Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä oon testannu pari viivanpaikkaa pc:illä nyt. Eka kertaa ostin noita testejä ku tajusin et tuossa meidän S-marketissakin on niitä. Tuleeko niihin helposti noita viivanpaikkoja? Kp28/30-36 menossa, mut ku oon hätäinen niin muutaman testin oon jo ehtiny tekemään. :D nyt illalla katoin et aamulla tehdyssä vauvalan herkässä testissäkin näyttäis olevan viivanpaikka. Tai sit mä nään harhoja.
 
Hitsi kun tietäis missä tässä mennään, kierrossa siis..haluttais jo testata todella paljon :whistle:
voi olla jopa dpo 9 menossa..tai 2 tai 0 tai en ole edes ovuloinut..kun ei tässä tiedä..en muista joka päivä tehdä ovistestiä, eikä ne mulla oo edes aina plussaa näyttänytkään..ovisoloja oli viimeviikon to-pe,,jos siitä laskee niin nyt voi olla joku dpo9 menossa..sillon testissä vois jo näkyäkin jotain :rolleyes:
hmmm pitää miettiä..
 
Onnea kaikille plussanneille :)

Täällä alkaa menkat huomenna ja raskaustesti näyttänyt negaa eilen aamulla. Tälle aamua en ole ehtinyt vielä testailla.

Tietääkö kukaan miksi ihmeessä niitä testejä pitää pitää kauemmin kerätyssä virtsassa kun jos ottaa suoraan suihkusta? Luulisi että olisi toisin päin, kun astiassa se testi kuitenkin kastuu läpikotaisin.

Tilasin clearbluen ovulaatiotestin ensi kiertoa varten ja tikutan nyt oviksen. Tuntuu todella turhauttavalta ettei positiivisia uutisia kuulu eikä näy vaikka miehen kanssa puuhataan hyvin pitkälti joka toinen päivä ja joskus useammin.
 
Mä en ole koskaan saanut PC tikkuun mitään oikeaa viivaa ilman raskautta. Juu, olen niitä "harmaita, katso kieroon lampun alla"-viivoja mut en sellaista joka näkyy yhdellä vilkaisulla.
Nyt sain vaan syykin selvis. Mulla olikin LH piikki vasta nyt. PC on herkkä, reagoi tän sivun ja muutaman lukemani blogln mukaan alle 10 pitoisuuksikn selkeästi viivalla. Saloin ovis+ aikana. Voisko olla sit et toisillahan LH nousee uudelleen loppukiertoon tai esim PCOssa on usein koko ajan koholla. Et sit ku testaa ennen menkkoja niin PC r. testi antaa haalun viivan.
Esimerkiksi apteekin oma pysyi negana.

Tänä aamuna PC on vitivalkoinem ja ovistikku haalu. Eli mun viivat johtui sit kuitenki LH noususta. Pöh :unsure:

Empuska mille livenä näyttää? Milloin sun menkat pitäisi alkaa? (y) Ihanku jotain! ?
 
Viimeksi muokattu:
Mä en ole koskaan saanut PC tikkuun mitään oikeaa viivaa ilman raskautta. Juu, olen niitä "harmaita, katso kieroon lampun alla"-viivoja mut en sellaista joka näkyy yhdellä vilkaisulla.
Nyt sain vaan syykin selvis. Mulla olikin LH piikki vasta nyt. PC on herkkä, reagoi tän sivun ja muutaman lukemani blogln mukaan alle 10 pitoisuuksikn selkeästi viivalla. Saloin ovis+ aikana. Voisko olla sit et toisillahan LH nousee uudelleen loppukiertoon tai esim PCOssa on usein koko ajan koholla. Et sit ku testaa ennen menkkoja niin PC r. testi antaa haalun viivan.
Esimerkiksi apteekin oma pysyi negana.

Tänä aamuna PC on vitivalkoinem ja ovistikku haalu. Eli mun viivat johtui sit kuitenki LH noususta. Pöh :unsure:

Empuska mille livenä näyttää? Milloin sun menkat pitäisi alkaa? (y) Ihanku jotain! ?
Livenä se näyttää sille että siinä viiva on, tosin väritön viivanpaikka taitaa vaan olla. Menkkojen pitäis alkaa öö.. keskiviikkona. Tänään on kp26.
Tältä se näyttää nyt, ihan selvästi mä tuon viivanpaikan nään, mutta ainahan ne on niin räikeitä. -.-
http://aijaa.com/E4h8F1
http://aijaa.com/lSnm9i
 
No höh..empuska. Musta toi näyttäisi lupaavalle etenkin ku menkkoihin on vielä ainakin 3pv..:) Mulla on hyvä kutina ;)

Mä en nyt sit tiedä alkoko mun dpot alusta. Enkä tiedä mistä sen laskee. Tummin viiva o.tikus oli sillo toissapv jollon tosin tuli sitä valkovuotoakin. Voisko olla nyt leikisti sit dpo 1. Lämmöt tuntuu olevan taas koholla mut sitä ne on ollu on off koko kierroksen :unsure::poop: En tiedä jaksaako alkaa edes kyttäämään. Luteaali ei kuitenkaan kanna ku sen max 7pv, sanokaa mun sanoneen:(
 
No höh..empuska. Musta toi näyttäisi lupaavalle etenkin ku menkkoihin on vielä ainakin 3pv..:) Mulla on hyvä kutina ;)

Mä en nyt sit tiedä alkoko mun dpot alusta. Enkä tiedä mistä sen laskee. Tummin viiva o.tikus oli sillo toissapv jollon tosin tuli sitä valkovuotoakin. Voisko olla nyt leikisti sit dpo 1. Lämmöt tuntuu olevan taas koholla mut sitä ne on ollu on off koko kierroksen :unsure::poop: En tiedä jaksaako alkaa edes kyttäämään. Luteaali ei kuitenkaan kanna ku sen max 7pv, sanokaa mun sanoneen:(
Kyllä miä uskon että tämä kierto alkaa olla taputeltu, mutta edelleen hyvin tyytyväinen siihen kunnon ovikseen! Joten tästä on hyvä jatkaa eteenpäin, koska nyt tällä 2xletro päivässä-systeemillä näyttää tulevan tulosta. Ja näillähän me jatketaan joku puoli vuotta eteenpäin, sitten on taas uudet kuviot jos raskaus ei ala. Huomenna lääkäri soittaa mulle :)
 
Mulla on kyllä ollu runsas valkovuoto aina, mutta miksi yhtäkkiä alkaas oleen en osaa sanoa...

Kyllähän tuo normipäänsärky iski eilen illalla taas, tuntuu ku joku naulaas jtn himoisoja rosoosia nauloja mun päähän :poop: ja hyvinki kivuliaat krampit alavatsassa, mitä mulla ny ei yleensä ole.

Parin viikon päästä voi kai rupee bongaileen ovista taas ja alkaan toivoo et tärppäis :D
 

Yhteistyössä