Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täälläkään ei mitään raskauteen viittaavaa,eikä kyllä menkkojakaan. Raskauteen en enää usko, aamulla kuitenkin testin uitin ja yksinään vessassa nauroin kun siinä testiviivan kohdalla oli vain valkoinen viiva. Ilmeisesti se oli viallinen kun se päällysmuovi ei ollu siinä kohtaa testiä vasten vaan oli semmonen ilma kupla. Aattelin että testitkin kyllästäny tähän hommaan ja ilmaisevat selvästi etten ole raskaana.:D
Mietin et voiki olla myöhäinen ovis ja se näkyä noissa testeissä hentona viivava? Ovistestejä mulla ei oo ollu niin se jääny testaamatta. Edellisessäkin kierrossa näkyi haamuja ennen menkkoja ja pari päivää ennen kun menkat alko viivat hävis.
Mun kroppaa ja hormooneja ei selvästi oo suunnteltu himotestaajalle.:cry:
 
Kairan..höh..oireet ei tosin taida Aina paljoa kiertoa vaikka kyllähän sitä ainakin itse olen aina "tiennyt " silleen ennen testiä mitä luultavasti tuleman pitää. Mut jospa kuitenkin!

Empuska :( mä olin susta kyllä aika varma. No, eihän peli vielä oo menetetty ;)

Omanapa on oviksen jälkeinen. Olispa nää olot ollu sillo viime viikolla tai jokunen pv sitten, olis vaikka saattanu innostua :ROFLMAO:

Oliks se täälkä ku joku kyseli et miks r.testi haalenee ja ovistikku tummui? Mulla kävi tälleen ja mulla siis olikin ovis näin kp25 korvilla. PC antoi ihan selkeän viivan.
 
Voi ei Kairan ja Empuska...:unsure: Täälä mennään samoilla linjoilla eli nega tuli ja ovistestinkin viiva vähän himmentynyt eli en tiedä kans et mitä ne perjantain haileet haamut oli...ehkä oli myöhänen ovis tai sit vaan kroppa täysin sekaisin..Mulla ei oo kyl ehtiny oleen kun yhdet menkat nuorimmaisen jälkeen joka nyt kohta täyttää 11kk..
 
aamulla pärähti niin komia ovisplussa että! Jostain syystä en saa aijaasta ladattua kuvaa:unsure:
Piti laittaa miehelle viesti että on kotona valmiina kun pääsen töistä:LOL: ja sama parina seuraavana päivänä...
Olikos se nyt niin että ylihuomenna keskiviikkona on dpo1,jos tänään on testiin tullut plussa? Vielä ehkä hiukan hakusessa mistä tuo dpo:n lasku alkaa.
Perjantaina pitäis lähtä viikoksi reissuun,hetken jo mietin että pitäiskö ottaa testejä mukaan mutta ehkä se on liian aikasta siellä testailla...:cautious::whistle:

Ihanaa alkanutta viikkoa!
 
aamulla pärähti niin komia ovisplussa että! Jostain syystä en saa aijaasta ladattua kuvaa:unsure:
Piti laittaa miehelle viesti että on kotona valmiina kun pääsen töistä:LOL: ja sama parina seuraavana päivänä...
Olikos se nyt niin että ylihuomenna keskiviikkona on dpo1,jos tänään on testiin tullut plussa? Vielä ehkä hiukan hakusessa mistä tuo dpo:n lasku alkaa.
Perjantaina pitäis lähtä viikoksi reissuun,hetken jo mietin että pitäiskö ottaa testejä mukaan mutta ehkä se on liian aikasta siellä testailla...:cautious::whistle:

Ihanaa alkanutta viikkoa!
onnea ovisplussasta! Hetki sitten itse pähkäilin kanssa noita dpo:ita ja joo niin se menee, että tänään sulla siis dpo-1 ja huomenna 0.
pahoittelut negoista Empuska ja Kairan. Niin kauan, kun ei menkkoja näy on toivoa <3
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
En testannut aamulla, joku pieni järjenhiven sanoi sen olevan turhaa :ROFLMAO: eihän siellä mitään vielä voi mitenkään näkyä! Saa nähdä pysyykö järki päässä koko päivän.
Lämmöille tapahtui jotain merkillistä aamulla. Laski 36,4:n. Viime kierto oli eka, kun mittasin eli kovin suurta otantaa ei ole, mutta viimeksi pysyi siellä 37 huitteilla menkkoihin asti. Ja nythän vasta toiveet heräsikin. Voisiko olla se ns kiinnittymisdippi...

