melkein samoissa mennään, täällä dpo 3 ja ihan samat mietteet. Milloin voisi testataKp 23 dpo 2. Voi tätä odottamisen tuskaa .. Milloin noi herkät saattaisi alkaa näyttämään jotain?
melkein samoissa mennään, täällä dpo 3 ja ihan samat mietteet. Milloin voisi testataKp 23 dpo 2. Voi tätä odottamisen tuskaa .. Milloin noi herkät saattaisi alkaa näyttämään jotain?
Voidaan jännätä yhdessä mikä päivä aloitetaan?melkein samoissa mennään, täällä dpo 3 ja ihan samat mietteet. Milloin voisi testata
Tääl kans dpo2 menos ja testit hain jo valmiiks vessaamelkein samoissa mennään, täällä dpo 3 ja ihan samat mietteet. Milloin voisi testata
mulla on ainakin niitä testejä niin paljon, että voi aloittaa jo hyvissä ajoinVoidaan jännätä yhdessä mikä päivä aloitetaan?
Tai keskiviikko .. I'm on it! Piupula kanssa!!ja lopuksi kai lasketaan jo esim torstai
aattelin jos kestäisin täl kertaa dpo10 astiTai keskiviikko .. I'm on it! Piupula kanssa!!
ihailtavaa päättäväisyyttäaattelin jos kestäisin täl kertaa dpo10 asti
Sarriina, pct antaa viivanpaikkaa kyllä. Toisille antaa mutta toisille ei, henk.koht miä saan aina niihin semmosen loppujen lopuksi.
http://aijaa.com/TNSZOi
http://aijaa.com/mjfhGS
Tässä nyt aamun pc, testiajalla.
Livenä se näyttää sille että siinä viiva on, tosin väritön viivanpaikka taitaa vaan olla. Menkkojen pitäis alkaa öö.. keskiviikkona. Tänään on kp26.Mä en ole koskaan saanut PC tikkuun mitään oikeaa viivaa ilman raskautta. Juu, olen niitä "harmaita, katso kieroon lampun alla"-viivoja mut en sellaista joka näkyy yhdellä vilkaisulla.
Nyt sain vaan syykin selvis. Mulla olikin LH piikki vasta nyt. PC on herkkä, reagoi tän sivun ja muutaman lukemani blogln mukaan alle 10 pitoisuuksikn selkeästi viivalla. Saloin ovis+ aikana. Voisko olla sit et toisillahan LH nousee uudelleen loppukiertoon tai esim PCOssa on usein koko ajan koholla. Et sit ku testaa ennen menkkoja niin PC r. testi antaa haalun viivan.
Esimerkiksi apteekin oma pysyi negana.
Tänä aamuna PC on vitivalkoinem ja ovistikku haalu. Eli mun viivat johtui sit kuitenki LH noususta. Pöh
Empuska mille livenä näyttää? Milloin sun menkat pitäisi alkaa? Ihanku jotain! ?
No niin minustaki! :/Kyllä siinä jotain näkyy mutta harmaalta näyttää
Kyllä miä uskon että tämä kierto alkaa olla taputeltu, mutta edelleen hyvin tyytyväinen siihen kunnon ovikseen! Joten tästä on hyvä jatkaa eteenpäin, koska nyt tällä 2xletro päivässä-systeemillä näyttää tulevan tulosta. Ja näillähän me jatketaan joku puoli vuotta eteenpäin, sitten on taas uudet kuviot jos raskaus ei ala. Huomenna lääkäri soittaa mulleNo höh..empuska. Musta toi näyttäisi lupaavalle etenkin ku menkkoihin on vielä ainakin 3pv.. Mulla on hyvä kutina
Mä en nyt sit tiedä alkoko mun dpot alusta. Enkä tiedä mistä sen laskee. Tummin viiva o.tikus oli sillo toissapv jollon tosin tuli sitä valkovuotoakin. Voisko olla nyt leikisti sit dpo 1. Lämmöt tuntuu olevan taas koholla mut sitä ne on ollu on off koko kierroksen En tiedä jaksaako alkaa edes kyttäämään. Luteaali ei kuitenkaan kanna ku sen max 7pv, sanokaa mun sanoneen
Limakalvo oli kuulemma hyvä, muuta ei gyne sanonut. katellaan^totta! Oliks sun limis missä kuosissa sillo ultrassa? Kyllähän toi tieto et ovis on hyvä ja se tapahtuu on tosi lupaava jatkon kannalta !! Jokainen tsäänssi on uusi mahdollisuus
Mut katellaan ny vielä tää loppuun !