Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos Kinder_Kitty!
Jospa tosiaan ois niin että Onestepit ois vaan jättäneet näyttämättä... toisaalta eilen oli kumminkin selkeästi haaleampi viiva kuin tänään, luulis että ois jo tosta vahvistunut jos edelliskierrosta ois.
Ja menkat oli kai ihan normaalit, ei mitenkään kovin runsaat mut mulla oli aina pillereiden aikaan tosi niukat ja lyhyet menkat niin vaikea verrata.
Pillerit jätin vasta syyskuun alussa eli kierto ihan sekaisin.
Mulle kyllä kelpais ihan mikä vaan jos johtais vauvaan :sneaky:
Eipä tässä auta kuin seurailla. Kiva kumminkin kun on myötäeläjiä! Ja näin aikaisin yrityksessähän sitä on iloinen ihan mistä tahansa viivasta... mut toiveet tietty kasvaa äkkiä korkealle(y)
 
Kiitos Kinder_Kitty!
Jospa tosiaan ois niin että Onestepit ois vaan jättäneet näyttämättä... toisaalta eilen oli kumminkin selkeästi haaleampi viiva kuin tänään, luulis että ois jo tosta vahvistunut jos edelliskierrosta ois.
Ja menkat oli kai ihan normaalit, ei mitenkään kovin runsaat mut mulla oli aina pillereiden aikaan tosi niukat ja lyhyet menkat niin vaikea verrata.
Pillerit jätin vasta syyskuun alussa eli kierto ihan sekaisin.
Mulle kyllä kelpais ihan mikä vaan jos johtais vauvaan :sneaky:
Eipä tässä auta kuin seurailla. Kiva kumminkin kun on myötäeläjiä! Ja näin aikaisin yrityksessähän sitä on iloinen ihan mistä tahansa viivasta... mut toiveet tietty kasvaa äkkiä korkealle(y)
Seuraile noita viivoja ja jos lähtee vahvistuun niin kannattaa pian soitella neuvolaan ja kertoa tosta vuodosta.. mut jos lähtee haaleneen niin kyseessä sitten varmaan kemiallinen raskaus.. onks sulla kipuja? koska sulla siis alko menkat pillerien lopetuksen jälkeen?
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Siis ei mulla nyt oo vuotoa eikä kipuja, eilen oli jotain ihan niukkaa veristä tuhrua mutta tänään ei oo tullut mitään. Luulin et kysyit niistä menkoista :)
Mulla oli esikoista odottaessa muuten niukkaa veristä vuotoa monena päivänä, nyt taas vähän innostuin kun muistin tuon...
 
Siis ei mulla nyt oo vuotoa eikä kipuja, eilen oli jotain ihan niukkaa veristä tuhrua mutta tänään ei oo tullut mitään. Luulin et kysyit niistä menkoista :)
Mulla oli esikoista odottaessa muuten niukkaa veristä vuotoa monena päivänä, nyt taas vähän innostuin kun muistin tuon...
okei, oliko "menkkojen" aikaan kipuja? mä kyllä uskon et oot raskaana ja juu kannattaa testata sillä digillä ja kattoo mitä se sanoo :)
 
Ja joo, luin jotenkin huonosti.
Vikan pillerin söin ehkä 8.9. Tyhjennysvuoto alkoi 10.9. ja sen jälkeen ekat "luomumenkat" 14.10. Eli nyt kp 12 paitsi jos ne olikin valemenkat.
Oli muuten pakko tehdä yksi onestep-liuska ja kyllä siihenkin nyt tuli haalea viivanen, ei niin selkeä kuin Pregcheckin liuskoihin mut oli laimeampaa pissaakin, täytyy todeta Onestepin puolustukseksi...
 
Ja joo, luin jotenkin huonosti.
Vikan pillerin söin ehkä 8.9. Tyhjennysvuoto alkoi 10.9. ja sen jälkeen ekat "luomumenkat" 14.10. Eli nyt kp 12 paitsi jos ne olikin valemenkat.
Oli muuten pakko tehdä yksi onestep-liuska ja kyllä siihenkin nyt tuli haalea viivanen, ei niin selkeä kuin Pregcheckin liuskoihin mut oli laimeampaa pissaakin, täytyy todeta Onestepin puolustukseksi...
Juu kyllähän ne one stepit näyttää jossain vaiheessa plussaa:) mut toiset näyttää jo aiemmin.. hmm mä ehkä soittaisin neuvolaan ja kysyisin et oisko mahdollista päästä ultraan yms...
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Se tulikin näköjään huonompi kuva vahingossa tänne :/ tulen aamulla heti päivittämään josko selkeämpi. Olen tällä palstalla jo monet kuukaudet piinaillut ja viime kierrossa päätin että nyt loppu yritys ja ja jos tämä on nyt sitä jotain niin ressaamattomuus auttoi! :) yk 7 ja kp 28/28. Ovulaatiosta ei mitään hajua kun en sitä etsiskellyt.
 
