Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Hernekikka Samoin tärppi-onnea sullekkin! En oo raskaustestillä testannut vielä ollenkaan ja mua jännittää ihan hitosti:oops: Tuntuu että aika matelee.. huomenna siis dpo10! testaan huomenna tai torstaina.Viimestään viikonloppun aikana viivojen täytyisi näkyä, jos on plussa tullakseen..odottaminen on = :poop:
 
Tuun tähänkin ketjuun ihmettelemään viivojani... tuleeko teille mieleen mitä voisi olla?

Kuvassa siis ylhäältä alas ovistestit kp 8,9,9,10,11 ja niiden alla raskaustestit kp 11 ja 12. Jotain oon itse näkevinäni myös r-testeissä mut mitä lie? Outo ajoitus ainakin. Voisko näyttää oviksen?
20161025_064543.jpg
 
@Hernekikka Samoin tärppi-onnea sullekkin! En oo raskaustestillä testannut vielä ollenkaan ja mua jännittää ihan hitosti:oops: Tuntuu että aika matelee.. huomenna siis dpo10! testaan huomenna tai torstaina.Viimestään viikonloppun aikana viivojen täytyisi näkyä, jos on plussa tullakseen..odottaminen on = :poop:
Joo odottaminen on kyl raastavaa, mut yritän ottaa mahdollisimman rennosti :) lauantaina ois illanistujaiset, joten jos nyt ei kahta viivaa tule niin voi lähteä vähä pyörähtää kattelee vanhoja kavereita :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
Tuun tähänkin ketjuun ihmettelemään viivojani... tuleeko teille mieleen mitä voisi olla?

Kuvassa siis ylhäältä alas ovistestit kp 8,9,9,10,11 ja niiden alla raskaustestit kp 11 ja 12. Jotain oon itse näkevinäni myös r-testeissä mut mitä lie? Outo ajoitus ainakin. Voisko näyttää oviksen?
katso liitettä 1259
Positiiviseltahan nuo raskaustestit näyttää
Suosittelen tekemään digitestin niin saat varmuuden
Ja menkathan voi tulla joillain ihan normaalin iloisena vaikka olisi raskaana
 
Tuun tähänkin ketjuun ihmettelemään viivojani... tuleeko teille mieleen mitä voisi olla?

Kuvassa siis ylhäältä alas ovistestit kp 8,9,9,10,11 ja niiden alla raskaustestit kp 11 ja 12. Jotain oon itse näkevinäni myös r-testeissä mut mitä lie? Outo ajoitus ainakin. Voisko näyttää oviksen?
katso liitettä 1259
Heips! Minulla on pari kertaa rtesti haamuillut oviksen aikaan. Mutta jos on oviksesta lähtöisin hormonit niin viiva ei vahvene ja häviää kyllä oviksen tapahduttua. :)
 
Mulla nyt kp 9 ja aloittelee ovistestit loppuviikosta ja kp 15 terolutit. Viime kierrossa ovis kp 24-25 ja menkat kp 34 eli aika lyhyt luteaali. Sitä edellinen kierto 40 päivää ja ovista en bongannut. Uusi testirundi siis alkakoon Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä jännittäjille❤
 
Raivostuttavaa. Täytyy jatkuvasti hypätä vessassa, kun tulee tunne, että jotain lorahti ja on varma, että menkat alko, mut eipäs sit ollukkaa. Alavatsalla samanlaiset kivut ku viimeks teininä menkkojen aikaan ja selkä on niin kipee, ettei tahdo löytyä sopivaa asentoo ja äkkinäiset liikkeet tekee viä kipeempää. Kp 36/19-37 ja dpo 15.
 
Kp10 ja vuoto loppui eilen ja nyt ovistestissä viiva näyttää hyvältä sen suhteen että ovulaatio taitaa olla tulossa ! Jihuu, kunpa pääsis heti takas yrittää eikä kierto veny. Kamala lenssu vaan puskenu päälle ja ihan sumussa koko pää :(

Tsemppiä piinalijoille :love:
 
Okei, nyt mä alan oikeasti toivoa...
Ylin raskaustesti eilisiltana, keskimmäinen hailura tänä aamuna ja alin ja ovistesti just äsken (kuvassa about 5 min tekemisestä).
20161025_182624.jpg

Te joilla raskaustesti on haamuillut ovisaikaan niin kuinka kauan sitä kesti? Voi kun olis nyt kuitenkin jotain muuta eli sitä itseään!
 
Okei, nyt mä alan oikeasti toivoa...
Ylin raskaustesti eilisiltana, keskimmäinen hailura tänä aamuna ja alin ja ovistesti just äsken (kuvassa about 5 min tekemisestä).
katso liitettä 1260

Te joilla raskaustesti on haamuillut ovisaikaan niin kuinka kauan sitä kesti? Voi kun olis nyt kuitenkin jotain muuta eli sitä itseään!
Tämä on kyllä jo selkeä plussa ei enää haamu <3
Oviksen aikaan taitaa ennemmin tulla aika selkeä viivanpaikka näkyviin, siis selkeä väritön/harmaa viiva
 
  • Tykkää
Reactions: Sokeripala
Okei, nyt mä alan oikeasti toivoa...
Ylin raskaustesti eilisiltana, keskimmäinen hailura tänä aamuna ja alin ja ovistesti just äsken (kuvassa about 5 min tekemisestä).
katso liitettä 1260

Te joilla raskaustesti on haamuillut ovisaikaan niin kuinka kauan sitä kesti? Voi kun olis nyt kuitenkin jotain muuta eli sitä itseään!
Mä sain siis vaan yhteen testiin hailukan viivan oviksen aikaan eli vain lh huipun aikana..:) toi näyttäis nyt siltä et raskaana oot..
 
  • Tykkää
Reactions: Sokeripala
Mikä kp sulla on sokeripala? Mustakin näyttää ihan ihkaoikealta plussalta ❤
No siinäpä se kun mulla ois tänään vasta kp 12! Ja menkkojen alkamisaamuna tein selkeän negatestin (tosin niitä Sofin ei-niin-herkkiä liuskoja). Oon nyt aika ihmeissäni mistä tää ois tullut. Ois voinut olla valemenkat tai ehkä ovis ihan kierron alussa? Kai ne on molemmat mahdollisia vaikkei ikinä oo sattunut omalle kohdalle.

Ja kyllä mä varmaan huomenna haen sen digin ja teen viimeistään parin päivän sisään jollei nuo viivat sitä ennen haalistu. Mulla on digiin jotenkin taikauskoinen asenne, viivyttelen sen tekemistä vaikka noita liuskoja teen koko ajan :ninja:
 
Hmm okei, no hieman ihmeellistä juu (n) kuulostaahan ne valemenkat vähän urbaanilta legendalta mut kuitenkin se on oikeesti ihan mahdollista. Mulla ei oo ovistikuista koskaan ollut mitään muuta kokemusta kun et viivan siihen sain vaan kun ed kerran olin plussannut r-testin niin sain kaks viivaa myös ovistikkuun, mut en koskaan niillä bongannu ovista :ROFLMAO: munki pitäis vissii uskaltaa taas testailla kun edellinen nega oli kp 35/32-34(?). Nyt menossa jo jotain kp 40. En vaan uskalla enkä usko että raskaana ees oisin. Eikä tietysti menkkojakaan näy mut luulen et stressi pitää ne poissa kuten ennenkin. Oon kirjotellut tuolla toiveissa toinen lapsi ja samalla lueskellut tätä ketjua...
 
No siinäpä se kun mulla ois tänään vasta kp 12! Ja menkkojen alkamisaamuna tein selkeän negatestin (tosin niitä Sofin ei-niin-herkkiä liuskoja). Oon nyt aika ihmeissäni mistä tää ois tullut. Ois voinut olla valemenkat tai ehkä ovis ihan kierron alussa? Kai ne on molemmat mahdollisia vaikkei ikinä oo sattunut omalle kohdalle.

Ja kyllä mä varmaan huomenna haen sen digin ja teen viimeistään parin päivän sisään jollei nuo viivat sitä ennen haalistu. Mulla on digiin jotenkin taikauskoinen asenne, viivyttelen sen tekemistä vaikka noita liuskoja teen koko ajan :ninja:
oon lukenut sivusta tätä keskustelua ja sun tilannetta niin pakko kommentoida et noi one stepit on ihan susia koko testit eli en luottas niihin ollenkaan..monet haukkunu niitä.. pc:n testitkin näyttää aiemmin toista viivaa vaikka one steppien pitäis olla herkempiä.. mun mielestä saatat hyvinkin olla raskaana (y) onko vuoto ollu ihan normi menkkavuotoa? luulisin et raskaus ois alkanut jo edellisestä kierrosta kun aika epätodennäköistä et ovis ois kierron alussa..ja testin ei pitäis vielä edes näyttää plussaa..
 

Yhteistyössä