Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

miss_piggy
miten te osaatte tilata tuolta ebaysta.. tai uskallatte.. mua hirvittää kun ilmeisesti pitää maksaa kortilla? ja en osaa englantiakaan niin menee varmasti jonnekin mikämikä maahan mun rahat..
Ei tossa oo mitään ongelmaa. Ensin rekisteröi paypalin johon liitetään esim. visa electron ja sitten rekisteröidään tunnukset ebayhin. Suomenkieliset ohjeet löytyy esim. maksukamu.fi osoitteesta. Ihan turvallista tuo on, ja jos ei enää halua tunnuksia pitää niin ne tilit voi sulkea. Sitten kun jotain tilaa ja ostaa, niin ne rahat lähtee sen paypalin kautta sun tililtäs, vähän sama kuin verkkopankkitunnuksilla maksaisi ja jossain suomalaisissakin verkkokaupoissa on tuo paypal maksu käyötssä.
 
miss_piggy
Onko siis ebaylla suomalaiset sivutki? En oo nähny muutaku nuo enkun kieliset.. Ite pistän aina hakusanaks ovulation test strips tai pregnancy test strips tai clearblue, ja vasemmalta valikosta otan sen free shipping worldwide joka näyttää vaan ne hakutulokset missä ei erikseen oo enää mitään postareita. En tilaa juurikaan enkuista tai jenkeistä vaan aina jostain kiinasta ku saa niin halvalla.
 
Nyt tarvitaan leidit teidän silmiä ja kertokaas onko tässä haamu??? :O huomenna pitäis menkkojen alkaa vai alkaako sittenkään... :oops: oon tääl melkis jännäpissi housussa.

Näyttää vähän samalle kun mun testi jonka tein ennenku tuli plussa. Tein samalla ovistestin ja se näytti plussaa. Peukut pystyssä et huomen plussa tulee tee ihmeessä pc.n testi aamul ! :)
 
Kp18 ja ovistesti nega. Oikeestaan vähän jännä toi testi, viimeset päivät siihen on tullu testiviivaan aivan olematon hailura... noh loppukierto alkaa olla toki eli sikäli ei siinä mitään, kuhan jännä. Yleensä tulee enempi värii.
Lämmöt nousi eilen jopa 37 pintaan, nyt tänään ollu vain 36,3 eli suht normi... hmh.
Tänään heräsin mystiseen selkäkipuun, ihan alaselässä keskellä on kumma pistemäinen kipu. Tosin vaikuttaa kyl vaan lihasperäseltä kun tuntuu vaan joissain asennoissa... vaan kaikki tämmönen saa toivomaan enempi.
 
Unna1: Kiitos linkistä, pakko itsekkin varmaan kokeilla noita geleeitä. Vaikutti aika hyvältä jos ne toimii niinku luvataan. :rolleyes:

Miss_piggy: Vaikea kyllä arvioida milloin pitää alkaa tikuttaan, kun yhtään tiedä miksi kierto muodostuu nyt. Sitten kun kierto voi heittää todella paljonkin. Mutta mun matikalla kuopuksen kohdalla ovis on tullut kp 21, josta sitten raskauduin, joten varmaan turvallisin kun aloitan ainakin näin aluksi kp 20 tikuttaan myös. :D

melinda_: kyllä munkin silmiin siellä haamu näkyy.:)
 
  • Tykkää
Reactions: unna1
Pisamapeikko. Eipä se välttis ala ku vasta sit ku hcg on tippunu kunnolla. Hali..

Just kotiuduttu. Runsaasta uudelleen alkaneesta vuodosta ja hcg "nolla" arvosta huolimatta istukkaa yms oli kohdussa reilusti. Kaavinta tehty ja pää pyörällä lääkkeistä. Ehkä tää nyt tuli päätökseen.

Sori ku en kommentoi viivoista. .mun puh ei näytä ku selkeät tummat viivat. Muuten ei tällä voi tihrustaa oikein mitään järkevästi. :(
 
Onko sulla mitään fiilistä siitä onko plussa?

Mulla ei ennen ole näin vatsaan koskenut monta päivää ennen menkkoja, vasta sinä päivänä kun alkaa niin maha kipeä. Rinnat alkaa olee ihan älyttömän arat. Ei oo ollut tällaista muissa kierroissa. Pelkään vaan että jos nämä on jotain uusia pms oireita mulla niin minkälaiset menkat sieltä oikein on tulossa.o_O
 
miss_piggy
pisamapeikko, saitko jotkut tyhjennyslääkkeet vai ootetaanko että tulis itestään tuo vuoto? Tai no ei kai mitään tyhjennyslääkkeitä voi edes antaa jos raskaus on vasta ihan alussa?

En oo ihan perillä näistä kun mulla vaan se kkm ja silloin oli jo rv 11+1 kun se todettiin ja alkio oli menehtynyt rv 8.
 
Onko sulla mitään fiilistä siitä onko plussa?

Mulla ei ennen ole näin vatsaan koskenut monta päivää ennen menkkoja, vasta sinä päivänä kun alkaa niin maha kipeä. Rinnat alkaa olee ihan älyttömän arat. Ei oo ollut tällaista muissa kierroissa. Pelkään vaan että jos nämä on jotain uusia pms oireita mulla niin minkälaiset menkat sieltä oikein on tulossa.o_O
mullahan ei yleensä kanssa oireile menkat päivää ennen kuin niiden kuulisi alkaa tissit ollut jonkin aikaa kipeät. Mutta en tiedä mitä ajattelen tuloksesta. Kyllä mä huomenna testaan vaikka tokkopa on siit mikskään menny. että en tiedä ehkä maltan ylihuomiseen vaikka vaikeetahan se on.
 

Yhteistyössä