Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onko teillä kokemusta kun pregcheckin liuskaan ei tule kunnollista kontrolliviivaa...antaa haamusen ja kontrolliviiva ei ole normaali. Testiä tehdessä haamu tuli testialueelle nopeasti mutta kontrolliviivaa joutui odottamaan..

Kaikki testit mitä itse tehnyt on kyllä toiminut hyvin. Kannattaa tehdä uusi testi. Taitaa olla viallinen koska kontrolliviiva tulee aina ekana ja vahvana esiin.
 
http://aijaa.com/B79lGa

Hyvin haalenee jos muistatte miten vahvaksi asti meni.. eilen taas itketty.. itken varmaan vielä monesti vaikka koetan pitää itteni urheena.
Ei tarvitse urhea olla saa itkeä ja pitääkin. Tulee niin omat jutut mieleen ja salaa illalla ja yöllä itkeä tihrustin ku sydäntä särki niin paljon keskenmenon jälkeen. Toivottavasti olisi pian ohi ja pääset uuteen yritykseen. Iso lämmin halaus. Mä oon niin pahoillani tätä ei toivo kenellekkään. :(
 
Theran Jaa-a...se tullaan näkemään mintenkä käy :D
Ja ollaan tässä vielä nuoria :)

Unna1 hienoja viivoja tulee...onnea <3

epexina Tekisin uuden testin. Itselle ei ole pc koskaan tuollaista tehnyt.

).( Alkaa jännittämään torstain nla lääkäri.
Vuoto oli toooooosi runsasta eilen joten ei tarvii enää testailla, kun tuskimpa enää plussaa saa.
Eilen ostin greippimehuakin ja pitäis tehdä sipuli penkki...vanhakansa uskoo että se auttaa myös muksun saantiin :)
Taikoja taikoja....ei ne ketään satuta ja teen sitten vaikka niitä, että se vauva tulisi joku päivä meillekin :)
 
Mul olis taas teille testikonkareille kysymys. Kp 25/27-28 ja pc testi nega. Tuleeko aina haamuja ennen plussaa jos päivittäin testaa vai voiko se nega päivässä muuttua haamuksi/plussaksi vai onko ne haamut teillä tullut vasta siinä vaiheessa kun menkkojen olis jo pitänyt alkaa ja pikkuhiljaa vahvistunut plussaksi?
Kyselee epätoivoinen pienen toiveenrippeen etsijä.
 
Mul olis taas teille testikonkareille kysymys. Kp 25/27-28 ja pc testi nega. Tuleeko aina haamuja ennen plussaa jos päivittäin testaa vai voiko se nega päivässä muuttua haamuksi/plussaksi vai onko ne haamut teillä tullut vasta siinä vaiheessa kun menkkojen olis jo pitänyt alkaa ja pikkuhiljaa vahvistunut plussaksi?
Kyselee epätoivoinen pienen toiveenrippeen etsijä.
Me ollaan niin erinlaisia tuon hcg nousun suhteen et kaikilla ei tosiaan mitään haamuja tule ja joillakin näkyy positiivinen tulos vasta muutaman päivän päästä ku menkat ois oitäny alkaa jne. Eli toivoa on uutta testiä vaan huomenna :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Unna hyvältä näyttää! :love: Onnea oikein paljon ja pysyköön pikkuinen matkassa! :love:

Niin kuin Unna tuossa sanoi että se hcg nousu on niin yksilöllistä. Ja mitä mä oon lukenut niin esim ylipaino voi ilmeisesti vaikuttaa siihen??? En nyt siis vihjaa että olet liian painava :LOL: Ajattelin lähinnä omalla kohdalla.. :rolleyes:

Esim mä en edes muista että mulla edellisistä raskauksista kauhean aikaisin olisin saanut plussaa..tuli kuopuksenkin kohdalla ensin ihme oireita ja testit ei näyttänyt mitään. Mut kai mä toivoin että olisi ollut nyt eri juttu.. :barefoot::confused:

Oireet jatkuu mut kun mistään ei voi olla varma johtuuko ne mun terveysongelmista mitä saattaa olla vaiko puhtaasti jostain salamatkustajasta. :love: Eilen kun peittoja heiluteltiin niin alavatsaan koski. Mies totesi että tuntuu erilaiselta paikat.. :p Rinnat edelleen arat ja finnit pysynyt poissa... Mut testi vaan näyttää tältä... http://aijaa.com/c7NVzh :mad:

Siinähän sitä ylimääräistä informaatioo tulikin..pahoittelut..
 
Unna hyvältä näyttää! :love: Onnea oikein paljon ja pysyköön pikkuinen matkassa! :love:

Niin kuin Unna tuossa sanoi että se hcg nousu on niin yksilöllistä. Ja mitä mä oon lukenut niin esim ylipaino voi ilmeisesti vaikuttaa siihen??? En nyt siis vihjaa että olet liian painava :LOL: Ajattelin lähinnä omalla kohdalla.. :rolleyes:

Esim mä en edes muista että mulla edellisistä raskauksista kauhean aikaisin olisin saanut plussaa..tuli kuopuksenkin kohdalla ensin ihme oireita ja testit ei näyttänyt mitään. Mut kai mä toivoin että olisi ollut nyt eri juttu.. :barefoot::confused:

Oireet jatkuu mut kun mistään ei voi olla varma johtuuko ne mun terveysongelmista mitä saattaa olla vaiko puhtaasti jostain salamatkustajasta. :love: Eilen kun peittoja heiluteltiin niin alavatsaan koski. Mies totesi että tuntuu erilaiselta paikat.. :p Rinnat edelleen arat ja finnit pysynyt poissa... Mut testi vaan näyttää tältä... http://aijaa.com/c7NVzh :mad:

Siinähän sitä ylimääräistä informaatioo tulikin..pahoittelut..
Tyhmä testi.. No parin päivän päästä plussa mä niin toivon et tärppi käynyt! :)
 
miten te osaatte tilata tuolta ebaysta.. tai uskallatte.. mua hirvittää kun ilmeisesti pitää maksaa kortilla? ja en osaa englantiakaan niin menee varmasti jonnekin mikämikä maahan mun rahat..
Mä maksan paypalin kautta ja ei koskaan ole käynyt mitään. Ja toki kyllä katson palautteiden määrän siitä jo näkee hyvin onko luotettava ku ostajia on paaaaljon.
 
