Ei tossa oo mitään ongelmaa. Ensin rekisteröi paypalin johon liitetään esim. visa electron ja sitten rekisteröidään tunnukset ebayhin. Suomenkieliset ohjeet löytyy esim. maksukamu.fi osoitteesta. Ihan turvallista tuo on, ja jos ei enää halua tunnuksia pitää niin ne tilit voi sulkea. Sitten kun jotain tilaa ja ostaa, niin ne rahat lähtee sen paypalin kautta sun tililtäs, vähän sama kuin verkkopankkitunnuksilla maksaisi ja jossain suomalaisissakin verkkokaupoissa on tuo paypal maksu käyötssä.miten te osaatte tilata tuolta ebaysta.. tai uskallatte.. mua hirvittää kun ilmeisesti pitää maksaa kortilla? ja en osaa englantiakaan niin menee varmasti jonnekin mikämikä maahan mun rahat..
Näyttää vähän samalle kun mun testi jonka tein ennenku tuli plussa. Tein samalla ovistestin ja se näytti plussaa. Peukut pystyssä et huomen plussa tulee tee ihmeessä pc.n testi aamul !
laitoin ukon just hakee niit yhen paketin mis 2 liuskaaNäyttää vähän samalle kun mun testi jonka tein ennenku tuli plussa. Tein samalla ovistestin ja se näytti plussaa. Peukut pystyssä et huomen plussa tulee tee ihmeessä pc.n testi aamul !
Mullekin tarttu jotenkin 2 pakettia käteen oho.. Pääsee kattoo miten vahvistuu viiva.laitoin ukon just hakee niit yhen paketin mis 2 liuskaa
heh.... sitte vaa testaileeMullekin tarttu jotenkin 2 pakettia käteen oho.. Pääsee kattoo miten vahvistuu viiva.
Samalta näyttää kun mullakinAnteeksi kuvasaaste mutta tässä testi vielä kuivana. En tiedä kun oireet on niin vahvat ja voimistunut viikonlopusta että lyökö jo hanskat tiskiin vai mitä tekisi.
http://aijaa.com/3mcRNu
mullahan ei yleensä kanssa oireile menkat päivää ennen kuin niiden kuulisi alkaa tissit ollut jonkin aikaa kipeät. Mutta en tiedä mitä ajattelen tuloksesta. Kyllä mä huomenna testaan vaikka tokkopa on siit mikskään menny. että en tiedä ehkä maltan ylihuomiseen vaikka vaikeetahan se on.Onko sulla mitään fiilistä siitä onko plussa?
Mulla ei ennen ole näin vatsaan koskenut monta päivää ennen menkkoja, vasta sinä päivänä kun alkaa niin maha kipeä. Rinnat alkaa olee ihan älyttömän arat. Ei oo ollut tällaista muissa kierroissa. Pelkään vaan että jos nämä on jotain uusia pms oireita mulla niin minkälaiset menkat sieltä oikein on tulossa.