Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt lupaan etten laita tänne enään yhtään kuvaa tämän jälkeen. Ei tätä vaan meinaa uskoa ei sitten millään. Dpo14 pc ja sofi.
http://aijaa.com/3XIjQo
Toivottavasti saan jonkun mukaani!
yöllä saanu ravata vessassa et oireita alkaa tulemaan lisää. Pikkuhiljaa siirryn höpöttelee odottajien puolelle käyn kyllä täällä kurkkimassa. :love:
 
Katoin kanssa tuota raskauskiekon laskurilla niin pitäis mullaki näyttää negatiivista mutta haamuilee mutta samapa tuo. Saa nähä aukeeko hanat tänään vai ei. ton laskurin mukaan jos nyt laskee sen mukaan et 4.7 olis ollu ovis niin viikkoja ois 3+5. Ens viikolla uutta testausta digillä suoraan jos ei menkat ala. :X3:
 
Joo, katoin tuolt raskauslaskuri.org sivult että luotettavin on 18.7

Hedelmöittyminen 4.7.2015
Raskaustestin tulos luotettava 18.7.2015 alkaen
Sikiön ensimmäinen sydämenlyönti 1.8.2015
Sikiö liikkeet tuntuvat 24.10.2015
Vauvan syntymä 25.3.2016

Olettaen että se on ollut tollon 4.7 Ainkin ovistestistä pongasin sen.
 
Ihana tuojotella noita teidän haamuiluviivoja ja viivanpaikkoja. Minulle sattuu aina vaan niitä testejä, jotka on tylsästi puhtaita negoja :( kuusi raskautta on takana, joista tuloksena neljä lasta, ja aina vasta kun menkat on ollut pari päivää myöhässä, olen selkeän plussan suoraan saanut, ei mitään jännättävää.

Onnittelut Unna ja kaikki muutkin plussanneet.

Nyt tässä kierrossa ajattelin ottaa sitten käyttöön tuon greippimehun, jolla kaksi nuorinta on saanut alkunsa, ainakin uskon sillä olleen vaikutusta. Nyt vaan ikää on jo se himppua vaille 40, joten saattaahan tämä jäädä haaveiluksi.
 
:) niihän se yleensä kannattaiskin tehä 2 päivää menkkojen oletus päivästä sillonhan se näyttääkin varvemmin. Mutta kun tämä on hätähousut himotestaajat ja piinailijat tulee niitä testejä tehtyä hyvin varhaisessa vaiheessa


 
:) niihän se yleensä kannattaiskin tehä 2 päivää menkkojen oletus päivästä sillonhan se näyttääkin varvemmin. Mutta kun tämä on hätähousut himotestaajat ja piinailijat tulee niitä testejä tehtyä hyvin varhaisessa vaiheessa

Niinpä... Minä aloitan testailut tavallisesti jo oletettuna dpo 3:na, mutta koskaan en ole saanut mitään jännättävää...
 
Tämä ketju ei oo moneen moneen päivään näyttäny mulle uusista viesteistä mitään ilmotusta, mietin jo että josko koko ketju on poistunu. Onneks tänään tulin tarkistaa asian.. :-DD

Huhhui kuinka paljo haamuja ja muita! Täällähän käy niin kova plussapuhuri, että ei meinaa pystyssä pysyä.

Lupasin etten testaa ennen ens keskiviikkoo, mutta näyttäsköhän se huomenna jo juuta tai jaata..?!:cool:
Lopetin pillerit siis tammikuussa ja alkuun kierrot oli 35-36 päivää, kaks viimesintä 28. No nyt menossa kp27/28, MUTTA bongasin (elämäni ensimmäistä kertaa (y)) oviksen tikkuun viime torstaina, joten periaatteessa tämä kierto vois olla taas 35päivää. En varmaan ois tajunnu ees testata, mutta olin shoppailemassa ja yllättäen iski kamala selkäkipu ja kun kotiin pääsin niin alamahaan vihlas joka kerta kun hengitin. Positiivinen ovistestihän sieltä sitten tuli, viikon oletettua myöhemmin.
Muuten en varmaan edes miettis testausta, mutta ei ota päähän mikään ja muutkin menkkaoireet on kadoksissa, yleensä ne kyllä alkaa jo hyvissä ajoin. :cautious: Niin ja halutkin on tallella, jota ei oo tapahtunu ikinä oviksen jälkeen haha. :LOL:
 

Yhteistyössä