Huomenna kp 1 ja yk 11. :( Eli sieltä se täti sitte lopulta tuli, kun koko päivän sitä pelkäsin.
On aika :poop: fiilis. Pelko siitä, etten enää koskaan saa plussaa testiin ja vauvaa syliin, kasvaa entisestään.
Jos nyt hakemalla täytyy jotain positiivista hakea, niin bongasin sen oviksen ekaa kertaa ikinä ja kierto päätty dpo 15. Ja siis tässä yrittäessä 3:ssa vai 4:ssä kierrossa tikutellu tuloksetta ja ennemmin en oo edes asiaan perehtyny.
 
@jokonyt Kuva on vähän epätarkka, mutta ihan kun jotain viivan tapaista silti näkisin, toivottavasti huomenna jo viivat vahvistuu :)

@ouzeii Voihan harmi,harmittaa ihan sun puolesta:(
Hyvä että ajattelet kuitenkin positiivisiakin puolia. Toi oviksen bongaaminenkin on kuitenkin tosi hyvä juttu, niin ja sulla on myös riittävän pitkä luteaalivaihe(y)
Uskon että säkin vielä raskaudut, se vaan jostain syystä kestää vähän pidempään.:love:
 
@ouzeii ikävää :( mutta tosiaan tuo ovuloiminen on ainakin lupaava merkki jatkon kannalta! Uskon kans että sulla on hyvät mahikset jatkossa - mutta se epätietoisuudessa odottaminen on vaikeinta.
@Sofia90 testaa jo!

Mä tein tänä aamuna vaihteeksi Pregcheckin ja kyllä siinä vieläkin viivaa näkyy :) Mulla on aamupissa aina laimeampi kuin iltapäivällä - en muista töissä juoda ja tankkaan sit vettä iltaisin - joten tämäkin viiva hitusen haaleampi kuin illalla. Mut selkeästi vahvempi kuin eilisaamuna eli kaiken kaikkiaan näyttäis että viivat on vahvistumaan eikä haalistumaan päin :D Alkaa olla jo toiveikas mieli. Jos ei nyt vuotoa tuu niin ehkä se viikkonäytöllinen digi lähipäivinä (y)
 
Mulla on aika mielenkiintoinen tilanne kans! Oli eilen kipua oikealla puolella munasarjojen kohdalla ja päätin tehdä kotia päästessä ovulaatio testin ja tältä se näytti (n) tein tänä aamuna pc ja puhdas nega! Kiertopäivä 28/30-32. Oiskohan käynyt niin, että silloin kun tikutin viimeksi noin tumman ovisplussan kp 16 munasolu ei kuitenkaan flunssan takia irronnut ja yrittää nyt uudestaan irrota (n)
 

Attachments

20161026_164822.jpg
Tässäpä tämä :)
Mutta miinuspuolena oli alkanut taas ruskehtava tuhruvuoto... Tein nyt testin kumminkin niin ei jää arvailujen varaan, oon ainakin ollut raskaana! Nyt vaan toivon että vuotelu ei lisäänny...
Sinänsähän tuo matala viikkomäärä vois viitata kemialliseen jos ois ollut valemenkat. Mutta toisaalta eilinen viiva oli vahvempi kuin toissailtainen, siksi uskallan vielä toivoa jollei sitten typerä vuoto ylly...
 
Oi että ihanaa Sokeripala :love: toivotaan että kestää mukana!
Musta on ihan vilpittömästi ihanaa nähdä plussia :)
Nyt itse vaan kohti uusia pettymyksiä :ROFLMAO: jos vaan mahdollista niin yritän olla tarkkailematta itteeni nyt tän uuden kierron aikana..
 
katso liitettä 1267
Tässäpä tämä :)
Mutta miinuspuolena oli alkanut taas ruskehtava tuhruvuoto... Tein nyt testin kumminkin niin ei jää arvailujen varaan, oon ainakin ollut raskaana! Nyt vaan toivon että vuotelu ei lisäänny...
Sinänsähän tuo matala viikkomäärä vois viitata kemialliseen jos ois ollut valemenkat. Mutta toisaalta eilinen viiva oli vahvempi kuin toissailtainen, siksi uskallan vielä toivoa jollei sitten typerä vuoto ylly...
Onnea <3 ruskea vuoto alkuraskaudesta on ihan normaalia, joten toivotaan että kaikki kunnossa ja raskaus jatkuu!
 

Yhteistyössä