Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Eskimopuikko niinhän se valitettavsti menee että muuta ei voi kun odottaa miten käy vaikka haluaisi vain nopeasti tietää tuleeko pahin käymään että pääsisi uutta hoitoa ajattelemaan jo :unsure:

Catharin on se vahvistunut, onnea :)
 
Väliaikatietoja tänne :D. Nyt menossa kp21/35, muutaman ovistestin oon nyt tehny, hailakkaa viivaa näyttää(n).
Satsuma13, mä tilasin raskauskeijusta noita testejä. Ei ollu must kalliita ja tuli todella nopeesti(y).

Jossain välissä oli kysymys faceryhmästä, sinne vaan lisää porukkaa eli cisulle viestillä oma nimi, hän lisää faceryhmään sitte :).
 
Voi vitsi :) sain perjantaina apteekin omaan negan dpo 11, eilen raskauskeijun herkkään 10IU negan, ja tänä aamuna apteekin omaan positiivisen! Siis dpo13. Huomenna pitäis menkkojen alkaa mutta ei tartte alkaa! Vaalea se testiviiva vielä oli mutta ei se tässä vaiheessa vahva voi ollakaan... Mies on ulkomailla töissä, ja se on sitä mieltä että turha testata liian aikaisin. Taidan siis testata taas huomenna ja soittaa vasta sitten :)
 
  • Tykkää
Reactions: another
Catharin ihanan vahvat viivat :)

Täällä meni kuten arvasin, hirveillä kivuilla alkoi menkat tänään kp25 :( Aika lyhyeksi jäi taas kierto kun muutamat edelliset kp27.
Noh huomenna toivottavasti saapuu ovisliuskat postissa niin voi sitten ruveta metsästämään sitä. Aikaisemmin mennyt ihan tuntumalla niin kiva nähdä nyt tikuilla.
 
Eskimopuikko halaus :(!!

Kaaliperhonen. Mä tein itse dpo11 päivällä/illala testin ja en pidättänyt varmaan ku tunnin maks kaks. Join vielä litratolkulla imetyksen takia. Peukut!

Halaus neganneille! Ja onnee ketkä sen viivan tikkuun metsästi!

Mandala mä katson sen kiekon jahka meen sisälle!

Omanapa. Tämä terveysintoilija otti eilen kolme skumppalasia ja vieläkään en oo toipunut kankkusesta :sick::censored: on kuin kerran v.2011 otin samalleen ja sain vuosisadan kankkusen. Selvisi sitten että hetki oli oviksen aikaan josta raskauduin :D:ROFLMAO: Mut siis toleranssia ei oo yhtään :LOL:
 
Mandala. Toi "virallinen " kiekko jossa voi katsoa lasketun ajan hedelm.ja menkkojen mukaan antaa kans sen 22.5 mikäli ovis olis oletettavasti ollu sillo 30.8. Samoin tähän täsmää menkkojen alku.
En oo tutkinu tota teidän linkkiä et mihin se sit perustuu. .


Pisamapeikko. Halaus. Olen sua monesti miettinyt. Toivottavasti olis seuraavaksi meidän vuoro onnistua.
 
Lisäys. Tarkalleen ottaen menkkojen mukaan se olis 23.5 mutta hoidoissa mennään hedelm.mukaan. Mun raskauksissa l a laskettiin niin että alkion siirtopäivä on rv 2+x (x=alkion ikä). Mun vauvat on syntynyt tasan laskettuna päivänä vaikka koot on ultrissa heitelly alussa paljonkin (kuopus oli jopa 4pv pienempi )
 
Haamu. V***u! Mä en jaksa näitä kummitusleikkejä :ROFLMAO: Se on kuitenkin (haalean-)punertava ja paljaalla silmällä nähtävä, sen sai jopa kameraan "kiinni", eikä se kadonnut testin kuivuttua.

Aamuksi on testi vielä.

Onkohan se huono merkki, että se on vieläkin haamu? :unsure:
 
Haamu. V***u! Mä en jaksa näitä kummitusleikkejä :ROFLMAO: Se on kuitenkin (haalean-)punertava ja paljaalla silmällä nähtävä, sen sai jopa kameraan "kiinni", eikä se kadonnut testin kuivuttua.

Aamuksi on testi vielä.

Onkohan se huono merkki, että se on vieläkin haamu? :unsure:
Eikä!! Jos nyt kokeilet vielä aamupissasta sitten? Jos se siitä vahvistuisi :)

Muoks. En lukenut kunnolla - sullahan lukikin jo, että on aamuksi testi.
 

Yhteistyössä