Unna hyvältä näyttää!! Ihanaa❤
Voi pisamapeikko, mä oon niin pahoillani toi on niin väärin❤❤ Jaksuja
En oo uskaltanut tehä uutta testiä, nyt on kierto 28/28-34
Huomenna vois uskaltaa kokeilla.. Onks sieltä ebaysta helppo tilata
 
miten te osaatte tilata tuolta ebaysta.. tai uskallatte.. mua hirvittää kun ilmeisesti pitää maksaa kortilla? ja en osaa englantiakaan niin menee varmasti jonnekin mikämikä maahan mun rahat..
Voi maksaa paypalin kauttakin.
Itse makselen kortilla, mulla ei ole niin paljon rahaa ikinä tilillä että siitä kukaan pääsis kauheena hyötymään :ROFLMAO:
Pistän vaan hauksi "pregnancy tests" tai "ovulate tests" niin tulee vaihtoehtoja paaaaljon ja sitten kun katsoo tosiaan sen palautteen.
Mä viel aina katson valuutta muuntimella ne hinnat euroina.
 
  • Tykkää
Reactions: unna1
Unna, onnea ja toivotaan että kaikki menee hyvin <3

Pisamapeikko. Ymmärrän sua niin hyvin. Mäkin olen yrittäny olla reipas, aloittanu uudelleen kovan treenin jne. Mutta sit öisin yksin ne kyyneleet tulee. Pitäs olla itselleen armollinen ja myöntää että olo on vaan paskana ja romu. Ei aina tarviis yrittää olla niin reipas. Halaus. Kyl me vielä noustaan!

Ebayssa kannattaa siis käydä UK:n eli englannin puolella. Jenkeistä tulee tullit päälle eli hinta pomppaa. Ja kannattaa lukea tarkkaan postittavatko ulkomaille ja paljonko postit on. Vaihtelee todella paljon. Muuten mulla ainaki ostot on onnistunu hyvin.
 
http://aijaa.com/ntNo5b
Ajattelin tästä ketjusta kysyä mielipiteitä, kun täältä ehkä kokemusta löytyy.. Pc:n liuska, aamuvirtsasta tehty. Aiemmin ei minkäänlaisia viivoja mihinkään testeihin ikinä saatu, rfsu haamuilee melko samalla tavalla. Ihan testiajan lopulla tullut tuo.

Taustalla PCO, joten kierrosta ei hajua. Teroluteilla saatu tyhjennysvuoto aikaan 12.6., ovulaatio mahdollisesti bongattu 28.-30.6. välisenä aikana. Viikkoja voisi siis olla 4+1 - 4+5. Lämmöt vähän koholla, tissit satunnaisesti kipeilee ja välillä nipistää vatsaa, muutama isompikin kramppi tullut.

Onko tuo vain viivanpaikka/mikälie, vai uskaltaako toivoa plussan ilmestymistä jonkin ajan päästä?
 
Stns näyttää ihan kuin siinä olisi kaksi sellaista ohutta harmaata viivaa sen kohdan ympärillä missä testiviivan pitäisi olla? Vai näenkö väärin :D Mulla joskus myös tullut sellainen tulos pc testistä mutta ei oo mulla merkannut mittään :(

Mutta toivotaan et saisit plussan vielä tässä kierrossa ! :)
 
miss_piggy
Ja kiitos vinkeistä, en ole koskaan mitään ikinä e-baystä tilannut niin taidan tilalailla tuolta raskauskeijusta noita tikkuja heti kun tämä kierto loppuu.
Onko täällä muita joilla epäsäännöllinen kierto ja tikuttaa ovulaatiota? Kun nyt tässä ekassa luomukierrossa tuli ovis kp 34 (LadyTimerin mukaan FertilityFriend sovelluksen mukaan kp33, kumpaa sitten uskoa). Eli kannattaako seuraavassa kierossa alkaa tikuttaan kentien kp 30 tienoilla vai aikaisemminki? En voi yhtään tietää tuleeko ovis aikaisemmin tai myöhemmi, voi varmaan toki olla myös tulematta niinku kävi välillä edellisen kerran kun lopetin hormooniehkäisyn. o_O:(
Mulla on epäsäännöllinen kierto (pcos). Ekassa hormonittomassa kierrossa ovis oli kp 39, nyt tokassa oli kp 28. Ite alan tikuttelemaan vähän turhankin aikaisin, mutta ajattelin että nyt alan tikuttelemaan aikaisintaan joskus kp 20 alkaen...
 
Nyytikkii: Livenä se näyttää lähinnä yhtenäiseltä paksulta viivalta, ja se tässä ihmetyttääkin.. Tosiaan kun koskaan ennen ei ole tikkuun pissiessä tullut sitten niin minkäänlaista jälkeä, ja nyt sitten sekä pc että rfsu tekevät tuollaista. :LOL:

Jospa tässä vielä odottelisi ja alkuviikosta vaikka tekisi tuon jäljellä olevan pc:n..
 

Yhteistyössä