopäivänä enkä pongannut ovista vaikka tikutin kp 15 asti. Toisaalta nyt kun katson teidän kuvia, niin mulla näkyi tikuissa aika vahvojakin haamuja. Luulin kuitenkin, että tikkuun pitää tulla vahvasti kaksi viivaa jotta ovuloi? Nyt mulla on ollut tosi epävarma olo, että jos en ovuloikkaan ollenkaan, miten todellista se on vai olenko liian hätäinen? En tunne mitään ovulaatio oireita niin siksi epäilyttää :unsure:
Osaatteko suositella jotain ovulaatiotikkuja, tähän asti oon tilannut netistä, mistä te tilailette/ostatte? Tikutatteko joka päivä samaan aikaan vai milloin sattuu/useamman kerran päivässä?
Ensi kertaa raskautta yrittäessä oon ihan ummikko näissä asioissa :D:ROFLMAO:
 
Voi kääk kun täällä on jännät paikat monella! !! Toivotaan vahvistumisia ja uutta plussa-aaltoa! :love: Jännä kyllä tulevina päivinä tulla lukemaan!

empuska <3 uutta kehiin, nyt kun lääke kohdallaan :)

On: oon mittaillut ekaa kertaa ikinä aamulämpöjä ja laittanut niitä Fertility Friendiin ja tämän aamun mittauksen jälkeen se arvioi oviksen olleen tiistaina, mikä käy yksiin ovisplussan ja aiempien kiertojen pituuksien kanssa eli DPO 3 tänään, jännää:LOL: Muuten en ole oloja seuraillut - edellisistä kierrosta oppinut sen, että oireita voi olla vaikka kuinka tai vähemmän kuin yleensä ja lopputulos voi silti olla se sama negatiivinen. rennosti rennosti siis!
 
Moikka kaikki! Oon vähän aikaa jo seuraillut teidän keskusteluja ja testailuja aktiivisesti, vasta nyt uskallan kirjoittaa tänne itsekkin! :) Miehen kanssa päätettiin luopua ehkäisystä joulukuussa ja siitä asti ollut vauvayritystä. Aluksi ajattelin, etten ala tikuttaa ovulaatiota tai stressaamaan asiasta sen enempää, vauva tulee sitten kun on tullakseen. En kuitenkaan ihan tasan tiedä vielä, miten pitkä kiertoni on. Pillereistä luopuessa tyhjennysvuoto alkoi heti ja sen jälkeen kierrosta tuli 25 päiväinen. Takana ei kuitenkaa ole kuin vasta yhdet luomumenkat, joten saa nähdä onko tämäkin kierto 25 päiväinen vai muuttuuko se (jos näin on, kuukautisten pitäisi alkaa 7 päivän päästä). En malttanut, vaan aloin tikuttaa 11 kiertopäivänä enkä pongannut ovista vaikka tikutin kp 15 asti. Toisaalta nyt kun katson teidän kuvia, niin mulla näkyi tikuissa aika vahvojakin haamuja. Luulin kuitenkin, että tikkuun pitää tulla vahvasti kaksi viivaa jotta ovuloi? Nyt mulla on ollut tosi epävarma olo, että jos en ovuloikkaan ollenkaan, miten todellista se on vai olenko liian hätäinen? En tunne mitään ovulaatio oireita niin siksi epäilyttää :unsure:
Osaatteko suositella jotain ovulaatiotikkuja, tähän asti oon tilannut netistä, mistä te tilailette/ostatte? Tikutatteko joka päivä samaan aikaan vai milloin sattuu/useamman kerran päivässä?
Ensi kertaa raskautta yrittäessä oon ihan ummikko näissä asioissa :D:ROFLMAO:
Mulla kierron pituus vaihtelee rajustikin edelleen puoli vuotta pillereiden lopetuksesta, siksi olenkin tikutellut ovulaatiota viimeiset kolme kiertoa. Plussat on tulleet muistaakseni ekassa tikutetussa kp19, seuraavassa kp21 ja viimeisin oli kai kp22. Kerran päivässä oon tikuttanut ja vähän millon töiden puolesta ehtii, itselle on riittänyt se :) jotkut tikuttaa useammin päivän aikana.
 
