Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mullakin jäi tässä kierrossa ja keskenhän se meni , veikkaan että liian lyhyt on ja raskaus ei pääse jatkumaan sen takia.. :/
Mullahan edellinen meni kesken myös :/ täytyy ehkä nyt seurata vielä kierto tai muutama että pidentyykö yhtään, jos ei niin kai asialle sitten pitäisi jotain tehdä.. Tietysti pitäisi olla onnellinen siitä että km jälkeinen kierto oli ns normaali eikä ainakaan venynyt pitkäksi..

B vitamiini kuulemma ainakin auttaa. Mä söin sitä tän kierron ku viimeks päättyi kierto jo dpo 7 niin nyt oli sentää dpo 10..
Okei, täytyypä kokeilla! :) kyllä tässä hirvittää kun näitä asioita miettii.. Mulla siis endometrioosi, toivottavasti se ei ole pahemmaksi mennyt..jotenkin oli varmaan ns liian hyvä luotto että kolmas lapsi saadaan helposti koska kaksi ensimmäistä sai alkunsa nopeasti..

Se on mökkiviikonloppu takana ja hauskaa oli, vaikka limsalinjalla olinki. :D
Tänään kp 34 ja dpo 13, eikä mitään tätioloja. Saa nähdä yllättääkö huomenna vai koska, vai pääsenkö vielä tähän kiertoon testailemaan.

Oli tossa puhetta muiden raskautumisesta. Osaan olla omasta pitkäveteisestä yrittämisestä huolimatta onnellinen muiden puolesta, vaikka se tärppi tulis eka kerrasta. :)

• Tykkää
Reactions: Sofia90 ja Hipiti
Se on mökkiviikonloppu takana ja hauskaa oli, vaikka limsalinjalla olinki. :D
Tänään kp 34 ja dpo 13, eikä mitään tätioloja. Saa nähdä yllättääkö huomenna vai koska, vai pääsenkö vielä tähän kiertoon testailemaan.

Oli tossa puhetta muiden raskautumisesta. Osaan olla omasta pitkäveteisestä yrittämisestä huolimatta onnellinen muiden puolesta, vaikka se tärppi tulis eka kerrasta. :)
Hyvält kuulostaa! Toivottavasti sieltä huomenna plussa tulee :)

Yks ennestään tuttu raskausoire näyttäs ilmaantuneen. o_O Nyrpee ilme, koska huomenna edessä matka apteekkiin hakeen hiivalääkettä. Mulla ei siis hiivatulehduksia ole ollu ku alkuraskaudessa ja ab-kuurien jälkeen. Ab-kuureja ei taas oo ollu yli vuoteen.
Noh, josko olis sit merkki raskautumisesta? Hmna viimenen halpisliuska käyttöön ja jos negaa, niin täytynee hankkia niitä lisää. :LOL:

@ouzeii Hei, toivottavasti olisi raskausoire,vaikka onkin tosi mälsä vaiva!
@KatseKauas Ootko ihan varma että sulla on ollu ovis jo aijemmin? voi olla että se on jostain syystä siirtynyt ja onkin vasta nyt. Kuinka pitkä kierto sulla on normaalisti?
Mulla tässä kierrossa hieman saman tapainen tilanne. Tikutin kaksi selkeetä ovulaatiota kp 14 ja kp 21. Molemmissa tuli kirkkaat ovulaatiolimat ja kipeet krampit vatsassa.

Sit vielä kyssäri..huomenna dpo9, onko järkeä vielä testata?:censored:

Viimeksi muokattu:
@KatseKauas Ootko ihan varma että sulla on ollu ovis jo aijemmin? voi olla että se on jostain syystä siirtynyt ja onkin vasta nyt. Kuinka pitkä kierto sulla on normaalisti?
Mulla tässä kierrossa hieman saman tapainen tilanne. Tikutin kaksi selkeetä ovulaatiota kp 14 ja kp 21. Molemmissa tuli kirkkaat ovulaatiolimat ja kipeet krampit vatsassa.

Sinuna testaisin vasta aikasintaan ti aamuna, jos vaan jaksat oottaa niin ke tai to aamuna! Tsemppiä ja plussatuulia :)

Nokun se tässä onkin, etten tiedä missä vaiheessa mun ovis on ollut. Kp 10-11 tuli oviksen näköistä vuotoa, ja sama oli kp 15-16 (n)mutta varmasti se on jo joka tapauksessa ollut, koska valkovuoto on aivan erilaista kun silloin oviksen lähettyvillä. Mun on yleensä oviksen aikoihin vuoto niin selvää ja erilaista, että 100% varma olen, että se on jo mennyt. Yleensä mun kierto on 29-31 päivää. Tosin jokunen kuukausi sitten oli joku poikkeuskierto, joka oli vaan 27 päivää, ja joskus venyy 40, että täysin säännöllinen mun kierto ei ole. Nyt on kp 20. Tarvii varmaan tehdä uusi ovulaatiotesti ihan mielenkiinnolla ja katsoa mihin suuntaan ne viivat on menossa :LOL:

Itellä ei oo ovis ajankohta tässä kierrossa ihan selvillä, mut luulen tänään olevan dpo 8-9 ja testasin pc:llä negan. Viime kierrossa sain hailuran viivan dpo 11, että pari päivää pitäis selvästi viel jaksaa odotella :whistle:

Kp 35, dpo 14 ja testi aamulla negaa.
Selkä ollu koko päivän kipee, mut pistän sen kyllä viikonlopun jammailun ja fibron piikkiin. Oonki laiskotellu lähes koko päivän sohvalla ja kattonu Netflixiä ja neulonu kaverin vauvalle sukkia ja lapasia.
Mites muilla?

Selkä ollu koko päivän kipee, mut pistän sen kyllä viikonlopun jammailun ja fibron piikkiin. Oonki laiskotellu lähes koko päivän sohvalla ja kattonu Netflixiä ja neulonu kaverin vauvalle sukkia ja lapasia.
Mites muilla?
Mulla ei oo oikeestaan muita oireita ku lieviä menkkakipuja. Voi olla, että tässä kierrossa on jäänyt kokonaan ovulaatio tapahtumatta ku olin ovulaation aikaan kovassa flunssassa :unsure: aattelin seuraavan kerran testata torstai aamuna mitä pc mulle näyttää :sneaky:

Mites muilla?
Täälä kp3.. Itsensä kasaamista ja tsemppaamista tähän kiertoon, eipä sen kummempaa..

Yhteistyössä