Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihanko totta? Mä jo ajattelin et on jotai kamalaa tai jotain. Toivottavasti meinais sitä :) kamalia vihlasuita tulee vähän väliä edelleen ja paineentunnetta tuntuu ja tissit ollut koko kierron ihan oudot/kipeät. Pientä menkkatuntemusta on mut eipä oo vielä alkanut. Runsas vvuoto jatkuu vaan jatkunut oletetusta oviksesta lähtien..
Mulla on ollu menkkamaista jomotusta. Siksi itse ensin ajattelin etten ole raskaana kunnes se testi näytti että olen :D
 
Haaveilija, elä vielä heitä lapioo kaivoon <3

Helmi, kiitos kysymästä :) syökiovistesti nega, niin kauan kun se pysyy negana en pissi tikkuihin :D muistaakseni dpo10-14 se näytti mulla kaks edellistäkin plussaa jos oli raskaana ja kun teki testin nk tuli selkee haamunen :) vitsi! Mikse en muistanu ton olemassa oloo taas ennen eilistä :D säästää vaivaa kun se on niin selkee :)

Ihan hulluna tsemppiä kaikille <3
En mä vaan jaksa taas ihmeisiin uskoa. Ei voi olla hyvä merkki että viiva hävisi.. Viimeks meinas keskenmenoa :(
 
Adessaa . Veikkaan ovista jos et ole saanu kerta vielä plussaa! Nyt hommiin :)!

Haaveilija :(! Höh..

Helmi. Nii vielä noista tikuista. Sulla on sentään määrät ihan maltillisia. Mä olen tässä kierrossa tuhlannut varmaan 3 pakettia rfsu tikkuja, paketin PC raskaustestejä, kaks apteekin omaa ja muuaman digiovistestin :ROFLMAO:.. minkäs teet ku aloitin taas kp8 ja luulin o.plussa olleen ja sit tuliki ne vahvat viivat ovistestiin ja piti panikoida ne PC raskaustestin haamut ja ovis siis oliki vasta kp25 :geek:
 
Piupula. Mulla taas se sylkitikku ei näyttänyt yhtään mitään raskaana :ROFLMAO: ja sit taas ei-raskaana näytti useinki loppukierrossa jotain saniaisia. Samoin oviksen aikaan ne meni miten sattu. Heitin mäkeen koko kakan:poop:

Muok. Jatkan spämmäystä. Menkkaolo. Menkkojen pitäs normaalitilanteessa (mulla alkaa pääsääntöisesti dpo7-8) varmaan huomenna tai maanantaina. Ne Primolutit siirtää niitä nyt ja tekee muutenki kaikki "olot". Nyt olis selanen "raskaana" olo ellei olis ne pillerit päällä. Yölläki palelee ja lämmöt tosi korkeat. Mut selkeästi on selanen menkka olo ja kova PMS.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanko totta? Mä jo ajattelin et on jotai kamalaa tai jotain. Toivottavasti meinais sitä :) kamalia vihlasuita tulee vähän väliä edelleen ja paineentunnetta tuntuu ja tissit ollut koko kierron ihan oudot/kipeät. Pientä menkkatuntemusta on mut eipä oo vielä alkanut. Runsas vvuoto jatkuu vaan jatkunut oletetusta oviksesta lähtien..
Mulla oli menkkajomotuksia muutaman päivän ennen kun plussasin tästä, eikä tosiaan oo "normaalia" multa vaan menkkakivut alkaa sillä hetkellä kun vuotokin alkaa. Eli kuullostaa lupaavalle! ;)
 
Onko kukaan saanu noihin raskauskeijun omiin testeihin (25mlU) viivan paikkaa? Mä oon nyt jokaseen saanu sellasen ja eilen sain kyllä tosi vahvan viivan paikan ku testi kuivu... Mitään väriä ei kyllä niissä oo :( mä en oo kyllä ikinä saanu mihinkää testiin noin vahvaa.. Kuvassa se ei näytä niin.. http://aijaa.com/ibN9WB
 
aamunegat täältäkin... Nyt alkaa usko loppua, pitäisi näkyä jo jos olisi jotain.

http://aijaa.com/WQ86mr

Onnea Merenaalto, nyt digikin pääsi ajantasalle (y)

Mariani, sulla näkyy kyllä tossa testissä jotain :X3: mutta onko sitten vaan viivanpaikkaa?

