Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä ovis oli ja meni,sitä jäin miettimään että ovistesti näytti ma ja ti aamuna molempina plussaa,onko normaalia? Että mikähän dpo sitten esim huomenna mahtaa olla.(n)Nyt jännittää että riittääkö la aamun ja eilis illan peitonheiluttelut,ja jos tänään vielä heiluttelisi jos jaksaa.. Olin sen verran näppärä että heräsin tänään klo 5 ja ajoin töihin ihan vaan todetakseni että mulla on tänään iltavuoro:LOL:(y) no nyt on aikaa siivota ja pakkailla .
Piinapäivät edessä,mutta onneksi ollaan reissussa niin on muuta ajateltavaa ja tekemistä ja pystyy malttamaan testauksen ensi viikon lauantaihin:)ehkä:whistle:

Tuossa vielä yksi kuva tikuista
http://aijaa.com/9294tB
 
  • Tykkää
Reactions: Välli ja Mariani
Minmar. Kyllähän 2pv o.plussa on ihan normaalia. Etenkin kun PC ovistikut on aika herkkiä reagoimaan. :) Tsemppiä! Toivottavasti heiluttelut riitää.

Siitäkin sen voi vähän päätellä että kokeilee kohdunnapukkaa. Oviksen aikaan ja vähän ennen se aukeaa ja on pehmeä ja korkealla tuolla emättimen pohjalla. Heti ku otolliset hetket on mennyt se tavallaan kovettuu ja saattaa laskeutua ja menee kiinni. Sitten simpat ei välttämättä enää pääse perille samalleen tai vaikka pääsis nii munasolua ei välttämättä ehdi enää hedelmöittää (y)

Tsemppiä Mariani! Vielä on liian aikanen plussaan ja noi "herkät" tikut tuntuu näyttävän plussat muutenkin myöhemmin ku ei herkät :ROFLMAO:

Meillä oli taas vähä riita miehen kans. Tai lähinnä mä suutuin kun mun seksialoitteet torpattiin taas kolmatta päivää. Mielenosoituksena luin puhelinta kirkkaalla valolla sängyssä puoliääneen. Ja toinen ärsyyntyi :unsure: Mua välillä ketuttaa kun aina sanotaan että akat ei halua mitään mut meillä se on usein toisinpäin :cautious:
 
Mulla tuli su-aamuna klo 9 ja ma päivällä klo 14 hymynaamat digiin. Tein samalla rfsu:n liuskat ja nekin plussia. Ohjeissa lukisi, että ovista laskeskeltais siitä ekasta plussasta ja se olis n. 24-36h siitä. Vai miten toi ny menee.

Mä luulen, että mun ovis oli kipujen perusteella maanantaina klo 8 aikaan.
 
Minmar. Kyllähän 2pv o.plussa on ihan normaalia. Etenkin kun PC ovistikut on aika herkkiä reagoimaan. :) Tsemppiä! Toivottavasti heiluttelut riitää.

Siitäkin sen voi vähän päätellä että kokeilee kohdunnapukkaa. Oviksen aikaan ja vähän ennen se aukeaa ja on pehmeä ja korkealla tuolla emättimen pohjalla. Heti ku otolliset hetket on mennyt se tavallaan kovettuu ja saattaa laskeutua ja menee kiinni. Sitten simpat ei välttämättä enää pääse perille samalleen tai vaikka pääsis nii munasolua ei välttämättä ehdi enää hedelmöittää (y)

Tsemppiä Mariani! Vielä on liian aikanen plussaan ja noi "herkät" tikut tuntuu näyttävän plussat muutenkin myöhemmin ku ei herkät :ROFLMAO:

Meillä oli taas vähä riita miehen kans. Tai lähinnä mä suutuin kun mun seksialoitteet torpattiin taas kolmatta päivää. Mielenosoituksena luin puhelinta kirkkaalla valolla sängyssä puoliääneen. Ja toinen ärsyyntyi :unsure: Mua välillä ketuttaa kun aina sanotaan että akat ei halua mitään mut meillä se on usein toisinpäin :cautious:
Jaksuja. Tiedän tunteen.. joskus on niitä kausia, mutta kai se on ihan luonnollista.

Totta, aikaista vielä :) jotenki niin hölmön varma olo vaan, että kohta varmasti tiputaan korkealta ja kovaa :whistle::p
 
Helmi
ei kannata luottaa mihkään tuntimääriin. On olemassa ihan käppyröitä ja tutkimuksia siitä että päivä ennen o.plussaa ja plussapäivä ovat niitä millo lapsi saa todennäköidemmin alkunsa. Mulla ainaki o.plussana on se napukka oikeassa asennossa ja menee tosi nopeasti sen jälkeen kiinni. Ovis voi olla todella nopeasti plussasta. Ja simoilta vie monta tuntia olla siinä kunnossa et ne voi hedelmöittää. Ja eka o.plus lasketaan startiksi ;)

Mariani, juu :D eikai tässä muuten oltais tässä ketjussa :ROFLMAO: Mä olen aina aloittanu törkeän aikaisin , mut lopulta oikeasti raskaana ollessa olen jostain syystä tehny testit "myöhään", aikasintaan dpo10. Noissa negahoidoissaki alotin lähes siirrosta :ninja::rolleyes: Tikun tekeminen on vaa kivaa :geek:

Oma maha on oudosti kipeä ja lämmöt aamulla 36,7. Eilen illalla 36.9. Eli ovis oli sittenki vasta nyt näin myöhään. tänään siis kp 29 menossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Täällä taas. Tää kierto jäi hyödyntämättä kai. Eka tuli mies kipeäksi ja nyt sitten minä. Kuume pomppii 38-40 välillä..
Pitää siirtää sitä gynekologi aikaakin kun sattuu menkkojen aikaan.
No tulipahan disperiiniä haettua :) se ensi kiertoon mukaan.
 
Aamulla testattu sovitusti ja negaa vielä näytti. Kp 26 menossa, dpo 6 tai 7.
http://aijaa.com/QrS1Nk

Alavatsan nippailua ja kuumottelua ollut yöstä asti, ehkä ne menkat sieltä pärähtää.
sovitusti testattu täälläkin ja negaa näyttää. Ovistestin mukaan dpo 7 ja ff:n mukaan 8. Jotenkin noi negat vie aina ne toivonrippeet täysin vaikka tietääkin, että on liian aikaista...
ei ehdi kommentoimaan nyt muiden viestejä, kova tohina lasten kanssa täällä kotona, kun ollaan lähdössä kyläilemään. Palaan illemmalla asiaan.
http://aijaa.com/cyu3qR
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula ja Mariani
En ole hetkeen käynyt ja viestjä tullut suuri määrä. Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille.

Täällä ovis jäi täysin hyödyntämättä kun mies ei jaksanut talletella oviksen aikaan. Nyt tuo mies tuumas että jätetään pari kiertoa yrittämättä ettei laskettu aika osu loppuvuodelle. Meillä esikoinen syntynyt marraskuussa ja kuopus joulun alla. Mulle ei oo kauheasti väliä mihin aikaan vuodesta syntyy. Kun pelottaa ettei meille enää lasta suoda ollenkaan.

kismett- kp26/30-34, dpo 9, yk 7
 

Yhteistyössä