Kaikki testit mitä itse tehnyt on kyllä toiminut hyvin. Kannattaa tehdä uusi testi. Taitaa olla viallinen koska kontrolliviiva tulee aina ekana ja vahvana esiin.
Kaikki testit mitä itse tehnyt on kyllä toiminut hyvin. Kannattaa tehdä uusi testi. Taitaa olla viallinen koska kontrolliviiva tulee aina ekana ja vahvana esiin.
Ei tarvitse urhea olla saa itkeä ja pitääkin. Tulee niin omat jutut mieleen ja salaa illalla ja yöllä itkeä tihrustin ku sydäntä särki niin paljon keskenmenon jälkeen. Toivottavasti olisi pian ohi ja pääset uuteen yritykseen. Iso lämmin halaus. Mä oon niin pahoillani tätä ei toivo kenellekkään.http://aijaa.com/B79lGa
Hyvin haalenee jos muistatte miten vahvaksi asti meni.. eilen taas itketty.. itken varmaan vielä monesti vaikka koetan pitää itteni urheena.
Me ollaan niin erinlaisia tuon hcg nousun suhteen et kaikilla ei tosiaan mitään haamuja tule ja joillakin näkyy positiivinen tulos vasta muutaman päivän päästä ku menkat ois oitäny alkaa jne. Eli toivoa on uutta testiä vaan huomennaMul olis taas teille testikonkareille kysymys. Kp 25/27-28 ja pc testi nega. Tuleeko aina haamuja ennen plussaa jos päivittäin testaa vai voiko se nega päivässä muuttua haamuksi/plussaksi vai onko ne haamut teillä tullut vasta siinä vaiheessa kun menkkojen olis jo pitänyt alkaa ja pikkuhiljaa vahvistunut plussaksi?
Kyselee epätoivoinen pienen toiveenrippeen etsijä.
http://www.lily.fi/blogit/puuttuva-palanen/kuningatarmehilaisen-evaatNyt on tyhmänä pakko kysyä että mitä tuo gelee (kirjotinko edes oikein) oikein on?
Tyhmä testi.. No parin päivän päästä plussa mä niin toivon et tärppi käynyt!Unna hyvältä näyttää! Onnea oikein paljon ja pysyköön pikkuinen matkassa!
Niin kuin Unna tuossa sanoi että se hcg nousu on niin yksilöllistä. Ja mitä mä oon lukenut niin esim ylipaino voi ilmeisesti vaikuttaa siihen??? En nyt siis vihjaa että olet liian painava Ajattelin lähinnä omalla kohdalla..
Esim mä en edes muista että mulla edellisistä raskauksista kauhean aikaisin olisin saanut plussaa..tuli kuopuksenkin kohdalla ensin ihme oireita ja testit ei näyttänyt mitään. Mut kai mä toivoin että olisi ollut nyt eri juttu..
Oireet jatkuu mut kun mistään ei voi olla varma johtuuko ne mun terveysongelmista mitä saattaa olla vaiko puhtaasti jostain salamatkustajasta. Eilen kun peittoja heiluteltiin niin alavatsaan koski. Mies totesi että tuntuu erilaiselta paikat.. Rinnat edelleen arat ja finnit pysynyt poissa... Mut testi vaan näyttää tältä... http://aijaa.com/c7NVzh
Siinähän sitä ylimääräistä informaatioo tulikin..pahoittelut..
Mä maksan paypalin kautta ja ei koskaan ole käynyt mitään. Ja toki kyllä katson palautteiden määrän siitä jo näkee hyvin onko luotettava ku ostajia on paaaaljon.miten te osaatte tilata tuolta ebaysta.. tai uskallatte.. mua hirvittää kun ilmeisesti pitää maksaa kortilla? ja en osaa englantiakaan niin menee varmasti jonnekin mikämikä maahan mun rahat..
Kyl mun mielestä on kannattaa käydä tutustumassa.Unna hyvältä näyttää!! Ihanaa
Voi pisamapeikko, mä oon niin pahoillani toi on niin väärin Jaksuja
En oo uskaltanut tehä uutta testiä, nyt on kierto 28/28-34
Huomenna vois uskaltaa kokeilla.. Onks sieltä ebaysta helppo tilata
Voi maksaa paypalin kauttakin.miten te osaatte tilata tuolta ebaysta.. tai uskallatte.. mua hirvittää kun ilmeisesti pitää maksaa kortilla? ja en osaa englantiakaan niin menee varmasti jonnekin mikämikä maahan mun rahat..
Molemmat 25.. mutta pc antaa jo vahvaa kun rfsu vasta haamuileeKysymys koskien pc ja rfsun testeihin. Kumpi on herkempi?
Herkkyydeltä pitäis kaiketi olla ihan samoja. Mut tosiaan ku kattoo mun aamusta testi kuvaa ni pc kyl näyttää selkeemmin mulle ku rfsu.Kysymys koskien pc ja rfsun testeihin. Kumpi on herkempi?
Mulla on epäsäännöllinen kierto (pcos). Ekassa hormonittomassa kierrossa ovis oli kp 39, nyt tokassa oli kp 28. Ite alan tikuttelemaan vähän turhankin aikaisin, mutta ajattelin että nyt alan tikuttelemaan aikaisintaan joskus kp 20 alkaen...Ja kiitos vinkeistä, en ole koskaan mitään ikinä e-baystä tilannut niin taidan tilalailla tuolta raskauskeijusta noita tikkuja heti kun tämä kierto loppuu.
Onko täällä muita joilla epäsäännöllinen kierto ja tikuttaa ovulaatiota? Kun nyt tässä ekassa luomukierrossa tuli ovis kp 34 (LadyTimerin mukaan FertilityFriend sovelluksen mukaan kp33, kumpaa sitten uskoa). Eli kannattaako seuraavassa kierossa alkaa tikuttaan kentien kp 30 tienoilla vai aikaisemminki? En voi yhtään tietää tuleeko ovis aikaisemmin tai myöhemmi, voi varmaan toki olla myös tulematta niinku kävi välillä edellisen kerran kun lopetin hormooniehkäisyn.