Toivotaan, että sulla tärppää! Milloin meinasit testata seuraavan kerran? Kerron sit torstaina väliaika tietoja@Hernekikka Meillä on sit melkeen sama dpo menossa infoo tänne sitten miten kävi! Voikun mä niin toivon että mulla nyt tärppäsi
Toivotaan, että sulla tärppää! Milloin meinasit testata seuraavan kerran? Kerron sit torstaina väliaika tietoja@Hernekikka Meillä on sit melkeen sama dpo menossa infoo tänne sitten miten kävi! Voikun mä niin toivon että mulla nyt tärppäsi
Joo odottaminen on kyl raastavaa, mut yritän ottaa mahdollisimman rennosti lauantaina ois illanistujaiset, joten jos nyt ei kahta viivaa tule niin voi lähteä vähä pyörähtää kattelee vanhoja kavereita@Hernekikka Samoin tärppi-onnea sullekkin! En oo raskaustestillä testannut vielä ollenkaan ja mua jännittää ihan hitosti Tuntuu että aika matelee.. huomenna siis dpo10! testaan huomenna tai torstaina.Viimestään viikonloppun aikana viivojen täytyisi näkyä, jos on plussa tullakseen..odottaminen on =
Positiiviseltahan nuo raskaustestit näyttääTuun tähänkin ketjuun ihmettelemään viivojani... tuleeko teille mieleen mitä voisi olla?
Kuvassa siis ylhäältä alas ovistestit kp 8,9,9,10,11 ja niiden alla raskaustestit kp 11 ja 12. Jotain oon itse näkevinäni myös r-testeissä mut mitä lie? Outo ajoitus ainakin. Voisko näyttää oviksen?
katso liitettä 1259
Heips! Minulla on pari kertaa rtesti haamuillut oviksen aikaan. Mutta jos on oviksesta lähtöisin hormonit niin viiva ei vahvene ja häviää kyllä oviksen tapahduttua.Tuun tähänkin ketjuun ihmettelemään viivojani... tuleeko teille mieleen mitä voisi olla?
Kuvassa siis ylhäältä alas ovistestit kp 8,9,9,10,11 ja niiden alla raskaustestit kp 11 ja 12. Jotain oon itse näkevinäni myös r-testeissä mut mitä lie? Outo ajoitus ainakin. Voisko näyttää oviksen?
katso liitettä 1259
Mulla näytti ovistikku plussaa tän keskenmenneen raskauden aikana .. mutta mulla on myös rtesti reagoinu ovikseen tositosi haalealla haamulla..Pyllerölyllerö: Kokeilitko tänään miten ovistikku reagoi? Mulla ois kans niitä vielä ja mietin kokeilisko et onko siinä nyt sit perää et ovistikut näyttäis plussaa myös raskaudessa..
Kummatkin päiväpissasta.Onko noi aamupissasta molemmat ? Ne viivat voi kyllä elää omaa elämäänsä kun tikuissakin eroja ...
Tämä on kyllä jo selkeä plussa ei enää haamu <3Okei, nyt mä alan oikeasti toivoa...
Ylin raskaustesti eilisiltana, keskimmäinen hailura tänä aamuna ja alin ja ovistesti just äsken (kuvassa about 5 min tekemisestä).
katso liitettä 1260
Te joilla raskaustesti on haamuillut ovisaikaan niin kuinka kauan sitä kesti? Voi kun olis nyt kuitenkin jotain muuta eli sitä itseään!
Mä sain siis vaan yhteen testiin hailukan viivan oviksen aikaan eli vain lh huipun aikana.. toi näyttäis nyt siltä et raskaana oot..Okei, nyt mä alan oikeasti toivoa...
Ylin raskaustesti eilisiltana, keskimmäinen hailura tänä aamuna ja alin ja ovistesti just äsken (kuvassa about 5 min tekemisestä).
katso liitettä 1260
Te joilla raskaustesti on haamuillut ovisaikaan niin kuinka kauan sitä kesti? Voi kun olis nyt kuitenkin jotain muuta eli sitä itseään!
No siinäpä se kun mulla ois tänään vasta kp 12! Ja menkkojen alkamisaamuna tein selkeän negatestin (tosin niitä Sofin ei-niin-herkkiä liuskoja). Oon nyt aika ihmeissäni mistä tää ois tullut. Ois voinut olla valemenkat tai ehkä ovis ihan kierron alussa? Kai ne on molemmat mahdollisia vaikkei ikinä oo sattunut omalle kohdalle.Mikä kp sulla on sokeripala? Mustakin näyttää ihan ihkaoikealta plussalta
oon lukenut sivusta tätä keskustelua ja sun tilannetta niin pakko kommentoida et noi one stepit on ihan susia koko testit eli en luottas niihin ollenkaan..monet haukkunu niitä.. pc:n testitkin näyttää aiemmin toista viivaa vaikka one steppien pitäis olla herkempiä.. mun mielestä saatat hyvinkin olla raskaana onko vuoto ollu ihan normi menkkavuotoa? luulisin et raskaus ois alkanut jo edellisestä kierrosta kun aika epätodennäköistä et ovis ois kierron alussa..ja testin ei pitäis vielä edes näyttää plussaa..No siinäpä se kun mulla ois tänään vasta kp 12! Ja menkkojen alkamisaamuna tein selkeän negatestin (tosin niitä Sofin ei-niin-herkkiä liuskoja). Oon nyt aika ihmeissäni mistä tää ois tullut. Ois voinut olla valemenkat tai ehkä ovis ihan kierron alussa? Kai ne on molemmat mahdollisia vaikkei ikinä oo sattunut omalle kohdalle.
Ja kyllä mä varmaan huomenna haen sen digin ja teen viimeistään parin päivän sisään jollei nuo viivat sitä ennen haalistu. Mulla on digiin jotenkin taikauskoinen asenne, viivyttelen sen tekemistä vaikka noita liuskoja teen koko ajan