Ei näy mitään ainakaan mun ruudulla
onnea ovisplussasta! Hetki sitten itse pähkäilin kanssa noita dpo:ita ja joo niin se menee, että tänään sulla siis dpo-1 ja huomenna 0.aamulla pärähti niin komia ovisplussa että! Jostain syystä en saa aijaasta ladattua kuvaa
Piti laittaa miehelle viesti että on kotona valmiina kun pääsen töistä ja sama parina seuraavana päivänä...
Olikos se nyt niin että ylihuomenna keskiviikkona on dpo1,jos tänään on testiin tullut plussa? Vielä ehkä hiukan hakusessa mistä tuo dpo:n lasku alkaa.
Perjantaina pitäis lähtä viikoksi reissuun,hetken jo mietin että pitäiskö ottaa testejä mukaan mutta ehkä se on liian aikasta siellä testailla...
Ihanaa alkanutta viikkoa!
Puhelimella en nähnyt viivaa, mutta koneella kyllä. Hassua kyllä. Jos sulla olisi alkanut raskaus jo viime kierrosta niin nyt olisi jo rv6? Luulisi siinä kohtaa jo näyttävän vahvempaa.Neuvoja kaivataan! Oon tonne toiveena vauva ketjuun tarinani ja muutakin kirjotellut, nyt aattelin, että ehkä tää ryhmä ois vähän osuvampi mulle, ku oon oikein Himotestaajien testaaja
Tosiaan pco taustalla ja viime kierrossa söin yhden terolut kuurin kierron tasoittamiseksi. Menkat alkoi 4.2. eli nyt on vasta kp 12. Nyt eletään ovulaation aikaa ja viivat onkin aika nopiasti lähtenyt vahvistumaan. Mulla on ollu jotenkin tosi etovaa oloa, esim. kahvi ei maistu enää juurikaan, lisäksi kovat munasarjakivut, mitä nyt yleensä ovulaation aikaan onkin. Noh koska viime vuoto oli niukahko, niin tänä aamuna sitten tyhmänä menin tekemään pregchek raskaustestin, ovulaatiotestin teen vasta illalla. Ja siihen tuli testiajalla haalea, mutta mun mielestä väriä omaava viiva, jonka näkee ilman että valoa vasten taiteilis, en tiiä näättekö teiän koneilla
http://aijaa.com/6KEVDQ
Että mitähän ihmettä tää nyt tarkottaa, voiko ovulaatio antaa tommosen virheellisen viivan? Lueskelin vähän, että muillakin ois ollu samoja ongelmia? Pc:t on aiemmin ollu tosi hyviä, ei oo näyttänyt mitään turhia viivoja. Ja torstaina pitäis taas alottaa Terolut kuuri. Tyhmä minä kun piti ees näin aikasin testata
Joo laita kuviaTää aikoo aloittaa kohta dippailut raskaustesteillä vaikken ees tiiä oonko ovuloinu edes
Mutta en mä malta enää odottaa..pakko..
Täytyy tehdä tili tonne aijaa:han niin saan sitten joskus kuvia myös tänne katseltavaks..mutta tuskin vielä on mitään mitä katsella, heti kun on niin saatte myös tulkita mun testejä
Mulla on käytössä samanlaiset ovistestit kun sulla ja noi on kyl mullakin toiminut todella hyvin selkeästi, ei jätä pohdiskeluille tilaa niin kuin tosta sunkin testistä kyllä näkeePerun edellisen oman navan Testasin juuri niin selkeen ovisplussan kuin vaan olla ja voi Ei tarvi arvuutella, jei!
http://aijaa.com/dG9xCl
Ja jommottelut aikamoiset
Mä luulin että pitää tehdä tili, en oo ees tutustunu vielä..mutta kun kaikkiin paikkoihin pitää aina rekisteröityä ja tehdä tili niin automaattisesti luulin että myös sinnekin mun mokaJoo laita kuvia
En mä oo mitään tiliä aijaahan luonut, aina vaa ladannu kuvan ja kopsannu linkin tänne. En ees tienny mistään tilistä
Mitä ovistestejä nuo on ja mistä ostettu? Mulla oli niitä sofin one step tjsp ja ne anto koko ajan jotain viivaa, välillä tummeni ja sitten haaleni jne.Mulla on käytössä samanlaiset ovistestit kun sulla ja noi on kyl mullakin toiminut todella hyvin selkeästi, ei jätä pohdiskeluille tilaa niin kuin tosta sunkin testistä kyllä näkee
Hei, voisiko joku sanoa mielipiteensä ekasta testistä? En tiedä tarkkaa menkkojen alkamispäivää, mutta niiden pitäisi alkaa 2-4 päivän sisällä. Eli tämä testi on liian aikaisin tehty koska pelottaa. Teen myöhemmin uuden mutta... ?
http://aijaa.com/yL7U6U