Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mimmi niin se mieli muuttuu näissä asioissa, aika pian ja ihan ympäri :D

Minäpä sain sitten tietää mun tämän aamuisen verikokeen tuloksen ja täytyy sanoa, että meinasin tuolilta lentää persiilleni..... tänään pp11 /dpo16/ rv4+2 ja tulos oli 1128 :eek: kätilö puhelimessa sanoi että hyvä tulos kun pitäisi olla 128 - 520 tässä vaiheessa...! että joko on kiinnittynyt tosi ajoissa tai sitten voi olla se ainokainen alkio jakautunut kahtia identtisiksi kaksosiksi huh!
Mutta ilmankos se digikin oli sitten niin tumma!?

Nyt meni kyllä pasmat aikas sekasin tällä naisella..!
 
Peukuti peukuti Kaaliperhonen :)! Mä taas kuulun siihen sakkiin kuka ei oo saanut apteekin omaan yhtään mitään minkään laista viivaa kääntelemälläkään paitsi raskaana ja kerran oviksen aikaan :D joten sikäli mulla on vahva luotto tohon tikkuun

Ääh..odottavan aika on pitkä. Ens maanantaina olis limisultra. Sitten vielä ainaki viikko odottelua ennenkuin pääsee jännäämään onko mitään siirrettävää o_O:confused::notworthy::rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Tammityttö, pidetään peukkuja ja toivottavasti pian päästään sua jännäilemään :)

Mandalalla kyllä hienot arvot noille päiville :) Millon sulla on ultra että pääsee kurkkaamaan montako pientä siellä köllöttelee? <3

Mimmi, ihan normaalia noilla päivillä. Aikaisintaan 6+ jotain vissiin se syke voisi näkyä. Tärkeää tietää että pikkunen kasvaa oikeassa paikassa :)

Sama Jepulikselle, että hyvä että vaikuttaisi olevan oikeassa paikassa :) Meinasitko mennä uudelleen vielä varhaisultraan?

Joyzy, mulla esikoista yrittäessä oli kemiallinen ja seuraavasta kierrosta heti sit tärppäsi eikä menkkoja enää tullut. Kokeilepa testata jos menkkoja ei kuulu ;)

Kaaliperhosen testissä kans mun silmään jotain näyttäis kurkkivan. Uusia kuvia odotellessa :D

Mä maltoin kuin maltoinkin olla aamulla testaamatta, wuhuu, iso raksi seinään ;)
Miten mä jotenkii luulen että ennenkuin ilta koittaa niin jonkun tikun oon käynyt pissimässä :whistle: Can't help myself... :oops:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Mandala
5.lokakuuta VASTA ultra mutta kätilön kanssa oltiin yhtä mieltä että silloin kannattaa vasta mennä kun olisi 7+1 että varmasti pitäisi sydänäänet näkyä jos näkyy. Tulee kyllä aikamoinen reilu pari viikkoa tässä :confused::oops: varmaan ainakin digin teen jossain vaiheessa.

Tietääkö joku mikä se raja-arvo 3+ tulokselle on? Keskustelupalstoista bongannut jopa niinkin eri vastauksia kuten 2000 tai 20 000 :eek:
 
Mandala. 3+ tulee yli 2000 arvolla. Eli sulla se on varmaan jo vaikka het huomenna ellei jo tänään jos kerta eilen oli jo yli 1000 ;)
Jaksuja, ajan kuluminen on äärettömän hidasta!!

Kaaliperhonen niin miltä näyttää!?

Khloe :D (y)

Mandala. Meillä on tulossa siis lahjasoluilla hoito. Me ollaan sitä mietitty jo pitkään joten mikään hetken mielijohde tää ei ollu. Siis koska tosiaan kannan sitä geenivirhettä jonka takia neljä luomuvauvaa on haudattu, kolme tässä viimeisen neljän vuoden sisään. Lisäks verikoearvot plus ultranäkymä on sen verran lohduton että omilla soluilla ei kannata/voi enää hoitoja tehdä sillä alkiodiagnostiikka tarvii enemmän ku yhden alkion. Eli se tie on tallattu. Enää en jaksa muutenkaan yhtään menetystä sen suhteen. Vaikka ei tämäkään hoitomuoto ole tietenkään takuu mistään upeammasta lopputuloksesta. Kysyttiin jo siis keväällä asiaa ja koska jonoja ei ole niin päästään nyt syksyllä lähes "heti" aloittamaan.
 