Haaveilija-31 voi eikä :cry:

Omaa napaa vielä sen verran, että pitihän niitä ovistestejäkin hakea :rolleyes: Oon nyt tehnyt useampana päivänä ja jossain kohtaa oli ihan valkoinen, ei antanut testiviivaa ollenkaan. Nyt se on tummentumaan päin muttei kyllä plussaa näytä sekään. Miten teillä joilla on raskauden näyttänyt on ovistesti käyttäytynyt? Onko siis antanut ihan plussaa? Tammitytöllä oli ainakin näistä kokemusta :)
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan saanu noihin raskauskeijun omiin testeihin (25mlU) viivan paikkaa? Mä oon nyt jokaseen saanu sellasen ja eilen sain kyllä tosi vahvan viivan paikan ku testi kuivu... Mitään väriä ei kyllä niissä oo :( mä en oo kyllä ikinä saanu mihinkää testiin noin vahvaa.. Kuvassa se ei näytä niin.. http://aijaa.com/ibN9WB
Mä käytän keijun r-testejä eikä oo ikinä turhaan tullu minkäänlaisia viivoja. Oon kokeillu huvikseen oviksenkin aikaan niitä eikä oo reagoinut mitenkään. Oon kokeillu himotestaajana muitakin tietysti mutta keijun on niin halpoja ettei paljon talous kärsi vaikka koko ajan testailenkin.
 
Darni73 joo mä oon kans paljon käyttäny raskauskeijun omia testejä, mutta tosiaan en oo ikinä saanu niihin edes sitä viivanpaikkaa. Mutta tosiaan outoa tuo tosi vahva viivanpaikka. En siinä tosiaan itse nää väriä vaikka kuinka tihrustan. Tänään aamulla tein taas testin ja siinä oli kyllä selkee viivanpaikka eikä mitään väriä ainakaan testiajalla. :confused:
 
aamunegat täältäkin... Nyt alkaa usko loppua, pitäisi näkyä jo jos olisi jotain.

http://aijaa.com/WQ86mr

Onnea Merenaalto, nyt digikin pääsi ajantasalle (y)

Mariani, sulla näkyy kyllä tossa testissä jotain :X3: mutta onko sitten vaan viivanpaikkaa?

Haaveilija-31 voi eikä :cry:

Omaa napaa vielä sen verran, että pitihän niitä ovistestejäkin hakea :rolleyes: Oon nyt tehnyt useampana päivänä ja jossain kohtaa oli ihan valkoinen, ei antanut testiviivaa ollenkaan. Nyt se on tummentumaan päin muttei kyllä plussaa näytä sekään. Miten teillä joilla on raskauden näyttänyt on ovistesti käyttäytynyt? Onko siis antanut ihan plussaa? Tammitytöllä oli ainakin näistä kokemusta :)
Jos jaksat selata taaksepäin 10.2 ja 12.2 välille ni siellä on mun linkkaama kuva ovistestistä sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Ja siitä sit lähinkin hakee r-testiä.
 
Moikka kaikki! Oon jonkun verran teitä sivusta seurannu ja ite myös jonkun sortin himotestaaja, en tosin niin konkari kun menossa vasta yk2. Oon nyt testannu noilla preck chekin liuskoilla, ja aikasemmin siis saanu puhtaan negan (jotain viivanpaikkaa kyllä saan lähes aina kuviteltua), mutta tänään tuli sinne testin reunukseen testiviivan kohtaan väriä. Haluisin siis kysyy teiltä että onko ihan normaali ilmiö, eikä noita reunuksia kuulu tuijotella, vai oisko toiveita et muuttuis plussaks? Vasta dpo11 menossa, eli siis ajoissa ollaan liikenteessä.

http://aijaa.com/mI5242
Mutta siis otteko saanu tälläsiä, ja oliko silti negatiivinen? Toi jälki on siis livenä katsottuna ihan selvästi punainen. Maanantaina vasta pystyn testaamaan uudestaan.
 
Onko mitään suuntaa antavaa oiretta?
Onhan näitä esim lämmöt koholla, rintoja kivistellyt ja jäätävä väsymys. Alavatsa/selkä kuumottelua, mutta hyvin pientä sellaista.

Tänään aamulla maha sekaisin pyörrytti ja kuvotti tosin en tiedä oliko joku ruoka aiheuttanut sen, koska 2 jälkeen oli jo ok. Jotenkin vaan vahva fiilis että josko siellä masussa jokin pieni alku on..mutta siinä mennään varmasti taas metsään ja lujaa :giggle:

Jotain "valoa vasten näkyy viiva" :ROFLMAO: olen nähnyt mutta en luota siihen yhtään ennenkuin kunnolla näkyy jos näkyy..

Ps. Miten jakselet?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä