Mulla kaksi tyttöä ja kummanki raskauden kohdalla ensimmäiset 3kk ollu yhtä oksentamista ja pahaa oloa äitee taas sanonu ettei hänellä oo missäkään raskaudessa pahemmi ollu pahoinvointia ollenkaa, joten kai tuo aika yksilökohtaista on?
Mulla lorahteli oviksen jälkeen nii pitkää kun tein plussa testin ja kyllä senki jälkeen ja muissa kierroissa ei oo kyl lorahellu..Mistä johtuu jatkuva v vuoto? Ihan ärsyttää kun koko ajan saa housuissa olla suoja kun sitä holahtelee ja on housut märkinä.. Ff mukaan mulla olis ollut ovis 6.2 (kiitos siitä vinkistä kun teistä joku siitäkin puhui )
Ei mulla oo tälle lorahdellu ikinä ei edes oviksen aikaa. Oletetun oviksen jälkee alkanu tää lorahtelu. Saas nähdä kuinka käyMulla lorahteli oviksen jälkeen nii pitkää kun tein plussa testin ja kyllä senki jälkeen ja muissa kierroissa ei oo kyl lorahellu..
Pitäisse siitä dpo10:stä sitten pitäiskö kanssa ihan kahelia
onneks meit on muitakinPitäis
Ylemmässä olen näkevinäni haamua
Täs ne pari mis näky tosi haalea haamu..näkeekö muut mitään?
Mäkin näen ylemmässä jotain haamua <3
Kyl siinä näkyy haalea haamu Aamulla uutta kehiin!No niin hullua yllytitte (enhän mä muuten ois tietenkään vielä testannut ) Ovistestejä ei enää oo eli tässä semmonen vauvalan herkkä. Ihan plankko oli kunnes kuivui eli antaa sittenkin viivanpaikkaa. En tiedä näkyykö aijaan kuvassa, mutta livenä oikein hyvinkin. Olipas tass typerää, herättää vaan turhia toiveita
http://aijaa.com/kvaIOn
Nyt luistin mun ja Marianin sopimuksesta, vaikka loppuviikkohan se on tämäkin
Niin siis viikostahan ei ollut puhetta.. Uutta testiä vaan seuraavina päivinä toivotaan että kohta selkeä viiva mitä ihmetellään!No niin hullua yllytitte (enhän mä muuten ois tietenkään vielä testannut ) Ovistestejä ei enää oo eli tässä semmonen vauvalan herkkä. Ihan plankko oli kunnes kuivui eli antaa sittenkin viivanpaikkaa. En tiedä näkyykö aijaan kuvassa, mutta livenä oikein hyvinkin. Olipas tass typerää, herättää vaan turhia toiveita
http://aijaa.com/kvaIOn
Nyt luistin mun ja Marianin sopimuksesta, vaikka loppuviikkohan se on tämäkin
näin toivomme. Kaikille mielellään. Voin kyllä osallistua myös sovittuun keskiviikon testaukseenNiin siis viikostahan ei ollut puhetta.. Uutta testiä vaan seuraavina päivinä toivotaan että kohta selkeä viiva mitä ihmetellään!