Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Empuska. No voi höh jos kerta negaa :(!! Mä btw olen lukenu et letrokierrot saattaa vähän venyä jostakin syystä. Ompa ihan pöh..mä olin susta varma.

Tsemppejä piinailijoille. Pitkät o päivät. Aina voi tehdä ovistikkuja ajankuluksi :ROFLMAO:

Mä haluaisin nähdä millanen viiva tulee niihi nettikaupan sika ohuisiin sinipäisiin r.testeihin :geek:Mulla oli niitä muutama ku tuli kylkiäisenä, nyt tosin jo tuhlattu . Harmitti kun ei saanu kokemusta näyttääkö ne mille ja miten ajoissa. Nii monet netin testit tuntuu olevan kuraa.

Jännä miten moni "tietää" et on raskaana. Musta taas tuntuu että mä nimenomaan tiedän aina että (kun) en oo. Noi raskaudet on tullu aina jotenkin puskista, vähemmällä oireilla ku negakierrot. Yleensä vielä testiä edeltävänä pvnä ollu ihan "normi" olo ja sellanen "etten varmasti oo" :rolleyes::D
 
Jännä miten moni "tietää" et on raskaana. Musta taas tuntuu että mä nimenomaan tiedän aina että (kun) en oo. Noi raskaudet on tullu aina jotenkin puskista, vähemmällä oireilla ku negakierrot. Yleensä vielä testiä edeltävänä pvnä ollu ihan "normi" olo ja sellanen "etten varmasti oo" :rolleyes::D
Mä olen kyllä tähän mennessä plussakierroissani tiennyt ennen plussaa :) On ollut sellainen varmuus. Viimeisessä plussakierrossa edes ensin tehty nega ei horjuuttanut sitä varmuutta - arvasin olevani raskaana dpo 7, tein negan dpo 8 ja plussasin dpo 10.

Toisaalta oireet ja milloin ne tuntee on vaihdellut, joten en väitä että jatkossa itsekään aina tajuisin. Ensimmäisessä ja kolmannessa oli tosi selkeät oireet jo hyvin aikaisin. Toisessa raskaudessa se olo, että olen raskaana ja pitää testata tuli vasta kun menkkojen piti jo alkaa.

Ne toivekierrot ovat eronneet plussakierroista siinä, että niissä olen ollut kuvittelevani vaikka mitä oireita ja selkeästi yrittänyt psyykata itseäni olemaan raskaana, mutta se sellainen varma "jaiks, oon muuten raskaana!"-olo on puuttunut. Plussakierroissa en niinkään ole tarvinnut plussaa kertomaan, että olen raskaana, vaan lähinnä vahvistamaan sen jotta voin miehellekin näyttää, että "mitä mä sanoin" ;)
 
^no joo toi muuten on tavallaan totta. Se siinä tosiaan on et niissä negoissa on yrittänyt tietyllä tapaa löytää oloja ja pitää joka napsausta lupaavana. Et ehkä se sellanen taustaolo on ollu. Jotenkin. Ainaki yhdestä raskaudesta muistan et menkkojen alku oli ja meni ja ihan tyynenä odottelin joitain päiviä ennen testin tekoo. Ja ku tein tikun nii en mitenkään yllättynyt et tuli plus. Se kerta on tosin ainoo. Muut kerrat oon kyl mielestäni iha yhtä kaikki jotenkin panikoinu ja testaillu :D etenkin noi hoitoalkuiset :rolleyes::ROFLMAO:
 
Voi elämä ota tästä selvää... sain parin tunnin pidätyksellä hennon viivan aikaisemmin tänään ja sen jälkeen alkoi tulemaan pinkkiä limaa. Menkat on nyt n.3päivää myöhässä. Alamahakipuja on ollu enemmän tai vähemmän. Yleensä mulla alkaa menkat nopeasti kunnolla eli tää pinkki mikälie on outoa
 
Empuska. No voi höh jos kerta negaa :(!! Mä btw olen lukenu et letrokierrot saattaa vähän venyä jostakin syystä. Ompa ihan pöh..mä olin susta varma.

