Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joku kysyi miksi testitikkuja uitetaan kauemmin astiassa olevaan pissaan kuin pissasuihkuun. Mä päättelisin sen sillai, että se tikku on kokonaan ylösalaisin, kun sitä dippaa astiaan ja siksi pidettävä kauemmin. Toinen vois olla, että pissasuihkussa se pissa suorastaan hyökkii voimalla sitä tikkua vasten ja kastuu nopeammin :) Haha, tuo viimeine ei taida ihan pitää paikkaansa, mutta pienenä kevennyksenä.
Hmm tuo ylösalaisin juttu kävis järkeen.
 
Terve vaan. Kirjoittelen tuolla kolmekymppisten yrittäjien ketjussa mutta tätäkin tulee luettua. Piti vain tulla huomauttamaan, että käsittääkseni One Stepien kuuluukin näyttää viivaa jotakuinkin aina - plussa eli LH-huippu se on vain silloin kun viiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Tilasin just itselleni ekan paketin ovistestejä, kun olen todennut oviksen muuten vaikeaksi bongata.
Juu näinhän se on mutta mulle ne ei antanut missään vaiheessa vahvaa viivaa vaikka toisella testille tuli selvä plussa.
 
Onko Prisma lopettanut Pc ovistestien myynnit? Ei ole ees hyllypaikkaa enää ja parissa eri käynyt.
Ainakin täällä päin prismassa raskaustestit on vaihtaneet paikkaa. En muista nyt mitä muuta samalla hyllyllä oli, mutta ei löydy enää luontaistuotehyllyltä.

Oho, kysyitkin ovistesteistä.. Näköjään vähän väsymys painaa. :ROFLMAO: Sitten en osaa sanoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli ja Darni73
Mitä luulette, te piinailijat ja oman kehon jokaista merkkiä seuraavat ;)

Yleensä ovulaationi on ollut hyvin tarkkaan kp 15 nurkilla ja havaittavissa selvät ovulaatiolimat useana (tyypillisesti kolmena) päivänä.

Tässä kierrossa menkkojen tiputtelu loppui kp 7. Sen jälkeen tuli yllätyksekseni jo kp 10 selvät ovislimat, ajattelin että onpa aikaisin vaikka luulin niiden jatkuvan, mutta ne alkoivat ja ja loppuivat yhtä nopeasti. Eli ovislimoja tuli vain kp 10. Sen jälkeen ei ole tullut valkovuotoa oikeastaan yhtään? Ja huomenna on jo kp 20. Kierrot viime keskenmenon jälkeen ovat olleet 31 ja 27.

Että eletäänkö tässä nyt sitten jo melko korkeita dpo:ita ja pitäisikö tässä nyt jo pikkuhiljaa ruveta odottelemaan menkkoja, vai kuinka? Vaikka kiertopäiviä on vasta 19...
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Minä hyppään mukaan.
Olen suurperheenäiti ja melkein luulin että perhe on valmis. Mutta niin se vielä hiipi vauvakuume ja mies on heti mukana. Kuopus on 13kk ja imetän edelleen aamuöisin, imettäisin enemmänkin mutta taapero puree. Yhdet kuukautiset on ollu joulukuun lopussa... Joten katsotaan mitä tapahtuu ja koska, vai ei mitään...
 
Ninas, hienoa :) (tässä kohtaa voinee näin sanoa )

Kevättähti. Onko muut olot sen mukaisia et ovis plis ollu? Itsellä tuli viime kevään plussakierrossa selkeää limaa kp9, ja kp12 ja silloi tikkukin oli suht tumma. Kuitenkin ovisplus oli vasta kp21 eikä sillo tullu mitään selkeitä limoja. Raskaaks tulin. Et ne ei aina mee nii selkeästi vaikka toki varmaan olen tietyllä tapaa sellanen epäselvyys muutenki ;) tsemppejä! !

Äiti xX, tervetuloa :)! Montako lasta sulla on? Ihana, mäkin haaveilin aikanaan, mutta itse olen onnistunut saamaan kaksi elävää lasta maailmaan. Olishan se pieni elämän hyörinä ollu ihanaa :)!

Testejä! ??
 