Voiko ovistikku antaa plussatulosta muusta syystä kuin ovulaatiosta tai raskaudesta? Tämä kierto on ollut tosi outo ja tikkujen mukaan nyt vasta dpo 1-2, mutta nyt jomottelee alaselkää kuin menkkatyyliin, vai voisko olla vasta ovis, huoh. Kp taitaa olla 24, eli ovis oli tosi myöhään, normikierto 30 paikkeilla mutta joskus 35.
 
Digistä. Mulla itsellä ne in näyttäny viikot niinku periaatteessa pitäs mut olen lukenut ettei aina vaik kaikki olis ok. Digi on toisaalta siitä huono et se 1-2 vk voi tulla hyvin alhaisella hcg määrällä.

Illuminated periaatteessa ovistestit voi olla plussaa noissa tapauksissa. Lisäksi toisilla (pco) lh voi olla kokoajan koholla samoin vaihdevuosien aikana. Ja lisäksi toisilla lh kohoaa loppukierrosta just ennen menkkoja. Kivut voi olihan keltarauhasperäisiäkin jos ovis on ollu jo.
 
Mä luulen et mun kroppa aiheuttaa noit viivoja oviksen jälkee viikon ja sit loppuu. Tein äsken cb herkän testin ja oli kyl laimee pissa mut selvä nega eikä viivanpaikkoja eikä muuta ja ovistestii tuli tooosi hento viiva. Eli kohta tätiä ja seuraavaa kiertoo ja pitää muistaa ettei testaa ennen ku täti on myöhässä

http://aijaa.com/DgO83K

Ja periaatteessa ei pitäs tullakkaa mitää ku dpo8 vasta mut sofin testi anto taas viivaa ni kokeilin. 6pv päästä näkee sit alkaako menkat :D
 
Mä luulen et mun kroppa aiheuttaa noit viivoja oviksen jälkee viikon ja sit loppuu. Tein äsken cb herkän testin ja oli kyl laimee pissa mut selvä nega eikä viivanpaikkoja eikä muuta ja ovistestii tuli tooosi hento viiva. Eli kohta tätiä ja seuraavaa kiertoo ja pitää muistaa ettei testaa ennen ku täti on myöhässä

http://aijaa.com/DgO83K

Ja periaatteessa ei pitäs tullakkaa mitää ku dpo8 vasta mut sofin testi anto taas viivaa ni kokeilin. 6pv päästä näkee sit alkaako menkat :D
Mikä noiden herkkyys on? Voisi kuvitella ettei välttis vielä näy jos 25 ;)
 
Pakko kysyä että onko teillä kellään koskaan ollut todella kovia vihlasuja vasemmalla tai oikealla puolella alavatsaa rttä tuntuu tooooooodella ilkeältä ja tekisi mieli huutaa kivusta? Kipu kestää siis muutaman sekunnin ja tulee useasti päivän aikana? Mulla ollut tällästä jo muutaman päivän ja tää on järkyttävää..
 
Pakko kysyä että onko teillä kellään koskaan ollut todella kovia vihlasuja vasemmalla tai oikealla puolella alavatsaa rttä tuntuu tooooooodella ilkeältä ja tekisi mieli huutaa kivusta? Kipu kestää siis muutaman sekunnin ja tulee useasti päivän aikana? Mulla ollut tällästä jo muutaman päivän ja tää on järkyttävää..
Kuulostaa ovulaatiolta
 
Hei te Himotestaajat <3 Teil kun on taatusti kokemusta ihan K-A-I-K-I-S-T-A testeistä, niin kertokaa miksi cb:n digi sanoo "Ei raskaana" vaikka pc:n liuskat näyttää mun silmään jo plussaa?? Nyt olis kp 26/28 ja liuska näyttää tän iltapäivän osalta tältä:
Ihme homma. Mulla oli just toisin päin että digi sano raskaana ja tikut näytti mitä sattuu. Kauan pidätit ennen kun teit digin?
 

Yhteistyössä