Tsemppejä piinailijoille. Pitkät o päivät. Aina voi tehdä ovistikkuja ajankuluksi :ROFLMAO:

Mä haluaisin nähdä millanen viiva tulee niihi nettikaupan sika ohuisiin sinipäisiin r.testeihin :geek:Mulla oli niitä muutama ku tuli kylkiäisenä, nyt tosin jo tuhlattu . Harmitti kun ei saanu kokemusta näyttääkö ne mille ja miten ajoissa. Nii monet netin testit tuntuu olevan kuraa.

Jännä miten moni "tietää" et on raskaana. Musta taas tuntuu että mä nimenomaan tiedän aina että (kun) en oo. Noi raskaudet on tullu aina jotenkin puskista, vähemmällä oireilla ku negakierrot. Yleensä vielä testiä edeltävänä pvnä ollu ihan "normi" olo ja sellanen "etten varmasti oo" :rolleyes::D
Mulla on ihan sama, et plussakierroissa oon ollu varma etten oo raskaana ja negakierroissa mulla on kaikki oireet ja tunne et nyt on tärpänny. Todella kieroa sellanen :mad::ROFLMAO:
 
Musta tuntuu, että ne herkät liuskat on aika peestä. Osalla näyttää ja osalla ei. Jotkuthan ei oo saanu viivan paikkaakaan, ku digi jo näyttää vaikka mitä.
Mä aattelin sit joskus itte testailla, että miten on omalla kohdalla. Näyttääkö vai ei. Testejä ei oo kaapissa ku se neljä r-keijun herkkää eli voi olla etten pääse tässä kovinkaan pitkälle :) Tarkoitus siis testata aina kaks testiä yhtä aikaa ja niistä toinen toi r-keijun herkkä.
 
Musta tuntuu, että ne herkät liuskat on aika peestä. Osalla näyttää ja osalla ei. Jotkuthan ei oo saanu viivan paikkaakaan, ku digi jo näyttää vaikka mitä.
Mä aattelin sit joskus itte testailla, että miten on omalla kohdalla. Näyttääkö vai ei. Testejä ei oo kaapissa ku se neljä r-keijun herkkää eli voi olla etten pääse tässä kovinkaan pitkälle :) Tarkoitus siis testata aina kaks testiä yhtä aikaa ja niistä toinen toi r-keijun herkkä.
Tuo tosiaan oli raskauskeijun 10. Sain niitä kaksi kaupanpäälle joten kokeilin. Nuo testiviivat oli todella haileita. Haaleempia kun tuossa kuvassa. En kyllä suosittele niitä kellekkään
 
Helmi
On. Se varmasti näyttää aikaisin ainaki nettikuvien perusteella, mutta älä mene syynäämään suurennuslasilla tai läpivalaise tai odota testiajan yli. Tulee ihan selkeä viiva ja sain kuvaankin viime hoidoissa. Hcg oli alle 2 verikokeessa.
 
En enää tiedä missä mennään kun eilen oli ovulaatiohuippu jossa testi viiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva ja nyt tänään se on vähän hailumpi mut eilen pregcheck anto taas kivan viivanpaikan..huoh...


[/url][/IMG]
 
Koittaa tässä keksiä kaikenlaista tekemistä jotta pvät menis nopeammin :D Mieskin on tajunnu ettei se vauva ittekseen sieltä tule vaan pitää oikein jtn tehdäkkin :ROFLMAO: Tosin luulen että aikasemmin suurin ongelma ollut siinä ettei hän ole oikein uskonut itseensä isänä ja ollut peloissaan koko asiassa, eikös se nyt ole normaalia kenen tahansa kohdalla näissä asioissa... Mutta jos tää tästä, kp 6/28 menossa, kait :p
 

Yhteistyössä