Ai niin nyt muistan tarkemmin kun kerroit aiemmin. Onhan tuo geenivirhe rankka juttu mutta ei voi kun koko sydämestään toivoa että lahjasoluilla vauva tulee syliin asti :love::love: toivotaan että tulee hyvät limiskuulemiset! Onko sulla määrätty mitään tukilääkkeitä ennen ovulaatiota?mullahan oli ne letrot ja ovitrelle vaikka veikkaan että meillä ratkaisu on löytynyt oikeasta ajoituksesta ja pakastustekniikasta eikä itse lääkkeistä.
 
Hyviä uutisia monella. <3

Mä yhtä munanjohdinta köyhempänä.. Oli sitten räjähtänyt eilen. Sikiö yksi oli kohdussa mutta ilmeisesti mulla oli toinen munanjohtimessa. Patologi varmentaa vielä leikkaavan lääkärin löydöksen. Tekivät samalla kohdun kaavinnan kun poistivat verta vatsaontelosta ja sen johtimen.
Mutta onneksi vielä elossa. Dreenipussi vatsasta vielä kun sieltä vielä verta tulee. Verensiirron sain eilen.Mies säikähti kyllä niin pahasti että ei varmaan suostu lasta enää yrittää.
Ei kyllä ole ollut mikään hehkeä kokemus.. :/
 
Theran herran jumala :eek::confused::unsure::( kyllä nyt potkitaan potkittua, ei voi muuta sanoa!! :cry: Toisaalta yhdelläkin johtimella pärjää ihan hyvin jos mies suostuu ja teillä on ylipäätään voimia uuteen yritykseen. Mutta onneksi tosiaan menit sinne lääkärin ja olet fyysisesti ainakin kunnossa. Aivan älyttömästi voimia tämän käsittelyyn ja maailman isoin ja lämpimin hali <3
 
On tänään parempi olo kuin eilen.. En tosin halua liikkua yhtään ja letkuja molemmissa käsissä ja muualta..
Eilen olin kyllä jo sitä mieltä että kuolema tulee kun ne ei enää löytänyt kunnon verenpaineita. 48/48 ja vatsa oli ihan älyttömän kipeä..
Saattaa olla että jäi itsellekin trauma..
 
Ei sitä itsekään ole ihan vielä käsittänyt kun kaikki tapahtui niin yhtä äkkiä. Tilan romahtaminen ja kiireellinen leikkaus. Illalla kun pääsin heräämöstä huoneeseen niin lääkäri selitti mitä tapahtui. Epätodellinen olo että tapahtuiko oikeasti. Ja olen vaan tyytyväinen että olen hengissä..

Onko sulla mandala ollut vielä vuotoja?
 
Varmasti kyllä kiittää tähtiä, että on elossa! huh... ei sitä helposti uskoisi miten hengenvaarallistakin tämä voi olla jos pahin mahdollinen tapahtuu :(

Mulla tosiaan se ruskea tuhru pääsääntöisesti lakkasi eilen illalla. Pyyhkiessä ei ole toistaiseksi enää tullut ja pöksyissäkin pari tippaa vain.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Theran, on vain todettava että olet äärimmäisen vahva ja rohkea nainen. Kenellekään en tuollaisia kokemuksia soisi :( Tämä on tätä elämän vääryyttä, ja kaikella muka pitäisi olla tarkoitus, niinpä niin. Käsittämättömän paljon voimia parantumiseen, niin fyysiseen kuin henkiseenkin <3 pitäkää toisistanne hyvää huolta, miehesi ja sinä <3

Miä se vaan täällä taustailen, ovista en edelleenkään tikuttele ja joka kuukausi ne menkat sieltä tulla tupsahtelee ryminällä.
 
Theran voi hyvänen aika sentään mitä saat siellä kokea. Iso hali <3

Tulin juuri äitipolin ultrasta ja kyllä minä tärisin ja itkin kun sinne sisälle menin. Toinen itku pääsi heti kun lääkäri ultran laittoi sisälle ja siellähän se pikkuinen näkyi aivan selvästi <3
Eli todellakin olin oikeassa ettei se neuvolan lääkäri...opiskelija..osannut ultrata.
Samalla sekunnilla tämä äitipolin lääkäri sai pienen ultraan ja sydänkin siellä hienosti pamppaili jo :)
Nyt alkaa olo tasaantua vasta, vaikka vieläkin välillä purskahtaa onnen kyyneliin.

Sweeny ja pikku papu rv 6+6
 

Yhteistyössä