http://aijaa.com/Pxhmwz
 
Neuvoja kaivataan! Oon tonne toiveena vauva ketjuun tarinani ja muutakin kirjotellut, nyt aattelin, että ehkä tää ryhmä ois vähän osuvampi mulle, ku oon oikein Himotestaajien testaaja :)

Tosiaan pco taustalla ja viime kierrossa söin yhden terolut kuurin kierron tasoittamiseksi. Menkat alkoi 4.2. eli nyt on vasta kp 12. Nyt eletään ovulaation aikaa ja viivat onkin aika nopiasti lähtenyt vahvistumaan. Mulla on ollu jotenkin tosi etovaa oloa, esim. kahvi ei maistu enää juurikaan, lisäksi kovat munasarjakivut, mitä nyt yleensä ovulaation aikaan onkin. Noh koska viime vuoto oli niukahko, niin tänä aamuna sitten tyhmänä menin tekemään pregchek raskaustestin, ovulaatiotestin teen vasta illalla. Ja siihen tuli testiajalla haalea, mutta mun mielestä väriä omaava viiva, jonka näkee ilman että valoa vasten taiteilis, en tiiä näättekö teiän koneilla :D

http://aijaa.com/6KEVDQ

Että mitähän ihmettä tää nyt tarkottaa, voiko ovulaatio antaa tommosen virheellisen viivan? Lueskelin vähän, että muillakin ois ollu samoja ongelmia? Pc:t on aiemmin ollu tosi hyviä, ei oo näyttänyt mitään turhia viivoja. Ja torstaina pitäis taas alottaa Terolut kuuri. Tyhmä minä kun piti ees näin aikasin testata :(
Puhelimella en nähnyt viivaa, mutta koneella kyllä. Hassua kyllä. Jos sulla olisi alkanut raskaus jo viime kierrosta niin nyt olisi jo rv6? Luulisi siinä kohtaa jo näyttävän vahvempaa.
Olisko sun mahdollista soittaa vaikka neuvolaan tms ja pyytää varuiksi lähete verikokeeseen? Onko noista Teroluteista jotain haittaa raskauden aikana? Tai sitten haet apteekista cb viikkonäytöllisen.
 
Joku kysyi miksi testitikkuja uitetaan kauemmin astiassa olevaan pissaan kuin pissasuihkuun. Mä päättelisin sen sillai, että se tikku on kokonaan ylösalaisin, kun sitä dippaa astiaan ja siksi pidettävä kauemmin. Toinen vois olla, että pissasuihkussa se pissa suorastaan hyökkii voimalla sitä tikkua vasten ja kastuu nopeammin :) Haha, tuo viimeine ei taida ihan pitää paikkaansa, mutta pienenä kevennyksenä.

Ei kai sitä raskautta kannata alkaa testaamaan ennen dpo6. Kun ei kai kropassa tapahdu yhtään mitään siinä välissä, kun munasolu on hedelmöittynyt, jakautuu ja on matkalla kohti kohtua. Mutta itsehän varmaan uittelen kanssa testejä jo sunnuntaina, kun tänään on dpo0.

Nyt ei oo kyl ihan tuoretta talletusta tehty (lauantain aamupäivältä viimeisin), mutta eiköhän vielä tänään ehdi. Plussa oli ovistestissä eilen aamulla klo 9. En oo sen jälkeen testannu.
 
Tää aikoo aloittaa kohta dippailut raskaustesteillä vaikken ees tiiä oonko ovuloinu edes :LOL:
Mutta en mä malta enää odottaa..pakko..
Täytyy tehdä tili tonne aijaa:han niin saan sitten joskus kuvia myös tänne katseltavaks..mutta tuskin vielä on mitään mitä katsella, heti kun on niin saatte myös tulkita mun testejä :ninja:
Joo laita kuvia(y)
En mä oo mitään tiliä aijaahan luonut, aina vaa ladannu kuvan ja kopsannu linkin tänne. En ees tienny mistään tilistä(n)
 
Mä oon tilannu raskauskeijusta, on halpoja ja ainakin mulla toimivia. Kun on alkanu vahvistuu teen useamman kerran päivässä eikä oo päässy ovis huippu silloin livahtaa ohi ja antanu aina selkeästi tummemman testiviivan verrattuna kontrolliin.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Terve vaan. Kirjoittelen tuolla kolmekymppisten yrittäjien ketjussa mutta tätäkin tulee luettua. Piti vain tulla huomauttamaan, että käsittääkseni One Stepien kuuluukin näyttää viivaa jotakuinkin aina - plussa eli LH-huippu se on vain silloin kun viiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Tilasin just itselleni ekan paketin ovistestejä, kun olen todennut oviksen muuten vaikeaksi bongata.
 

Yhteistyössä