Nyt sinnittelen testien kans sen 5pv :D tänään dpo5 menossa ja kaks pv närästäny jo iha törkeesti, ihme nippailuja alavatsalla, rinnat kipeenä ja turvoksissa. Ainoa asoa mikä hieman nostaa fiilistä mahdollisesta raskautumisesta on painon lasku :D mul varmoja raskautumismerkkejä kahen ekan kans on ollu oviksen jälkee 3kg painon pudotus (ilman sen isompaa ponnistelua sen suhteen), aamu kahvi tökkii ja etikkaiset tuotteet polttaa suuta. Mutta kyllä mä sen 5pv yritän jaksaa :D tai väh dpo8 päivään :p
 
Mitäs täällä tapahtuu?? Onko kaikilla testitön aamu kun ei oo kuvia?
Tammis mikäs kp dpo sulla nyt on ku eikös tää kierto sulla oo jotenkin ollu outo/sekava vai oonko mä vaan sekasin ite :confused: olisko sulla testailun aika? Selviäis varmaa aikaisemmista kirjotuksista jos jaksaisin selailla taaksepäin:oops:
 
Darni. Kiitos kysymästä :) jos se ihme viiva raskaustestissä ja ne tummat ovistikut yms oli ovis ni nyt lienee joku dpo3 menossa. Veikkaan aikaisempien kokemusten perusteella että ei paljon tarvitse testailla, menkat tulee aika varmana dpo7 tienoilla.
Olot on perus keltarauhasen aikaansaamaa, palelua ja hajuaistia ja itkua ja närästystä ja ruoan tökkimistä. Pitihän se ovistikku toki uittaa ku ei muuta tekemistä oo :ROFLMAO::cool: ihan vitivalkea tikku sieltä paljastui :LOL:
 
Kevättähti. Onko muut olot sen mukaisia et ovis plis ollu? Itsellä tuli viime kevään plussakierrossa selkeää limaa kp9, ja kp12 ja silloi tikkukin oli suht tumma. Kuitenkin ovisplus oli vasta kp21 eikä sillo tullu mitään selkeitä limoja. Raskaaks tulin. Et ne ei aina mee nii selkeästi vaikka toki varmaan olen tietyllä tapaa sellanen epäselvyys muutenki ;) tsemppejä!
No mun on ollut tosi vaikea tulkita noita ovismerkkejä muulla keinoin nyt... Keskenmenojen jälkeen on muutenkin välillä ollut ihme vihlaisuja ja tuntemuksia.

Yksi lyhyt voimakas vihlaisu oli sunnuntaina kp 11, sen jälkeen aika hiljaista. Tissitkin ovat pysyneet aikalailla jatkuvasti arempina keskenmenojen jälkeen, kun aiemmin huomasin niistä aina ovulaation olleen, joten niistäkään en nyt osaa sanoa varmaksi...

Lämpöjä en ole mittaillut ennen tätä aamua - oli 37, joten veikkaisin ovulaation jo olleen. Mutta se nyt ei kerro että milloin se ovulaatio olisi ollut :)
 
Kevättähti. Mulla sama vika. Vielä viime keväänä (vaikka raskauduin toka kierrosta imetyksen jälkeen ) kierto oli ihan selkeä. Nyt esm tää kierto ollu just tollanen kumma. Nännit kipeät koko kierron silleen ku yleensä vasta oviksen jälkeen ja lämmötkin on off koholla ihan koko ajan :( ärsyttää. Toivottavasti sulla nyt ollu ihan kunnon ovis :)
 
Mä sain jälleen niinkun aina sen viivanpaikan pc liuskaan. Tiedän ettei merkkaa mitään, kun saan sen aina kyseiseen testiin (n)
Mamin testiin ei tullut mitään, onkohan noi pc:t muuttunu jotenkin viime aikoina? ainakin näyttäis ehkä liuskat hieman leveämmiltä kuin ennen ja antaa selkeempää viivanpaikkaa..en tykkää enää yhtään..en oo vähään aikaan niillä testannut nimittäin. Oli ulkonäkö paketissakin muuttunu.. miksi kaikki hyvä aina muuttuu :(
 
Kevättähti. Mulla sama vika. Vielä viime keväänä (vaikka raskauduin toka kierrosta imetyksen jälkeen ) kierto oli ihan selkeä. Nyt esm tää kierto ollu just tollanen kumma. Nännit kipeät koko kierron silleen ku yleensä vasta oviksen jälkeen ja lämmötkin on off koholla ihan koko ajan :( ärsyttää. Toivottavasti sulla nyt ollu ihan kunnon ovis :)
Peukkuja sulle, ärsyttävää tuollainen etenkin jos on tottunut säännölliseen ja helposti tulkittavaan kiertoon.

Sinänsä mulla ei edes vielä "tarvitsisi" olla kunnon ovista. Tarkoitus oli oikeastaan pitää yritys tauolla ainakin huhtikuuhun, jotta saisimme vähän taukoa näistä raskausajatuksista kaikkien vastoinkäymisten jälkeen :)

Mutta tässä kierrossa ollaankin oltu ilman ehkäisyä yöllä kp7-8. Ajateltiin, että olisi vielä suht turvallista, mutta jos ovis onkin ollut jo kp 10 tienoilla niin eipä ole. Ja sitten taas viikkoa myöhemmin kp 13, koska oltiin reissussa ja kumit unohtuneet, eikä jaksettu välittää... Joten nyt kun raskautumisen mahdollisuus on olemassa en kuitenkaan malta olla miettimättä näitä :D
 

Yhteistyössä